Nintendo навлиза в сектора на мобилните игри | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Nintendo навлиза в сектора на мобилните игри
EPA/БГНЕС

Nintendo навлиза в сектора на мобилните игри

Nintendo обяви, че ще разработва игри за мобилни устройства съвместно с производителя на онлайн игри DeNa.

1 253
Акциите на японския производител на видеоигри отчетоха днес най-голямото си поскъпване за един ден, тъй като инвеститорите приветстваха решението на компанията да навлезе в света на смартфоните, предаде Ройтерс, цитирана от БТА.

Котировките на Nintendo скочиха с 21 процента до 17 080 йени (141 долара) за акция, ден след съобщението за мобилните игри. Увеличението е максимално разрешеното за един борсов ден, отбелязва Франс прес.

Това е най-голямото поскъпване на акциите на Nintendo от излизането му на борсата през 1983 година, прибавяйки около 4 милиарда долара към пазарната капитализация на компанията, уточнява Ройтерс.

Инвеститорите отдавна призовават производителя на "Супер Марио" да насочи фокуса си към мобилните устройства, след като започна да губи клиенти за сметка на компаниите, произвеждащи игрови приложения за смартфони и конзоли като PlayStation на Sony и Xbox на Microsoft.
Nintendo навлиза в сектора на мобилните игри

Nintendo навлиза в сектора на мобилните игри

Nintendo обяви, че ще разработва игри за мобилни устройства съвместно с производителя на онлайн игри DeNa.

1 253 EPA/БГНЕС
Акциите на японския производител на видеоигри отчетоха днес най-голямото си поскъпване за един ден, тъй като инвеститорите приветстваха решението на компанията да навлезе в света на смартфоните, предаде Ройтерс, цитирана от БТА.

Котировките на Nintendo скочиха с 21 процента до 17 080 йени (141 долара) за акция, ден след съобщението за мобилните игри. Увеличението е максимално разрешеното за един борсов ден, отбелязва Франс прес.

Това е най-голямото поскъпване на акциите на Nintendo от излизането му на борсата през 1983 година, прибавяйки около 4 милиарда долара към пазарната капитализация на компанията, уточнява Ройтерс.

Инвеститорите отдавна призовават производителя на "Супер Марио" да насочи фокуса си към мобилните устройства, след като започна да губи клиенти за сметка на компаниите, произвеждащи игрови приложения за смартфони и конзоли като PlayStation на Sony и Xbox на Microsoft.