Отделяме близо час на ден за Facebook | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Отделяме близо час на ден за Facebook
EPA/БГНЕС

Отделяме близо час на ден за Facebook

Средностатистическият интернет потребител прекарва повече от 50 минути дневно във Facebook.

6 122
С тези резултати се похвали шестият най-богат човек на планетата и създател на Facebook Марк Зукърбърг при обявяването на финанасовите резултати за първото тримесечие.

От началото на годината Facebook спечели 5,38 милиарда долара, което надмина прогнозите на анализаторите.

Хората по света прекарват повече от 50 минути средно въвFacebook, Instagram и Messenger … това дори не включва WhatsApp", заяви Зукърбърг, цитиран от TechCrunch и БГНЕС.

Статистиката се отнася до глобалните потребители на всичките приложения заедно или по отделно.

През юли 2014 година Зукербърг съобщи, че американските потребители прекарват 40 минути дневно в социалната мрежа. Новата завишена статистика обаче се отнася до целия свят.

В бизнесмодела на Facebook това време на ползване е от голяма полза за продажбата на различните видове рекламни услуги, предвидени в платформите.

Постоянното повишаване на времето във виртуална комуникация обаче може да има отрицателен социален ефект в реалния свят, а предвид огромните си печалби компанията на Зукербърг може би трябва да обърне внимание и на този аспект, коментират анализаторите.
Отделяме близо час на ден за Facebook

Отделяме близо час на ден за Facebook

Средностатистическият интернет потребител прекарва повече от 50 минути дневно във Facebook.

6 122 EPA/БГНЕС
С тези резултати се похвали шестият най-богат човек на планетата и създател на Facebook Марк Зукърбърг при обявяването на финанасовите резултати за първото тримесечие.

От началото на годината Facebook спечели 5,38 милиарда долара, което надмина прогнозите на анализаторите.

Хората по света прекарват повече от 50 минути средно въвFacebook, Instagram и Messenger … това дори не включва WhatsApp", заяви Зукърбърг, цитиран от TechCrunch и БГНЕС.

Статистиката се отнася до глобалните потребители на всичките приложения заедно или по отделно.

През юли 2014 година Зукербърг съобщи, че американските потребители прекарват 40 минути дневно в социалната мрежа. Новата завишена статистика обаче се отнася до целия свят.

В бизнесмодела на Facebook това време на ползване е от голяма полза за продажбата на различните видове рекламни услуги, предвидени в платформите.

Постоянното повишаване на времето във виртуална комуникация обаче може да има отрицателен социален ефект в реалния свят, а предвид огромните си печалби компанията на Зукербърг може би трябва да обърне внимание и на този аспект, коментират анализаторите.