Google разочарова инвеститорите | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Google разочарова инвеститорите
EPA/БГНЕС

Google разочарова инвеститорите

Интернет гигантът Google отчете повишение на печалбата си за първото тримесечие от почти 3% спрямо същия период миналата година.

32 95
Общо продажбите са достигнали 15,4 милиарда долара, което е растеж от 19 процента. Разходите са нараснали с 23 процента до 11,3 милиарда долара на годишна основа. Чистата печалба е достигнала 3,45 милиарда долара спрямо 3,35 милиарда за първото тримесечие на миналата година, предаде ДПА, цитирана от БТА.

Печалбата на Google през първото тримесечие е колеблива на фона на усилията на интернет гиганта да се справи с продължаващия спад на рекламните цени, а компанията харчи повече пари за наемане на служители и инвестиране в смели идеи, отбелязва Асошиейтед прес.

Обявените резултати са под очакванията на анализаторите. Въпреки че остава сред най-печелившите компании, Google се бори да се приспособи към прехода от настолните и преносимите компютри към смартфоните и таблетите.
Тази промяна намалява рекламните тарифи на Google, тъй като търговците досега не желаеха да плащат толкова много, за да привлекат клиенти, които хвърлят поглед към по-малките екрани на мобилни устройства.
Google разочарова инвеститорите

Google разочарова инвеститорите

Интернет гигантът Google отчете повишение на печалбата си за първото тримесечие от почти 3% спрямо същия период миналата година.

32 95 EPA/БГНЕС
Общо продажбите са достигнали 15,4 милиарда долара, което е растеж от 19 процента. Разходите са нараснали с 23 процента до 11,3 милиарда долара на годишна основа. Чистата печалба е достигнала 3,45 милиарда долара спрямо 3,35 милиарда за първото тримесечие на миналата година, предаде ДПА, цитирана от БТА.

Печалбата на Google през първото тримесечие е колеблива на фона на усилията на интернет гиганта да се справи с продължаващия спад на рекламните цени, а компанията харчи повече пари за наемане на служители и инвестиране в смели идеи, отбелязва Асошиейтед прес.

Обявените резултати са под очакванията на анализаторите. Въпреки че остава сред най-печелившите компании, Google се бори да се приспособи към прехода от настолните и преносимите компютри към смартфоните и таблетите.
Тази промяна намалява рекламните тарифи на Google, тъй като търговците досега не желаеха да плащат толкова много, за да привлекат клиенти, които хвърлят поглед към по-малките екрани на мобилни устройства.