Фейсбук утроява печалбата си | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Фейсбук утроява печалбата си
EPA/БГНЕС

Фейсбук утроява печалбата си

Чистата печалба на американската компания Фейсбук (Facebook) през второто тримесечие на тази година почти се е утроила.

11 129

Аудиторията на социалната мрежа и приходите от реклами продължават да се увеличават, съобщи Франс прес, цитирана от БТА.

Според публикувания вчера отчет на компанията първата социална мрежа в света е имала 1,71 милиарда потребители в края на юни, докато броят им през май е бил 1,65 милиарда.

През второто тримесечие компанията е отчела приходи в размер на 6,43 милиарда долара и печалба в размер на 2,06 милиарда долара. Това е повишение в сравнение със същия период на 2015 г., когато тези финансови показатели са били съответно 4,04 милиарда и 719 милиона.

След оповестяването на тези данни акциите на Фейсбук скочиха с 6,5 процента до 131,40 долара. Това е най-високата стойност, откакто компанията пусна през 2012 г. акции на фондовата борса.

Основна "виновници" за добрите показатели на компанията са мобилното приложение и видеата във "Фейсбук", които са увеличили приходите от реклама, отбеляза Ройтерс.
Фейсбук утроява печалбата си

Фейсбук утроява печалбата си

Чистата печалба на американската компания Фейсбук (Facebook) през второто тримесечие на тази година почти се е утроила.

11 129 EPA/БГНЕС

Аудиторията на социалната мрежа и приходите от реклами продължават да се увеличават, съобщи Франс прес, цитирана от БТА.

Според публикувания вчера отчет на компанията първата социална мрежа в света е имала 1,71 милиарда потребители в края на юни, докато броят им през май е бил 1,65 милиарда.

През второто тримесечие компанията е отчела приходи в размер на 6,43 милиарда долара и печалба в размер на 2,06 милиарда долара. Това е повишение в сравнение със същия период на 2015 г., когато тези финансови показатели са били съответно 4,04 милиарда и 719 милиона.

След оповестяването на тези данни акциите на Фейсбук скочиха с 6,5 процента до 131,40 долара. Това е най-високата стойност, откакто компанията пусна през 2012 г. акции на фондовата борса.

Основна "виновници" за добрите показатели на компанията са мобилното приложение и видеата във "Фейсбук", които са увеличили приходите от реклама, отбеляза Ройтерс.