Xiaomi ще превзема Бразилия със смартфон за $160 | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Xiaomi ще превзема Бразилия със смартфон за $160 3
EPA/БГНЕС

Xiaomi ще превзема Бразилия със смартфон за $160

Плановете на Xiaomi да разшири продажбите на смартфони извън Азия вече се реализират. Китайският производител започна бизнес в Бразилия.

6 113
Първоначално в Бразилия Xiaomi ще продава модела Redmi 2.

Бразилският пазар се отличава с много високи данъци за вносната електроника, отбелязва "Уолстрийт джърнъл", цитиран от TechNews.bg. Така например, iPhone 6 с 16 GB памет струва около 1130 долара.

Xiaomi обаче произвежда смартфони в Бразилия в партньорство с Foxconn, което позволява на компанията да предлага Redmi 2 на цена от 160 долара.

Това е устройство с четириядрен процесор Snapdragon 410 и екран с диагонал 4,7 инча.

Xiaomi установява присъствие и на пазарите в Европа и САЩ. Засега обаче компанията продава на тях продукти, различни от смартфоните.

Наблюдателите на пазара отбелязват, че липсата на патентно портфолио може да се окаже сериозна пречка за глобалните амбиции на китайския производител.
Xiaomi ще превзема Бразилия със смартфон за $160 3

Xiaomi ще превзема Бразилия със смартфон за $160

Плановете на Xiaomi да разшири продажбите на смартфони извън Азия вече се реализират. Китайският производител започна бизнес в Бразилия.

6 113 EPA/БГНЕС
Първоначално в Бразилия Xiaomi ще продава модела Redmi 2.

Бразилският пазар се отличава с много високи данъци за вносната електроника, отбелязва "Уолстрийт джърнъл", цитиран от TechNews.bg. Така например, iPhone 6 с 16 GB памет струва около 1130 долара.

Xiaomi обаче произвежда смартфони в Бразилия в партньорство с Foxconn, което позволява на компанията да предлага Redmi 2 на цена от 160 долара.

Това е устройство с четириядрен процесор Snapdragon 410 и екран с диагонал 4,7 инча.

Xiaomi установява присъствие и на пазарите в Европа и САЩ. Засега обаче компанията продава на тях продукти, различни от смартфоните.

Наблюдателите на пазара отбелязват, че липсата на патентно портфолио може да се окаже сериозна пречка за глобалните амбиции на китайския производител.