Китайска компания заменя Sony във FIFA | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Китайска компания заменя Sony във FIFA

Китайска компания заменя Sony във FIFA

Vivo измества Sony като официален смартфон спонсор на Световното първенство по футбол.

9 186
Китайската компания Vivo може и да не е особено позната в Европа, но тя вече е на пета позиция в класацията на най-големите производители на смартфони в света, така че е време да е научим името й.

Още повече, че ще го виждаме постоянно през следващите две издания на Световното първенство по футбол през 2018 в Русия и 2022 в Катар.

Китайската компания обяви, че става официален смартфон спонсор на FIFA до 2022 година и така на практика измества Sony, която беше такъв партньор при предходното издание на най-голямото футболно събитие, предава Mobile Bulgaria.

Договорът покрива и изданията на Купата на конфедерациите до 2022 година.

Като част от споразумението логото на Vivo ще присъства в билетите, рекламните панели по време на мачовете, съобщенията за пресата и други ключови промоционални платформи.

Включени са и специални маркетингови активности като правото на компанията да избере гости, които да снимат загряването на играчите преди мачовете. Заедно с това Vivo ще пусне и специален смартфон, който ще е брандиран с логото на Световното първенство по футбол.

Засега не са известни финансовите измерения на договора, но според The Financial Times компанията е платила около 400 милиона евро.

Така Vivo се присъединява към китайските компании Dalian Wanda Group и Hisense Group, които също са спонсори на FIFA.
Китайска компания заменя Sony във FIFA

Китайска компания заменя Sony във FIFA

Vivo измества Sony като официален смартфон спонсор на Световното първенство по футбол.

9 186
Китайската компания Vivo може и да не е особено позната в Европа, но тя вече е на пета позиция в класацията на най-големите производители на смартфони в света, така че е време да е научим името й.

Още повече, че ще го виждаме постоянно през следващите две издания на Световното първенство по футбол през 2018 в Русия и 2022 в Катар.

Китайската компания обяви, че става официален смартфон спонсор на FIFA до 2022 година и така на практика измества Sony, която беше такъв партньор при предходното издание на най-голямото футболно събитие, предава Mobile Bulgaria.

Договорът покрива и изданията на Купата на конфедерациите до 2022 година.

Като част от споразумението логото на Vivo ще присъства в билетите, рекламните панели по време на мачовете, съобщенията за пресата и други ключови промоционални платформи.

Включени са и специални маркетингови активности като правото на компанията да избере гости, които да снимат загряването на играчите преди мачовете. Заедно с това Vivo ще пусне и специален смартфон, който ще е брандиран с логото на Световното първенство по футбол.

Засега не са известни финансовите измерения на договора, но според The Financial Times компанията е платила около 400 милиона евро.

Така Vivo се присъединява към китайските компании Dalian Wanda Group и Hisense Group, които също са спонсори на FIFA.