Panasonic спира да произвежда плазмени екрани | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Panasonic спира да произвежда плазмени екрани
EPA/БГНЕС

Panasonic спира да произвежда плазмени екрани

Японската компания Панасоник (Panasonic) реши да спре да произвежда плазмени панели за телевизори и други устройства от март 2014 г. като част от структурните си реформи, предадоха ДПА и ИТАР-ТАСС, цитирани от БТА.

23 325
Слабите продажби на телевизори с плоски екрани се сочат като основната причина за загубите на Панасоник, които през последните две години достигнаха над 1,5 трилиона йени (15,5 млрд. долара).

Компанията първоначално обмисляше да намали производството през идната финансова година (която приключва през март 2015 г.), но реши да ускори процеса, посочва бизнес всекидневникът "Никей", цитиран от ДПА.

Панасоник вече спря да разработва нови плазмени телевизори, а в края на август тази година реши и да напусне пазара на смартфони заради слабата популярност на продуктите й в Япония, отбелязва ИТАР-ТАСС.

Освен неуспехите на пазарите на телевизори и смартфони през последните години Панасоник търпи и финансови проблеми.
Заради затрудненията си през текущата година компанията вече продаде три офис сгради в Токио, обяви за продажба централата си в Ню Йорк и реши да напусне Нюйоркската фондова борса.

В края на 90-те години корпорацията започна да произвежда плазмени екрани, които предизвикаха огромен интерес на пазара. Те предлагаха високо качество на картината и дадоха възможност екраните да достигнат невиждани по-рано размери.

Плазмените панели обаче загубиха предимствата си, след като производителите на по-евтините Ел Си Ди (LCD) екрани успяха силно да увеличат размерите им, без да пострада качеството на изображението.

С тази задача одобрено успешно се справиха южнокорейските компании, които в момента доминират пазара - Самсунг (Samsung) имаше дял от 51,9 процента от световния пазар през 2012 г.. а Ел Джи (LG) - 23,9 процента спрямо 16,5 процента за Панасоник, допълва ДПА.
Panasonic спира да произвежда плазмени екрани

Panasonic спира да произвежда плазмени екрани

Японската компания Панасоник (Panasonic) реши да спре да произвежда плазмени панели за телевизори и други устройства от март 2014 г. като част от структурните си реформи, предадоха ДПА и ИТАР-ТАСС, цитирани от БТА.

23 325 EPA/БГНЕС
Слабите продажби на телевизори с плоски екрани се сочат като основната причина за загубите на Панасоник, които през последните две години достигнаха над 1,5 трилиона йени (15,5 млрд. долара).

Компанията първоначално обмисляше да намали производството през идната финансова година (която приключва през март 2015 г.), но реши да ускори процеса, посочва бизнес всекидневникът "Никей", цитиран от ДПА.

Панасоник вече спря да разработва нови плазмени телевизори, а в края на август тази година реши и да напусне пазара на смартфони заради слабата популярност на продуктите й в Япония, отбелязва ИТАР-ТАСС.

Освен неуспехите на пазарите на телевизори и смартфони през последните години Панасоник търпи и финансови проблеми.
Заради затрудненията си през текущата година компанията вече продаде три офис сгради в Токио, обяви за продажба централата си в Ню Йорк и реши да напусне Нюйоркската фондова борса.

В края на 90-те години корпорацията започна да произвежда плазмени екрани, които предизвикаха огромен интерес на пазара. Те предлагаха високо качество на картината и дадоха възможност екраните да достигнат невиждани по-рано размери.

Плазмените панели обаче загубиха предимствата си, след като производителите на по-евтините Ел Си Ди (LCD) екрани успяха силно да увеличат размерите им, без да пострада качеството на изображението.

С тази задача одобрено успешно се справиха южнокорейските компании, които в момента доминират пазара - Самсунг (Samsung) имаше дял от 51,9 процента от световния пазар през 2012 г.. а Ел Джи (LG) - 23,9 процента спрямо 16,5 процента за Панасоник, допълва ДПА.