Неуспех за най-големия дирижабъл в света | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Неуспех за най-големия дирижабъл в света 6
Официална фейсбук страница

Неуспех за най-големия дирижабъл в света

Airlander 10 – най-големият въздушноаплавателен съд в света, се закачи в телеграфен стълб и катастрофира при втория си пробен полет в централна Англия.

43 386
Инцидентът е станал по-рано през деня в графство Бедфордшър, предава Би Би Си, цитирана от БГНЕС.

По информация на агенция Ройтерс, след като е закачил стълба, дирижабълът е паднал, но екипажът не е пострадал, въпреки че кабината е разрушена.

Гледайте катастрофата >> >> >>



Отчасти самолет, отчасти дирижабъл, Airlander 10 е бил конструиран от въоръжените сили на САЩ, но проектът е спрян заради липса на пари.

Британското правителство е похарчило за разработката му около $3,7 милиона.

Дирижабълът е дълъг 92 метра - той е с 8 метра по дълъг от най-големия самолет Ан-225.

Вижте снимки на дирижабъла >> >> >>



Airlander 10 може да се издига на височина 4,9 километра и да развива скорост от 148 км/ч.

Хелият позволява на въздушния съд да бъде във въздуха две седмици или 5 дни, ако екипажът е на борда.

Компанията производител HAV (Hybrid Air Vehicles) смята, че Airlander 10 има потенциал за превоз на товари.

"За излитането на Airlander 10 не е необходима писта, както при хеликоптерите. Освен това превозът с него е по-евтин и по-екологичен", изтъква Стивън Макгленън, изпълнителен директор на HAV, цитиран от Би Би Си и БТА.

Заради характерната си форма дирижабълът е наричан “летящия задник“, а въпреки неуспехът на този тест, британците няма да се откажат и припомнят, че първият тест е бил успешен.


И Lockheed Martin се насочва към мега-дирижаблите >> >> >>

Неуспех за най-големия дирижабъл в света 6

Неуспех за най-големия дирижабъл в света

Airlander 10 – най-големият въздушноаплавателен съд в света, се закачи в телеграфен стълб и катастрофира при втория си пробен полет в централна Англия.

43 386 Официална фейсбук страница
Инцидентът е станал по-рано през деня в графство Бедфордшър, предава Би Би Си, цитирана от БГНЕС.

По информация на агенция Ройтерс, след като е закачил стълба, дирижабълът е паднал, но екипажът не е пострадал, въпреки че кабината е разрушена.

Гледайте катастрофата >> >> >>



Отчасти самолет, отчасти дирижабъл, Airlander 10 е бил конструиран от въоръжените сили на САЩ, но проектът е спрян заради липса на пари.

Британското правителство е похарчило за разработката му около $3,7 милиона.

Дирижабълът е дълъг 92 метра - той е с 8 метра по дълъг от най-големия самолет Ан-225.

Вижте снимки на дирижабъла >> >> >>



Airlander 10 може да се издига на височина 4,9 километра и да развива скорост от 148 км/ч.

Хелият позволява на въздушния съд да бъде във въздуха две седмици или 5 дни, ако екипажът е на борда.

Компанията производител HAV (Hybrid Air Vehicles) смята, че Airlander 10 има потенциал за превоз на товари.

"За излитането на Airlander 10 не е необходима писта, както при хеликоптерите. Освен това превозът с него е по-евтин и по-екологичен", изтъква Стивън Макгленън, изпълнителен директор на HAV, цитиран от Би Би Си и БТА.

Заради характерната си форма дирижабълът е наричан “летящия задник“, а въпреки неуспехът на този тест, британците няма да се откажат и припомнят, че първият тест е бил успешен.


И Lockheed Martin се насочва към мега-дирижаблите >> >> >>