Google губи пазарен дял, за разлика от Yahoo | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Google губи пазарен дял, за разлика от Yahoo
EPA/БГНЕС

Google губи пазарен дял, за разлика от Yahoo

Google отбеляза спад в американския пазар на интернет търсачките. В същото време Yahoo отбелязва най-голямото си придобиване на пазарен дял.

27 163
Американският дял на Google отбеляза спад до 75.2 процента през декември от 79.3 процента преди година, докато делът на Yahoo скочи с 10.4 процента от 7.4 процента.
Информацията е на анализатори, занимаващи се с проучване на индустрията, пише Блумбърг.

Това е най-големият спад в дяла на Google от поне 2008 година, както и най-големият скок в дяла на Yahoo от 2009 година насам.

Причината за разместването бе постигната сделка Yahoo да бъде търсачката сделка в браузъра Firefox.

Анализаторите коментират, че сделката определено е повлияла на американския пазар.

Представителите на двете компании отказват коментар.

Скокът на Yahoo определено са добри новини за изпълнителния директор Мариса Мейър, която разчита на различни партньорства и придобивания с цел да увеличи трафика и оборота на компанията.
Въпреки всичко, това може би е най-големият скок, който ще получи.

Firefox също има затруднения в задържането на потребителите и борбата с конкурентите.

Според запознати анализатори, Google няма нужда се притеснява, освен ако Firefox не си увеличи рязко пазарния дял.

Те коментират, че най-вероятно всеки, който иска да ползва браузъра, вече го е направил.
Също така Google не биха имали проблем да си възстановят дяла.
Google губи пазарен дял, за разлика от Yahoo

Google губи пазарен дял, за разлика от Yahoo

Google отбеляза спад в американския пазар на интернет търсачките. В същото време Yahoo отбелязва най-голямото си придобиване на пазарен дял.

27 163 EPA/БГНЕС
Американският дял на Google отбеляза спад до 75.2 процента през декември от 79.3 процента преди година, докато делът на Yahoo скочи с 10.4 процента от 7.4 процента.
Информацията е на анализатори, занимаващи се с проучване на индустрията, пише Блумбърг.

Това е най-големият спад в дяла на Google от поне 2008 година, както и най-големият скок в дяла на Yahoo от 2009 година насам.

Причината за разместването бе постигната сделка Yahoo да бъде търсачката сделка в браузъра Firefox.

Анализаторите коментират, че сделката определено е повлияла на американския пазар.

Представителите на двете компании отказват коментар.

Скокът на Yahoo определено са добри новини за изпълнителния директор Мариса Мейър, която разчита на различни партньорства и придобивания с цел да увеличи трафика и оборота на компанията.
Въпреки всичко, това може би е най-големият скок, който ще получи.

Firefox също има затруднения в задържането на потребителите и борбата с конкурентите.

Според запознати анализатори, Google няма нужда се притеснява, освен ако Firefox не си увеличи рязко пазарния дял.

Те коментират, че най-вероятно всеки, който иска да ползва браузъра, вече го е направил.
Също така Google не биха имали проблем да си възстановят дяла.