Xiaomi представи новия си флагман ”Mi 4” | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Xiaomi представи новия си флагман ”Mi 4” 2
Xiaomi

Xiaomi представи новия си флагман ”Mi 4”

Китайската компания Xiaomi представи новия си флагмански смартфон - Mi 4. Той ще се продава на цена едва 240 евро за версията с 16 GB памет и 300 евро за 64 GB.

59 238
Телефонът е със стоманена рамка, 5-инчов 1080р дисплей, четириядрен процесор Snapdragon 801 с честота 2.5 GHz, 3GB RAM, 13MP f/1.8 основна камера, 8MP предна камера, LTE възможности, 802.11ac WiFi и батерия с капацитет 3080 mAh, съобщи Mobile Bulgaria.

Вижте снимки >>

Устройството е снабдено и с инфрачервен предавател.

Предварителните поръчки за Mi 4 в Китай започват на 29 юли, а на разположение на потребителите ще са и различни задни панели за персонализиране.

Xiaomi се канят до края на годината да продадат 60 милиона смартфона, а досега са реализирани 26,11 милиона на обща стойност около 5,3 милиарда долара. Това ще е над два пъти повече от продаденото през миналата година.

Компанията постепенно започна да разширява присъствието си и на други пазари и освен в Китай продуктите й могат да се намерят и в други части от Азия, включително и в Индия.
Xiaomi представи новия си флагман ”Mi 4” 2

Xiaomi представи новия си флагман ”Mi 4”

Китайската компания Xiaomi представи новия си флагмански смартфон - Mi 4. Той ще се продава на цена едва 240 евро за версията с 16 GB памет и 300 евро за 64 GB.

59 238 Xiaomi
Телефонът е със стоманена рамка, 5-инчов 1080р дисплей, четириядрен процесор Snapdragon 801 с честота 2.5 GHz, 3GB RAM, 13MP f/1.8 основна камера, 8MP предна камера, LTE възможности, 802.11ac WiFi и батерия с капацитет 3080 mAh, съобщи Mobile Bulgaria.

Вижте снимки >>

Устройството е снабдено и с инфрачервен предавател.

Предварителните поръчки за Mi 4 в Китай започват на 29 юли, а на разположение на потребителите ще са и различни задни панели за персонализиране.

Xiaomi се канят до края на годината да продадат 60 милиона смартфона, а досега са реализирани 26,11 милиона на обща стойност около 5,3 милиарда долара. Това ще е над два пъти повече от продаденото през миналата година.

Компанията постепенно започна да разширява присъствието си и на други пазари и освен в Китай продуктите й могат да се намерят и в други части от Азия, включително и в Индия.