Кол центровете ще ”наемат” изкуствен интелект
Amazon разработва изкуствен интелект, който е предназначен за кол-центровете.
11
198
Става въпрос за специална версия на гласовия асистент Alexa, която ще може да отговаря на текстови съобщения и обаждания, съобщава The Information.
Разработчиците ще приложат най-новите технологии свързани с чат ботовете, а изкуственият интелект ще може да дава най-точните отговори на въпросите на потребителите.
Асистентът ще може да "говори", благодарение на програмата Polly, която конвертира текст в глас.
Очакванията са първата версия на гласовия асистент с изкуствен интелект на Amazon, предназначен за кол центровете, да стане достъпна в края на този месец.
Технологията за гласово разпознаване за също може да бъде интегрирана в близкото бъдеще и да позволи създаването на "по-персонализиран помощник"
В началото гласовият асистент на Amazon ще има нужда от "човешка помощ", но не е трудно да си представим, че след 5-10 години тази необходимост ще е отпаднала, а в малко по-късен етап да се окаже, че работните места в кол центровете са "заети" предимно от изкуствен интелект.
Разработчиците ще приложат най-новите технологии свързани с чат ботовете, а изкуственият интелект ще може да дава най-точните отговори на въпросите на потребителите.
Асистентът ще може да "говори", благодарение на програмата Polly, която конвертира текст в глас.
Очакванията са първата версия на гласовия асистент с изкуствен интелект на Amazon, предназначен за кол центровете, да стане достъпна в края на този месец.
Технологията за гласово разпознаване за също може да бъде интегрирана в близкото бъдеще и да позволи създаването на "по-персонализиран помощник"
В началото гласовият асистент на Amazon ще има нужда от "човешка помощ", но не е трудно да си представим, че след 5-10 години тази необходимост ще е отпаднала, а в малко по-късен етап да се окаже, че работните места в кол центровете са "заети" предимно от изкуствен интелект.