Facebook ще плаща на влиятелните потребители | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook ще плаща на влиятелните потребители
EPA/БГНЕС

Facebook ще плаща на влиятелните потребители

Влиятелните потребители във Facebook ще могат да печелят от своите постове в социалната мрежа.

2 279
Очаква се в скоро време да бъде създадена система за изплащане на възнаграждения, която да поощри активността на потребителите.

Facebook провежда в момента проучване сред избрани потребители, като им предлага да изберат начин за монетизация в случай, че бъде въведена подобна функционалност, съобщават от VanityFair, цитирани от technews.bg.

Предлагат се различни варианти за получаване на възнаграждения, вкл. плащане от самите фенове, приходи от поместване на реклама, или т.нар. брандирано съдържание, както и схема за стимулиране на дарения чрез бутон „Призив към действие”.

Проучването на възможността за споделени приходи идва седмици след като социалната мрежа пусна услугата Facebook Live за излъчване на видео в реално време.

Засега няма повече подробности за новата функционалност и сроковете за нейното въвеждане.

Социалната мрежа вече плаща на някои издатели, вкл. Vox Media и BuzzFeed, за да участват с живо видео. Но досега не е имало инициативи за възнаграждения на индивидуални потребители.

Представител на Facebook коментира пред The Verge, че компанията иска да създаде устойчив модел за монетизиране за своите партньори, като чуе и тяхното мнение.

Ежемесечната аудитория на Facebook вече превишава 1,5 милиарда души, сочи официалната статистика. Чистата печалба на проекта нарасна през миналата година с 25% и възлиза на 3,68 милиарда долара.


4 големи новини от Facebook >> >> >>

Facebook ще плаща на влиятелните потребители

Facebook ще плаща на влиятелните потребители

Влиятелните потребители във Facebook ще могат да печелят от своите постове в социалната мрежа.

2 279 EPA/БГНЕС
Очаква се в скоро време да бъде създадена система за изплащане на възнаграждения, която да поощри активността на потребителите.

Facebook провежда в момента проучване сред избрани потребители, като им предлага да изберат начин за монетизация в случай, че бъде въведена подобна функционалност, съобщават от VanityFair, цитирани от technews.bg.

Предлагат се различни варианти за получаване на възнаграждения, вкл. плащане от самите фенове, приходи от поместване на реклама, или т.нар. брандирано съдържание, както и схема за стимулиране на дарения чрез бутон „Призив към действие”.

Проучването на възможността за споделени приходи идва седмици след като социалната мрежа пусна услугата Facebook Live за излъчване на видео в реално време.

Засега няма повече подробности за новата функционалност и сроковете за нейното въвеждане.

Социалната мрежа вече плаща на някои издатели, вкл. Vox Media и BuzzFeed, за да участват с живо видео. Но досега не е имало инициативи за възнаграждения на индивидуални потребители.

Представител на Facebook коментира пред The Verge, че компанията иска да създаде устойчив модел за монетизиране за своите партньори, като чуе и тяхното мнение.

Ежемесечната аудитория на Facebook вече превишава 1,5 милиарда души, сочи официалната статистика. Чистата печалба на проекта нарасна през миналата година с 25% и възлиза на 3,68 милиарда долара.


4 големи новини от Facebook >> >> >>