Печалбата и приходите на Facebook надминаха очакванията | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Печалбата и приходите на Facebook надминаха очакванията
EPA/БГНЕС

Печалбата и приходите на Facebook надминаха очакванията

За седмо поредно тримесечие Facebook надминава прогнозите за печалба и приходи.

0 133
Най-голямата социална мрежа продължава да привлича още приходи от реклами за мобилни устройства, тъй като повечето потребители използват вече сайта през смартфоните си и други преносими устройства, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Facebook съобщи снощи, че приходите й от реклами са скочили с 53% до 3,59 милиарда долара за четвъртото тримесечие, като рекламите за мобилни устройства представляват 69 на сто от всички реклами. Този дял нараства непрекъснато през всяко тримесечие от годината.

Потребителите на социалната мрежа също са се увеличили. В края на годината активните потребители са били 1,39 милиарда месечно, което е с 13 процента повече спрямо година по-рано.

Дневно общият брой потребители е 890 милиона или с 18 процента повече. Месечно активните потребители, ползващи мобилни устройства, са скочили с 26 процента до 1,19 милиарда.

Facebook, който навършва 11 години тази година, започна да предлага реклама за мобилни устройства през 2012 година, точно когато започна да търгува акциите си публично.

Социалната мрежа разшири дейността си с видео реклами, които са много печеливши, а миналата година пусна отново Atlas - инструмент, който позволява на занимаващите се с маркетинг по-добре да подбират евентуалните си клиенти през устройства, платформи и издатели и да измерват колко добре работи дадена реклама.

Компанията все още е далеч след Google на дигиталния пазар за реклами. През 2014 година делът на Facebook на този пазар е 8% спрямо 31% на Google, отбелязва компанията eMarketer.

След изплащането на преференциални дивиденти Facebook отчита печалба от 696 милиона долара за последното тримесечие или 25 цента на акция спрямо 520 милиона долара или 20 цента на акция за същия период предходната година. Коригираната печалба възлиза на 54 цента на акция, а анализаторите очакваха средно 49 цента, според FactSet.

Приходите са нараснали до 3,85 милиарда долара спрямо 2,59 милиарда долара предходната година. Анализаторите очакваха приходи от 3,78 милиарда долара.

За цялата минала година Facebook отчита печалба от 2,9 милиарда долара спрямо 1,5 милиарда долара предходната година, уточни ДПА.
Печалбата и приходите на Facebook надминаха очакванията

Печалбата и приходите на Facebook надминаха очакванията

За седмо поредно тримесечие Facebook надминава прогнозите за печалба и приходи.

0 133 EPA/БГНЕС
Най-голямата социална мрежа продължава да привлича още приходи от реклами за мобилни устройства, тъй като повечето потребители използват вече сайта през смартфоните си и други преносими устройства, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Facebook съобщи снощи, че приходите й от реклами са скочили с 53% до 3,59 милиарда долара за четвъртото тримесечие, като рекламите за мобилни устройства представляват 69 на сто от всички реклами. Този дял нараства непрекъснато през всяко тримесечие от годината.

Потребителите на социалната мрежа също са се увеличили. В края на годината активните потребители са били 1,39 милиарда месечно, което е с 13 процента повече спрямо година по-рано.

Дневно общият брой потребители е 890 милиона или с 18 процента повече. Месечно активните потребители, ползващи мобилни устройства, са скочили с 26 процента до 1,19 милиарда.

Facebook, който навършва 11 години тази година, започна да предлага реклама за мобилни устройства през 2012 година, точно когато започна да търгува акциите си публично.

Социалната мрежа разшири дейността си с видео реклами, които са много печеливши, а миналата година пусна отново Atlas - инструмент, който позволява на занимаващите се с маркетинг по-добре да подбират евентуалните си клиенти през устройства, платформи и издатели и да измерват колко добре работи дадена реклама.

Компанията все още е далеч след Google на дигиталния пазар за реклами. През 2014 година делът на Facebook на този пазар е 8% спрямо 31% на Google, отбелязва компанията eMarketer.

След изплащането на преференциални дивиденти Facebook отчита печалба от 696 милиона долара за последното тримесечие или 25 цента на акция спрямо 520 милиона долара или 20 цента на акция за същия период предходната година. Коригираната печалба възлиза на 54 цента на акция, а анализаторите очакваха средно 49 цента, според FactSet.

Приходите са нараснали до 3,85 милиарда долара спрямо 2,59 милиарда долара предходната година. Анализаторите очакваха приходи от 3,78 милиарда долара.

За цялата минала година Facebook отчита печалба от 2,9 милиарда долара спрямо 1,5 милиарда долара предходната година, уточни ДПА.