Туитър удвоява лимита за броя на знаците в съобщенията | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Туитър удвоява лимита за броя на знаците в съобщенията
БТА

Туитър удвоява лимита за броя на знаците в съобщенията

След успешен тест Туитър реши да удвои максималната дължина на съобщенията и да премине от 140 към 280 символа, съобщи американската компания.

7 252
Новината е миниреволюция за социалната мрежа, отбелязаха Франс прес и БТА.

"Целта ни е да направим това, като същевременно гарантираме запазването на бързината и краткостта, които олицетворяват Туитър.

След резултатите от теста имаме удоволствието да съобщим, че сме постигнали целта си и ще приложим промяната на всички езици"
, където лимитът от 140 знака затруднява потребителите.
Това написа в блога си социалната мрежа, която извърши тест сред потребители през септември.

Удължаването на туитовете засяга само съобщенията с латински букви, напомня компанията, тъй като лимитът от 140 знака изглежда представлява проблем преди всичко за потребителите, които пишат на английски, испански, португалски или френски език, за разлика от тези, които пишат на японски, корейски или китайски, отбелязва АФП.
Туитър удвоява лимита за броя на знаците в съобщенията

Туитър удвоява лимита за броя на знаците в съобщенията

След успешен тест Туитър реши да удвои максималната дължина на съобщенията и да премине от 140 към 280 символа, съобщи американската компания.

7 252 БТА
Новината е миниреволюция за социалната мрежа, отбелязаха Франс прес и БТА.

"Целта ни е да направим това, като същевременно гарантираме запазването на бързината и краткостта, които олицетворяват Туитър.

След резултатите от теста имаме удоволствието да съобщим, че сме постигнали целта си и ще приложим промяната на всички езици"
, където лимитът от 140 знака затруднява потребителите.
Това написа в блога си социалната мрежа, която извърши тест сред потребители през септември.

Удължаването на туитовете засяга само съобщенията с латински букви, напомня компанията, тъй като лимитът от 140 знака изглежда представлява проблем преди всичко за потребителите, които пишат на английски, испански, португалски или френски език, за разлика от тези, които пишат на японски, корейски или китайски, отбелязва АФП.