Кол центровете ще ”наемат” изкуствен интелект | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Кол центровете ще ”наемат” изкуствен интелект

Кол центровете ще ”наемат” изкуствен интелект

Amazon разработва изкуствен интелект, който е предназначен за кол-центровете.

11 198
Става въпрос за специална версия на гласовия асистент Alexa, която ще може да отговаря на текстови съобщения и обаждания, съобщава The Information.

Разработчиците ще приложат най-новите технологии свързани с чат ботовете, а изкуственият интелект ще може да дава най-точните отговори на въпросите на потребителите.

Асистентът ще може да "говори", благодарение на програмата Polly, която конвертира текст в глас.

Очакванията са първата версия на гласовия асистент с изкуствен интелект на Amazon, предназначен за кол центровете, да стане достъпна в края на този месец.

Технологията за гласово разпознаване за също може да бъде интегрирана в близкото бъдеще и да позволи създаването на "по-персонализиран помощник"

В началото гласовият асистент на Amazon ще има нужда от "човешка помощ", но не е трудно да си представим, че след 5-10 години тази необходимост ще е отпаднала, а в малко по-късен етап да се окаже, че работните места в кол центровете са "заети" предимно от изкуствен интелект.
Кол центровете ще ”наемат” изкуствен интелект

Кол центровете ще ”наемат” изкуствен интелект

Amazon разработва изкуствен интелект, който е предназначен за кол-центровете.

11 198
Става въпрос за специална версия на гласовия асистент Alexa, която ще може да отговаря на текстови съобщения и обаждания, съобщава The Information.

Разработчиците ще приложат най-новите технологии свързани с чат ботовете, а изкуственият интелект ще може да дава най-точните отговори на въпросите на потребителите.

Асистентът ще може да "говори", благодарение на програмата Polly, която конвертира текст в глас.

Очакванията са първата версия на гласовия асистент с изкуствен интелект на Amazon, предназначен за кол центровете, да стане достъпна в края на този месец.

Технологията за гласово разпознаване за също може да бъде интегрирана в близкото бъдеще и да позволи създаването на "по-персонализиран помощник"

В началото гласовият асистент на Amazon ще има нужда от "човешка помощ", но не е трудно да си представим, че след 5-10 години тази необходимост ще е отпаднала, а в малко по-късен етап да се окаже, че работните места в кол центровете са "заети" предимно от изкуствен интелект.