Google
Кога Chrome ще започне да блокира реклами?
В началото на 2018 година Chrome ще започне да блокира досадните реклами.
14
358
Google потвърди по-ранната информация, че разработва версия на браузъра Chrome, в която ще има вграден инструмент за блокиране на реклами.
Компанията обяви, че ще пусне приложението в началото на следващата година, а в него ще се блокират само рекламите, които са определени като неприемливи от организацията Coalition for Better Ads, предава Mobile Bulgaria.
Тук влизат изскачащи прозорци; реклами с видео, което се възпроизвежда автоматично с включен звук; блокиращи страници с таймери за обратно отброяване и т.н. Google посочва, че именно тези лоши практики принуждават потребителите да се обърнат към решения, които блокират всички реклами.
Работата е там, че това вреди на създателите на съдържание, журналистите, уеб разработчиците и видеооператорите, които разчитат на рекламите за финансиране на работата им.
Като цяло подобно решение е изненадващо до известна степен, защото идва от компания, която получава рекламни приходи от около 20 милиарда долара всяко тримесечие.
За да подготви издателите за промените Google им предоставя инструмент, с който да проверят дали има проблеми с рекламите в сайтовете им, така че да имат достатъчно време да ги отстранят. Компанията публикува и ръководство с добри практики.
Компанията обяви, че ще пусне приложението в началото на следващата година, а в него ще се блокират само рекламите, които са определени като неприемливи от организацията Coalition for Better Ads, предава Mobile Bulgaria.
Тук влизат изскачащи прозорци; реклами с видео, което се възпроизвежда автоматично с включен звук; блокиращи страници с таймери за обратно отброяване и т.н. Google посочва, че именно тези лоши практики принуждават потребителите да се обърнат към решения, които блокират всички реклами.
Работата е там, че това вреди на създателите на съдържание, журналистите, уеб разработчиците и видеооператорите, които разчитат на рекламите за финансиране на работата им.
Като цяло подобно решение е изненадващо до известна степен, защото идва от компания, която получава рекламни приходи от около 20 милиарда долара всяко тримесечие.
За да подготви издателите за промените Google им предоставя инструмент, с който да проверят дали има проблеми с рекламите в сайтовете им, така че да имат достатъчно време да ги отстранят. Компанията публикува и ръководство с добри практики.