Резултатите на Facebook надминаха очакванията | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Резултатите на Facebook надминаха очакванията
EPA/БГНЕС

Резултатите на Facebook надминаха очакванията

Най-голямата в света социална мрежа Facebook е увеличила приходите си от реклама с 64% през третото тримесечие.

2 124
Добрият резултат се дължи на подема при мобилните реклами, които стават все по-голяма част от общия рекламен бизнес на гиганта, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Стабилното нарастване означава, че компанията е успяла да насочи рекламодателите към мобилната си платформа в момент, когато потребителите използват мобилни устройства за достъп.

Facebook се радва на успешен период, отбелязва АП.

Вчера, преди обявяването на резултатите, акциите на компанията поскъпнаха до рекордния максимум от 81,16 долара. Това е над два пъти повече от цената от 38 долара при първичното публично предлагане.

За третото тримесечие печалбата на Facebook е 2,6 милиарда долара или 30 цента на акция, а приходите възлизат на 3,2 милиарда долара. Коригираните резултати превишават очакванията на Уолстрийт.

Тази година Facebook похарчи близо 22 милиарда долара в брой и акции, за да купи услугата са съобщения WhatsApp, и около 2 милиарда долара за компанията за виртуална реалност Oculus, припомня агенцията.

Приходите от реклама на компанията са достигнали общо 2,96 милиарда долара. Постъпленията от реклама през мобилни устройства - внимателно следен компонент - са 1,96 милиарда долара или 66 процента от общите за тримесечието.

През второто тримесечие делът на този вид реклама бе 62 процента, а през първите три месеца на годината - 59 процента.

Компанията с 10-годишна история започна да предлага мобилни реклами през 2012 година.
Резултатите на Facebook надминаха очакванията

Резултатите на Facebook надминаха очакванията

Най-голямата в света социална мрежа Facebook е увеличила приходите си от реклама с 64% през третото тримесечие.

2 124 EPA/БГНЕС
Добрият резултат се дължи на подема при мобилните реклами, които стават все по-голяма част от общия рекламен бизнес на гиганта, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Стабилното нарастване означава, че компанията е успяла да насочи рекламодателите към мобилната си платформа в момент, когато потребителите използват мобилни устройства за достъп.

Facebook се радва на успешен период, отбелязва АП.

Вчера, преди обявяването на резултатите, акциите на компанията поскъпнаха до рекордния максимум от 81,16 долара. Това е над два пъти повече от цената от 38 долара при първичното публично предлагане.

За третото тримесечие печалбата на Facebook е 2,6 милиарда долара или 30 цента на акция, а приходите възлизат на 3,2 милиарда долара. Коригираните резултати превишават очакванията на Уолстрийт.

Тази година Facebook похарчи близо 22 милиарда долара в брой и акции, за да купи услугата са съобщения WhatsApp, и около 2 милиарда долара за компанията за виртуална реалност Oculus, припомня агенцията.

Приходите от реклама на компанията са достигнали общо 2,96 милиарда долара. Постъпленията от реклама през мобилни устройства - внимателно следен компонент - са 1,96 милиарда долара или 66 процента от общите за тримесечието.

През второто тримесечие делът на този вид реклама бе 62 процента, а през първите три месеца на годината - 59 процента.

Компанията с 10-годишна история започна да предлага мобилни реклами през 2012 година.