Новата игра от създателите на оригиналния Doom | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Новата игра от създателите на оригиналния Doom

Новата игра от създателите на оригиналния Doom

Джон Ромеро и Адриан Кармак искат да създадат напълно нова екшън игра от първо лице, но феновете не са сигурни в успеха на проекта.

0 95
На първо време трябва да уточним, че Адриан Кармак не е Джон Кармак. И двамата са едни от създателите на id Software, но докато Джон създава иновативния енджин на първите 3D екшъни, Адриан рисува концепциите, върху които да се изгради виртуалния свят на култовите шутъри.

Джон Ромеро е главният дизайнер на Doom, Quake и Wolfenstein 3D.

След това припомняне е време да съобщим и името на новия проект на Ромеро и Кармак - Blackroom.

ВИДЕО >> >> >>



Действието в играта се развива в близкото бъдеще, в което холограмите са станали част от нашето ежедневие, а лидер в разработките на тези технологии е корпорацията HOXAR.

Последният проект на компанията е черна стая, която може да ви пренесе навсякъде в света, чрез свръхреалистична холограма. Нещо обаче се обърква и "черната стая" полудява, вкарвайки потребителите в свои собствени реалности - често с доста демоничен привкус.

Ромеро и Кармак обещават да възродят класическите елементи на FPS екшъна, както и да позволят на потребителите лесно да създават модове и нови нива.

Освен на красивия си дизайн и интересна история, Blackroom ще разчита на динамичен екшън, подплатен с мощни оръжия и хардкор музика.

За да създадат играта си, Ромеро и Кармак бяха стартирали кампания в Kickstarter, която трябваше да събере 700 000 долара за една седмица.

Тук обаче Ромеро и Кармак ударили на камък - от 25 април до 2 май били събрани едва 131 000 долара, а интересът на потребителите бил далеч по-малък от очакваното.

Взето било решението кампанията да бъде прекратена

Основните притеснения на феновете са, че обещанията за Blackroom са само добри идеи, които може и да не се реализират подобаващо.

Решението на Ромеро и Кармак е да покажат реален геймплей от играта, след което да стартират наново кампанията си по набиране на средства.

Така феновете ще знаят какво точно ще представлява Blackroom и колко динамична ще бъде тя.

С пускането на демото ще бъде подновена и кампанията в Kickstarter.

Ако всичко бъде успешно, Ромеро обещава Blackroom да дебютира в края на 2018 година.
Новата игра от създателите на оригиналния Doom

Новата игра от създателите на оригиналния Doom

Джон Ромеро и Адриан Кармак искат да създадат напълно нова екшън игра от първо лице, но феновете не са сигурни в успеха на проекта.

0 95
На първо време трябва да уточним, че Адриан Кармак не е Джон Кармак. И двамата са едни от създателите на id Software, но докато Джон създава иновативния енджин на първите 3D екшъни, Адриан рисува концепциите, върху които да се изгради виртуалния свят на култовите шутъри.

Джон Ромеро е главният дизайнер на Doom, Quake и Wolfenstein 3D.

След това припомняне е време да съобщим и името на новия проект на Ромеро и Кармак - Blackroom.

ВИДЕО >> >> >>



Действието в играта се развива в близкото бъдеще, в което холограмите са станали част от нашето ежедневие, а лидер в разработките на тези технологии е корпорацията HOXAR.

Последният проект на компанията е черна стая, която може да ви пренесе навсякъде в света, чрез свръхреалистична холограма. Нещо обаче се обърква и "черната стая" полудява, вкарвайки потребителите в свои собствени реалности - често с доста демоничен привкус.

Ромеро и Кармак обещават да възродят класическите елементи на FPS екшъна, както и да позволят на потребителите лесно да създават модове и нови нива.

Освен на красивия си дизайн и интересна история, Blackroom ще разчита на динамичен екшън, подплатен с мощни оръжия и хардкор музика.

За да създадат играта си, Ромеро и Кармак бяха стартирали кампания в Kickstarter, която трябваше да събере 700 000 долара за една седмица.

Тук обаче Ромеро и Кармак ударили на камък - от 25 април до 2 май били събрани едва 131 000 долара, а интересът на потребителите бил далеч по-малък от очакваното.

Взето било решението кампанията да бъде прекратена

Основните притеснения на феновете са, че обещанията за Blackroom са само добри идеи, които може и да не се реализират подобаващо.

Решението на Ромеро и Кармак е да покажат реален геймплей от играта, след което да стартират наново кампанията си по набиране на средства.

Така феновете ще знаят какво точно ще представлява Blackroom и колко динамична ще бъде тя.

С пускането на демото ще бъде подновена и кампанията в Kickstarter.

Ако всичко бъде успешно, Ромеро обещава Blackroom да дебютира в края на 2018 година.