”Черен петък” вече е запазена марка на eMag | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
”Черен петък” вече е запазена марка на eMag
eMAG

”Черен петък” вече е запазена марка на eMag

Румънската компания "Данте интернешънъл", която е собственик на eMag е запазила търговското наименование "Черен петък".

91 1001
Румънците притежават два от най-големите онлайн магазини в България eMag и Fashion Days. Запазено е и наименованието на английски език във вариантите "Black Friday" и "Black Friday by eMag", както и изображението "B%ack Friday", пише в. "Дневник".

Компанията е подала заявката си за запазване търговската марка в България още на 24 ноември 2014 г., дни преди тогавашния "Черен петък", а е получила одобрение в края на януари тази година.

Тя ще държи правата над използването на словосъчетанието "Черен петък" до 24 ноември 2024 г. В условията на патента е посочен разнообразен кръг от дейности – от отдаване под наем на рекламно време във всички средства за комуникация, създаване на рекламни текстове, маркетинг и "връзки с обществеността", през подреждане на витрини и фотокопирни услуги, до изследване на пазара и управление на бизнес проекти.

Това на практика означава, че за предстоящия на 25 ноември "Черен петък" никой друг търговец няма да може да използва словосъчетанието, за да се рекламира.

"Черен петък" е ден на големи търговски намаления в САЩ, който е се пада в петъка след Деня на благодарността. С него започва търговската кампания за Коледа. В България денят придоби популярност в последните години, когато големите търговски вериги започнаха да заявяват сериозни отстъпки.

До момента компанията "Данте интернешънъл" е глобявана два пъти от Комисията за защита на конкуренцията за нарушения при кампании "Черен петък" - през 2014 г. и през 2016 г.

Междувременно през октомври тази година заявка за запазването на търговската марка "ЧЕРЕН ПЕТЪК" е подала и "Уникредит Булбанк", но само за банковата сфера.
”Черен петък” вече е запазена марка на eMag

”Черен петък” вече е запазена марка на eMag

Румънската компания "Данте интернешънъл", която е собственик на eMag е запазила търговското наименование "Черен петък".

91 1001 eMAG
Румънците притежават два от най-големите онлайн магазини в България eMag и Fashion Days. Запазено е и наименованието на английски език във вариантите "Black Friday" и "Black Friday by eMag", както и изображението "B%ack Friday", пише в. "Дневник".

Компанията е подала заявката си за запазване търговската марка в България още на 24 ноември 2014 г., дни преди тогавашния "Черен петък", а е получила одобрение в края на януари тази година.

Тя ще държи правата над използването на словосъчетанието "Черен петък" до 24 ноември 2024 г. В условията на патента е посочен разнообразен кръг от дейности – от отдаване под наем на рекламно време във всички средства за комуникация, създаване на рекламни текстове, маркетинг и "връзки с обществеността", през подреждане на витрини и фотокопирни услуги, до изследване на пазара и управление на бизнес проекти.

Това на практика означава, че за предстоящия на 25 ноември "Черен петък" никой друг търговец няма да може да използва словосъчетанието, за да се рекламира.

"Черен петък" е ден на големи търговски намаления в САЩ, който е се пада в петъка след Деня на благодарността. С него започва търговската кампания за Коледа. В България денят придоби популярност в последните години, когато големите търговски вериги започнаха да заявяват сериозни отстъпки.

До момента компанията "Данте интернешънъл" е глобявана два пъти от Комисията за защита на конкуренцията за нарушения при кампании "Черен петък" - през 2014 г. и през 2016 г.

Междувременно през октомври тази година заявка за запазването на търговската марка "ЧЕРЕН ПЕТЪК" е подала и "Уникредит Булбанк", но само за банковата сфера.