Българите определят eMAG.bg за любим сайт за e-търговия | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Българите определят eMAG.bg за любим сайт за e-търговия

Българите определят eMAG.bg за любим сайт за e-търговия

Българите определят eMAG.bg за любим сайт за електронна търговия, сочат данните на ново проучване.

10 156
Изследване, направено от „Гемиус България“ през юни 2017 г., класира eMAG.bg на първо място като любим уебсайт за онлайн пазаруване. Данните сочат, че петте най-често купувани он-лайн продукти са: дрехи и аксесоари, пътувания и резервации, електроника и техника, и спортни стоки.

36% от анкетираните харчат между 51 и 150 лв. при пазаруване онлайн, а средната сума възлиза на 127,93 лв.

50,8% от пазаруващите онлайн прогнозират, че биха увеличили сумата за онлайн покупки. В брой с наложен платеж е предпочитаният метод за разплащане на стоки, закупени от електронни платформи и той продължава да води убедително със 75,4% .

Трите водещи аргумента за мотивацията за онлайн пазаруването са:

1. Онлайн магазините никога не са затворени – 70,7%.
2. Не е необходимо да се пътува до магазина – 63,5%.
3. Доставка до дома – 63,4%.

Разбира се, че сме щастливи, да бъдем посочени като любима марка в проучването за електронната търговия на „Гемиус България“. Тази висока оценка на интервюираните е доказателство, че усилията ни да подобряваме шопинг преживяването на клиентите ни онлайн са възнаградени“, сподели Стефана Здравкова, директор на eMAG.bg.
Българите определят eMAG.bg за любим сайт за e-търговия

Българите определят eMAG.bg за любим сайт за e-търговия

Българите определят eMAG.bg за любим сайт за електронна търговия, сочат данните на ново проучване.

10 156
Изследване, направено от „Гемиус България“ през юни 2017 г., класира eMAG.bg на първо място като любим уебсайт за онлайн пазаруване. Данните сочат, че петте най-често купувани он-лайн продукти са: дрехи и аксесоари, пътувания и резервации, електроника и техника, и спортни стоки.

36% от анкетираните харчат между 51 и 150 лв. при пазаруване онлайн, а средната сума възлиза на 127,93 лв.

50,8% от пазаруващите онлайн прогнозират, че биха увеличили сумата за онлайн покупки. В брой с наложен платеж е предпочитаният метод за разплащане на стоки, закупени от електронни платформи и той продължава да води убедително със 75,4% .

Трите водещи аргумента за мотивацията за онлайн пазаруването са:

1. Онлайн магазините никога не са затворени – 70,7%.
2. Не е необходимо да се пътува до магазина – 63,5%.
3. Доставка до дома – 63,4%.

Разбира се, че сме щастливи, да бъдем посочени като любима марка в проучването за електронната търговия на „Гемиус България“. Тази висока оценка на интервюираните е доказателство, че усилията ни да подобряваме шопинг преживяването на клиентите ни онлайн са възнаградени“, сподели Стефана Здравкова, директор на eMAG.bg.