EPA/БГНЕС
Интересът към Pokemon Go намалява
Пикът в интереса към Pokemon Go вече е в миналото, а любопитството към мобилната игра постепенно намалява.
3
215
Това показват данните на инвестиционната компания Axiom Capital Management, на които се позовава Блумбърг, цитирана от technews.bg.
Взривната популярност на Pokemon Go породи опасения сред създателите на други мобилни услуги, че ще загубят потребители.
Но сега Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat и останалите могат да си отдъхнат, коментират анализатори от Axiom Capital Management.
Заедно със снижаването на интереса към Pokemon Go, потребителите започват все по-малко да се интересуват от добавената реалност, докато виртуалната реалност държи ниво.
Pokemon Go излезе на 6 юли тази година в САЩ, Япония и малко по-късно в Европа.
Само за един месец приходите от играта достигнаха 200 милиона долара, по данни на анализаторите от SensorTower, а Pokemon Go успя да си създаде внушителна база от потребители, които ще продължат да играят играта, която обещава да продължи да се развива и ъпдейтва.
Взривната популярност на Pokemon Go породи опасения сред създателите на други мобилни услуги, че ще загубят потребители.
Pokemon Go e полезна за здравето >> >> >>
Но сега Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat и останалите могат да си отдъхнат, коментират анализатори от Axiom Capital Management.
Заедно със снижаването на интереса към Pokemon Go, потребителите започват все по-малко да се интересуват от добавената реалност, докато виртуалната реалност държи ниво.
Pokemon Go излезе на 6 юли тази година в САЩ, Япония и малко по-късно в Европа.
Само за един месец приходите от играта достигнаха 200 милиона долара, по данни на анализаторите от SensorTower, а Pokemon Go успя да си създаде внушителна база от потребители, които ще продължат да играят играта, която обещава да продължи да се развива и ъпдейтва.