Xiaomi още не е готова за Европа | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Xiaomi още не е готова за Европа
Xiaomi

Xiaomi още не е готова за Европа

Xiaomi още не е готова да продава телефоните си в Европа.

4 260
Китайската компания Xiaomi стана на 7 години, но телефоните й, които стават все по-привлекателни, могат да се намерят на ограничен брой пазари и все още не се продават официално в Европа и Щатите.

В същото време китайски стартъп като OnePlus успешно предлага устройствата си в страните, в които Xiaomi се бои да стъпи. Засега няма признаци това положение да се промени, става ясно, от интервю на Engadget с Уанг Шиан, който е старши вицепрезидент в Xiaomi и наследи на поста на Хюго Бара след отиването му във Facebook, предава Mobile Bulgaria.

Според него компанията съжалява, че не може да покрие Щатите и Западна Европа, но в момента ресурсите й се използват напълно за обслужване на 30 региона, повечето от които са развиващи се пазари.

Шиан посочва, че Xiaomi се цели в масовия пазар вместо към премиум сегмента и иска да има голямо въздействие. В края на миналата година компанията се е изкачила до 3 място по пазарен дял в Индия и трето в Украйна, Индонезия и Мианмар. Търсенето е на път да се увеличи, защото Xiaomi иска да отвори повече оторизирани магазини в партньорство с местни дистрибутори и търговци. В същото време компанията трябва да се бори и с проблеми с доставката на компоненти в родината си и затова не бърза да стъпи на големите западни пазари.

Мобилните оператори също са фактор, защото за да предлагат телефоните на китайците, те трябва да направят значителни промени в софтуера, а освен това е нужно продължително тестване.

Засега Xiaomi не планира да започнат онлайн продажби на телефони в Европа или Щатите подобно на OnePlus и Huawei Honor, защото не иска да развали отношенията си с операторите, нито желае краткосрочните ползи да провалят чрез слаба подготовка дългогодишните усилия за изграждане на бранда. Уанг посочва, че компанията има нужда от търпение за изчакване на перфектната възможност.

Междувременно очакваме на повече международни пазари да се появят още продукти от екосистемата на Mi, като например самобалансиращи скутери или пък уреди за приготвяне на ориз. В момента най-подготвеният за глобална употреба смартфон на Xiaomi остава Mi Note 2 с поддръжка на 37 честотни ленти и компанията възнамерява да пуска годишно по 1-2 такива модели.

Факт е обаче, че въпреки невъзможността да се закупи смартфон на Xiaomi от магазина, това може да стане от интернет, като към днешна дата устройствата на китайската компания предлагат изключително добро съотношение между цена и характеристики.

Новият Xiaomi Mi 6 е мощен като iPhone 7 Plus, а е 2 пъти по-евтин >> >> >>

Xiaomi още не е готова за Европа

Xiaomi още не е готова за Европа

Xiaomi още не е готова да продава телефоните си в Европа.

4 260 Xiaomi
Китайската компания Xiaomi стана на 7 години, но телефоните й, които стават все по-привлекателни, могат да се намерят на ограничен брой пазари и все още не се продават официално в Европа и Щатите.

В същото време китайски стартъп като OnePlus успешно предлага устройствата си в страните, в които Xiaomi се бои да стъпи. Засега няма признаци това положение да се промени, става ясно, от интервю на Engadget с Уанг Шиан, който е старши вицепрезидент в Xiaomi и наследи на поста на Хюго Бара след отиването му във Facebook, предава Mobile Bulgaria.

Според него компанията съжалява, че не може да покрие Щатите и Западна Европа, но в момента ресурсите й се използват напълно за обслужване на 30 региона, повечето от които са развиващи се пазари.

Шиан посочва, че Xiaomi се цели в масовия пазар вместо към премиум сегмента и иска да има голямо въздействие. В края на миналата година компанията се е изкачила до 3 място по пазарен дял в Индия и трето в Украйна, Индонезия и Мианмар. Търсенето е на път да се увеличи, защото Xiaomi иска да отвори повече оторизирани магазини в партньорство с местни дистрибутори и търговци. В същото време компанията трябва да се бори и с проблеми с доставката на компоненти в родината си и затова не бърза да стъпи на големите западни пазари.

Мобилните оператори също са фактор, защото за да предлагат телефоните на китайците, те трябва да направят значителни промени в софтуера, а освен това е нужно продължително тестване.

Засега Xiaomi не планира да започнат онлайн продажби на телефони в Европа или Щатите подобно на OnePlus и Huawei Honor, защото не иска да развали отношенията си с операторите, нито желае краткосрочните ползи да провалят чрез слаба подготовка дългогодишните усилия за изграждане на бранда. Уанг посочва, че компанията има нужда от търпение за изчакване на перфектната възможност.

Междувременно очакваме на повече международни пазари да се появят още продукти от екосистемата на Mi, като например самобалансиращи скутери или пък уреди за приготвяне на ориз. В момента най-подготвеният за глобална употреба смартфон на Xiaomi остава Mi Note 2 с поддръжка на 37 честотни ленти и компанията възнамерява да пуска годишно по 1-2 такива модели.

Факт е обаче, че въпреки невъзможността да се закупи смартфон на Xiaomi от магазина, това може да стане от интернет, като към днешна дата устройствата на китайската компания предлагат изключително добро съотношение между цена и характеристики.

Новият Xiaomi Mi 6 е мощен като iPhone 7 Plus, а е 2 пъти по-евтин >> >> >>