Жените играят повече на електронни игри | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Жените играят повече на електронни игри
EPA/БГНЕС

Жените играят повече на електронни игри

Ново проучване на игровите навици във Великобритания потвърди, че стереотипът за играещото само в стаята си момче тийнейджър наистина е мъртъв.

23 300
Изследването, което е базирано на анкети с 4000 британци, установява, че жените са 52 процента от потребителите на игри, което е повишение в сравнение с 49 на сто преди три години, пише "Гардиън", цитиран от "Фокус".

Проучването показва още, че в момента хората на възраст над 44 години, които играят - 27%, са повече от децата или тийнейджърите - 22 на сто.

33.5 милиона британци играят на електронни игри, което е 69% от населението. Разпространението на геймърството сред нови групи от населението е свързано с навлизането на смартфоните, които направиха игрите достъпни за по-широка публика, за разлика от специализираните конзоли или настолните компютри.

Мобилните игри като Candy Crush Saga или Angry Birds, които са безплатни, интуитивни и достъпни и не изискват време за разучаване или разходи, традиционно са най-популярни сред потребителите.

Според изследването 56% от анкетираните жени над 44 години играят на мобилни пъзели.
Жените играят повече на електронни игри

Жените играят повече на електронни игри

Ново проучване на игровите навици във Великобритания потвърди, че стереотипът за играещото само в стаята си момче тийнейджър наистина е мъртъв.

23 300 EPA/БГНЕС
Изследването, което е базирано на анкети с 4000 британци, установява, че жените са 52 процента от потребителите на игри, което е повишение в сравнение с 49 на сто преди три години, пише "Гардиън", цитиран от "Фокус".

Проучването показва още, че в момента хората на възраст над 44 години, които играят - 27%, са повече от децата или тийнейджърите - 22 на сто.

33.5 милиона британци играят на електронни игри, което е 69% от населението. Разпространението на геймърството сред нови групи от населението е свързано с навлизането на смартфоните, които направиха игрите достъпни за по-широка публика, за разлика от специализираните конзоли или настолните компютри.

Мобилните игри като Candy Crush Saga или Angry Birds, които са безплатни, интуитивни и достъпни и не изискват време за разучаване или разходи, традиционно са най-популярни сред потребителите.

Според изследването 56% от анкетираните жени над 44 години играят на мобилни пъзели.