Mozilla изостави Google и избра Yahoo в САЩ | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Mozilla изостави Google и избра Yahoo в САЩ

Mozilla изостави Google и избра Yahoo в САЩ

Mozilla ще направи Yahoo търсачка по подразбиране в браузъра си Firefox в рамките на сделка за 5 години. Промяната засяга потребителите в САЩ.

0 185
Партньорството ще направи Yahoo част както от десктоп, така и от мобилния браузър на Mozilla в САЩ от началото на месец декември, пише PC Magazine, цитирано от "Фокус".

Финансовите измерения на сделката не са оповестени.

Mozilla използва Google като глобален доставчик на търсения във Firefox цяло десетилетие, но сега предприема „по-локален и гъвкав подход към все по-големите възможности за избор и иновации в глобалната мрежа, с нови и по-широки партньорства в различните държави“, посочва компанията.

В допълнение към Yahoo в САЩ, Mozilla избира Yandex за потребителите в Русия и продължава да използва Baidu в Китай.

Потребителите на Firefox по целия свят, разбира се, все още ще могат да си служат с алтернативи.

Изпълнителният директор на Yahoo Мариса Мейър отбелязва, че търсенето е „област на инвестиции и възможности“ за компанията в последните години.

„Това сътрудничество ще ни помогне да разширим обхвата си и ни дава възможност да работим в още по-близки връзки с Mozilla за бъдещи продукти в областта на търсенето, комуникациите и дигиталното съдържание“, заявява Мейър.

Като част от сделката Yahoo ще следва политиката на Mozilla „Не проследявай“ („Do not track“).

„Защо Mozilla се страхува от Google“

Под това заглавие The Verge публикува материал за новото партньорство. Каквото и да търсите в интернет, Google е много по-добър начин да го намерите, отколкото Yahoo, коментира онлайн изданието.

Малкото прозорче за търсене не е само функция, то е и бизнес. И то такъв, който показва как гледните точки на Mozilla и Google може все повече да се раздалечават.

Всеки път, когато търсим, Google печели пари от реклама и дава част от тях на браузъра. Така компании като Mozilla получават милиони долари.

Google обаче има свой собствен браузър и може да реши да не поддържа съперниците на Chrome, а за Mozilla това е плашеща перспектива.
Mozilla изостави Google и избра Yahoo в САЩ

Mozilla изостави Google и избра Yahoo в САЩ

Mozilla ще направи Yahoo търсачка по подразбиране в браузъра си Firefox в рамките на сделка за 5 години. Промяната засяга потребителите в САЩ.

0 185
Партньорството ще направи Yahoo част както от десктоп, така и от мобилния браузър на Mozilla в САЩ от началото на месец декември, пише PC Magazine, цитирано от "Фокус".

Финансовите измерения на сделката не са оповестени.

Mozilla използва Google като глобален доставчик на търсения във Firefox цяло десетилетие, но сега предприема „по-локален и гъвкав подход към все по-големите възможности за избор и иновации в глобалната мрежа, с нови и по-широки партньорства в различните държави“, посочва компанията.

В допълнение към Yahoo в САЩ, Mozilla избира Yandex за потребителите в Русия и продължава да използва Baidu в Китай.

Потребителите на Firefox по целия свят, разбира се, все още ще могат да си служат с алтернативи.

Изпълнителният директор на Yahoo Мариса Мейър отбелязва, че търсенето е „област на инвестиции и възможности“ за компанията в последните години.

„Това сътрудничество ще ни помогне да разширим обхвата си и ни дава възможност да работим в още по-близки връзки с Mozilla за бъдещи продукти в областта на търсенето, комуникациите и дигиталното съдържание“, заявява Мейър.

Като част от сделката Yahoo ще следва политиката на Mozilla „Не проследявай“ („Do not track“).

„Защо Mozilla се страхува от Google“

Под това заглавие The Verge публикува материал за новото партньорство. Каквото и да търсите в интернет, Google е много по-добър начин да го намерите, отколкото Yahoo, коментира онлайн изданието.

Малкото прозорче за търсене не е само функция, то е и бизнес. И то такъв, който показва как гледните точки на Mozilla и Google може все повече да се раздалечават.

Всеки път, когато търсим, Google печели пари от реклама и дава част от тях на браузъра. Така компании като Mozilla получават милиони долари.

Google обаче има свой собствен браузър и може да реши да не поддържа съперниците на Chrome, а за Mozilla това е плашеща перспектива.