Шефът на BlackBerry: Пак ще печелим от смартфони | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Шефът на BlackBerry: Пак ще печелим от смартфони
EPA/БГНЕС

Шефът на BlackBerry: Пак ще печелим от смартфони

Според изпълнителния директор на BlackBerry Джон Чен канадската компания някой ден отново ще печели от продажба на смартфони.

33 162
В интервю за Business Insider Чен споделя, че надеждите му са в бъдеще компанията да се фокусира повече върху корпоративните и правителствените потребители, вместо върху пазара за крайни клиенти, предаде Mobile Bulgaria.

Според Джон Чен смартфоните са входната точка към останалия бизнес на BlackBerry с продукти с повишена сигурност и затова компанията продължава да произвежда такива устройства.

Технологията на BlackBerry може да осигури подобни възможности и за потребителите на iOS и Android, но според Чен най-добрата защита на информацията идва с телефоните на канадците и има много хора, които търсят точно това.

Чен обаче не отговаря много конкретно на въпроса как ще постигнат печалби от телефоните, макар че вижда възможности за това. Според него вярната стратегия включва "по нещо от всичко", но несъмнено е необходим фокус върху дизайна на продукта.
Шефът на BlackBerry: Пак ще печелим от смартфони

Шефът на BlackBerry: Пак ще печелим от смартфони

Според изпълнителния директор на BlackBerry Джон Чен канадската компания някой ден отново ще печели от продажба на смартфони.

33 162 EPA/БГНЕС
В интервю за Business Insider Чен споделя, че надеждите му са в бъдеще компанията да се фокусира повече върху корпоративните и правителствените потребители, вместо върху пазара за крайни клиенти, предаде Mobile Bulgaria.

Според Джон Чен смартфоните са входната точка към останалия бизнес на BlackBerry с продукти с повишена сигурност и затова компанията продължава да произвежда такива устройства.

Технологията на BlackBerry може да осигури подобни възможности и за потребителите на iOS и Android, но според Чен най-добрата защита на информацията идва с телефоните на канадците и има много хора, които търсят точно това.

Чен обаче не отговаря много конкретно на въпроса как ще постигнат печалби от телефоните, макар че вижда възможности за това. Според него вярната стратегия включва "по нещо от всичко", но несъмнено е необходим фокус върху дизайна на продукта.