Yahoo! отчете 20% спад на печалбата | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Yahoo! отчете 20% спад на печалбата
EPA/БГНЕС

Yahoo! отчете 20% спад на печалбата

Yahoo! обяви финансовите си резултати за първото тримесечие на 2014. Компанията отчита $1,13 млрд. приходи за периода - с 1% по-малко от същия период през 2013.

21 246
Чистата печалба пък е с 20% по-малко, отколкото година по-рано, и за първите три месеца на 2014 г. е 312 милиона долара, предаде Mobile Bulgaria.

Приходите от реклама (display revenue) без разходите за придобивания са 409 милиона долара, което е с 2% повече, отколкото през първото тримесечие на 2013 г.

Броят на рекламите, които Yahoo! са продали, се е увеличил със 7%, но в същото време цената на реклама е спаднала с 5% спрямо същия период през 2013 г.

Приходите от ползването на търсачката на компанията са се увеличили до 445 милиона долара, платените кликове са се увеличили с 6%, а цената им се е увеличила с 8%.

Мейър убеждава Apple да изберат Yahoo!

Главният изпълнителен директор на Yahoo!, Мариса Мейър, иска да убеди Apple да изостави Google като търсачка по подразбиране и да избере нейната компания, твърди сайтът Re/Code, цитирайки източници от Yahoo!.
Yahoo! отчете 20% спад на печалбата

Yahoo! отчете 20% спад на печалбата

Yahoo! обяви финансовите си резултати за първото тримесечие на 2014. Компанията отчита $1,13 млрд. приходи за периода - с 1% по-малко от същия период през 2013.

21 246 EPA/БГНЕС
Чистата печалба пък е с 20% по-малко, отколкото година по-рано, и за първите три месеца на 2014 г. е 312 милиона долара, предаде Mobile Bulgaria.

Приходите от реклама (display revenue) без разходите за придобивания са 409 милиона долара, което е с 2% повече, отколкото през първото тримесечие на 2013 г.

Броят на рекламите, които Yahoo! са продали, се е увеличил със 7%, но в същото време цената на реклама е спаднала с 5% спрямо същия период през 2013 г.

Приходите от ползването на търсачката на компанията са се увеличили до 445 милиона долара, платените кликове са се увеличили с 6%, а цената им се е увеличила с 8%.

Мейър убеждава Apple да изберат Yahoo!

Главният изпълнителен директор на Yahoo!, Мариса Мейър, иска да убеди Apple да изостави Google като търсачка по подразбиране и да избере нейната компания, твърди сайтът Re/Code, цитирайки източници от Yahoo!.