Facebook настъпва в сферата на медиите | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook настъпва в сферата на медиите
EPA/БГНЕС

Facebook настъпва в сферата на медиите

Facebook сключи споразумение с няколко престижни издания, с което ще предлага бърз и директен достъп на потребителите си до статии.

1 148
С проекта, наречен "Моментални статии" (Instant Articles), потребителите на социалната мрежа ще могат да отварят през мобилните си телефони десет пъти по-бързо статиите, които ги интересуват, в сравнение със сегашното време за зареждането им през мобилен интернет, съобщи Франс прес, цитирана от БТА.

Инициативата отвори оживен дебат между тези, които смятат, че обявеното споразумение с Facebook ще подпомогне традиционните издания и други, които смятат, че ще изгубят контрол над продуктите си.

Деветте медии партньори са "Ню Йорк таймс", "Нешънъл джиографик", "Бъзфийд", Ен Би Си, "Атлантик", "Гардиън", Би Би Си нюз, "Шпигел" и "Билд".

В момента средното време за зареждане на статия с кликване върху линк, който препраща към уебсайта на съответното издание, е осем секунди, посочва най-голямата социална мрежа в света с 1,4 милиарда потребители.

Издателите ще могат да продават пространства за реклама в статиите и така ще запазят приходите си и ще разполагат с информация за трафика, която ще бъде предоставена на тяхно разположение от Facebook.
Facebook настъпва в сферата на медиите

Facebook настъпва в сферата на медиите

Facebook сключи споразумение с няколко престижни издания, с което ще предлага бърз и директен достъп на потребителите си до статии.

1 148 EPA/БГНЕС
С проекта, наречен "Моментални статии" (Instant Articles), потребителите на социалната мрежа ще могат да отварят през мобилните си телефони десет пъти по-бързо статиите, които ги интересуват, в сравнение със сегашното време за зареждането им през мобилен интернет, съобщи Франс прес, цитирана от БТА.

Инициативата отвори оживен дебат между тези, които смятат, че обявеното споразумение с Facebook ще подпомогне традиционните издания и други, които смятат, че ще изгубят контрол над продуктите си.

Деветте медии партньори са "Ню Йорк таймс", "Нешънъл джиографик", "Бъзфийд", Ен Би Си, "Атлантик", "Гардиън", Би Би Си нюз, "Шпигел" и "Билд".

В момента средното време за зареждане на статия с кликване върху линк, който препраща към уебсайта на съответното издание, е осем секунди, посочва най-голямата социална мрежа в света с 1,4 милиарда потребители.

Издателите ще могат да продават пространства за реклама в статиите и така ще запазят приходите си и ще разполагат с информация за трафика, която ще бъде предоставена на тяхно разположение от Facebook.