EPA/БГНЕС
Google залага на облачните услуги
Към 2020 година Google очаква повече приходи от облачни услуги, отколкото от реклама.
0
109
Основните приходи на Google все още се идват от реклама, но изглежда компанията има амбиция това да се промени.
Вицепрезидентът на техническата инфраструктура Урс Холце е споделил пред Business Insider, че прогнозите на Google са до 2020 г. приходите от облачни услуги да са повече от тези от реклама, съобщава Mobile Bulgaria.
За сравнение към момента 89% от приходите на компанията са от реклама.
Планът е доста амбициозен, имайки предвид, че за момента приходите на Google от облачни услуги дори не се съобщават като самостоятелна категория, а са групирани в перото "Други".
Според The Information за 2015 г. те могат да бъдат около 400 милиона долара, което в сравнение с 16,79 милиарда приходи от реклама е нищожна сума, така че на Google ще им се наложи да положат доста усилия.
Според Холце обаче скоростта, с която Google развиват облачните си услуги, е рекордна за сектора и компанията може да разчита също така на многото си доволни корпоративни клиенти.
Вицепрезидентът на техническата инфраструктура Урс Холце е споделил пред Business Insider, че прогнозите на Google са до 2020 г. приходите от облачни услуги да са повече от тези от реклама, съобщава Mobile Bulgaria.
Android е лидер сред ОС за смартфони >> >> >>
За сравнение към момента 89% от приходите на компанията са от реклама.
Планът е доста амбициозен, имайки предвид, че за момента приходите на Google от облачни услуги дори не се съобщават като самостоятелна категория, а са групирани в перото "Други".
Google доставя интернет с балони в Индонезия >> >> >>
Според The Information за 2015 г. те могат да бъдат около 400 милиона долара, което в сравнение с 16,79 милиарда приходи от реклама е нищожна сума, така че на Google ще им се наложи да положат доста усилия.
Според Холце обаче скоростта, с която Google развиват облачните си услуги, е рекордна за сектора и компанията може да разчита също така на многото си доволни корпоративни клиенти.