Коментари - "Американ еърлайнс" поръча 20 свръхзвукови самолета | IT.dir.bg

Коментари - "Американ еърлайнс" поръча 20 свръхзвукови самолета | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това е и жалко и смешно! Не е скок на място, а як скок назад! Французите построиха техния през 60 г. на миналия век. Правете сметка, до къде сме в науката и технологиите? Да не говоря за летящите фишеци на Мъск за многократна употреба... P.S. То май и те се оказват немногократни...

До 29-та трябва да са електрически, с универсално зарядно ... ха-ха-ха ... Май някой си е купил фабрика на 9 септември? ... Или просто въртят едни пари, докато облизват лайното?

Този е по бавен от КОНКОРД ,е защо им е .??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Е поръчай КОНКОРД де?

Краварски фантасмагории!А ние в Русия ЩЕ направим СамыЙ ЛУЧШИЙ, БЕЗАНАЛОГОВ, ЩЕ,ЩЕ, ЩЕ,ЩЕ, ЩЕ,ЩЕ,.....

При положение, че Airbus A380 при подходящи условия през повечето време поддържа от Бостън за Хийтроу между 1000 и 1100 км/ч (лично съм се возил), и вози 800 човека, какъв е смисълът от тесен и скъп самолет, който се движи само със 100-200 км/ч повече?

Какъвто е и смисъла от Ферари при мак разрешени 130-140 Лукс

Ти толкова ли си глупав или повече? Ще срвняваш лукса в А380 на Катарските авиолинии, където има собствени каюти с легло, бюро за лаптоп, и гардероб със самолет, в който ще трябва да ходиш приведен, за да не ти се удря главата?

Раличните хора с различни нужди. Кое е по-добре - да пристигнеш 2 пъти по-бързо или да пътуваш в собствена каюта, отговора е различен за различните хора.

И как ще стигне два пъти по-бързо с 10% по-висока скорост?

Чети пак..лети с около 2100 км в час

Ще, ще, ще...Па да вземем и ние да поръчаме няколко бройки. Вече имаме опитa с F-16, блок 70, който все още е само чертеж!

Трудна работа... Като се добави пътуването до летището + обслужването и проверките там, след като кацнеш пак излизане от летището и пътуване до града... имаш един 2 часа константно време, което не можеш да съкратиш. Т.е вместо да пътуваш 5+2 = 7 часа ще пътуваш 3+2 =5 часа... ами не е чак такава разлика. Дори първа класа в "бавния" полет ще е по-евтина от "обикновената" в бързия... Аз предпочитам да се поглезя 5 часа, вместо да съкратя 2 натъпкан рамо в рамо...

Нямаш акции в Американ еърлайнс ?

Две частни американски компании финансират стартъп чрез поръчка на бъдещия продукт. Ясно е, че не са платили цялата страна, затова не говорим за закупуване, а за финансиране на разработка. Данъкоплатецът яде пуканки и чака резултата. В Русия държавата финансира държавен научен институт да измислят слон. След 10 години институтът ражда мишка. Данъкоплатецът се бие в гърдите, че тяхната мишка е безаналогова. Междувременно си купува китайска мишка и точи лиги за чуждестранния слон.

Както при всеки американски стартъп,будалите наляха едни пари в нещо на хартия от 5 калпака - всичките СЕО и после ще пият дълбоко изстудена вода с цистерните. Така е там.Всеки лъже другия и се въртят едни кухи пари.

Така е, САЩ е страната на будалите, а България или ако искаш Русия са проспериращи. Близо 10 години вече погребват Тесла, а те произвеждат повече автомобили от утвърдени марки, те са стартъп, нали? А Спейс екс? О, там Пентагона наля пари. Така е, но извеждат ли спътници - извеждат и то най-много и на най-ниска цена.

Проблемът с тях е, че харчат някъде двойно повече, от при нормален полет. Че шума който дигат е недопустим над населено място. Където и тук гласят да лети над Атлантическият океан, пак до Лондон ще лети някъде над сушата. Може да намаляват там скоростта, но се губи предназначението. Всъщност първите Конкорд са супер тесни и неудобни отвътре. Един снимащ, се навеждаше и провираше. Виждаш ли за лукс бързо, а вътре ще се тъпчат като стока.

Ако беше се поинтересувал точно за тази разработка, щеше да знаеш, че глупостите, които говориш са валидни за конкорд и са разрешени в този проект. Ама чукча писател

Съобщават ни го като новина. От къде да знам, какво са измислили и да съм длъжен да го знам, че да коментирам? да не говорим какво ще се получи. Има доплеров ефект на вълни при движение, при който тук излъчваният звук е по-бавен от летящият обект и се натрупва и се получава като гръм.

ВЕЧЕ ГИ ПЛАТИХА НА 100% .чЕСТИТО!!!!!

750 лева струват билетите отиване и връщане. в едната посока е 5 часа и половина. Дано намерят 50-60 човека готови да платят 5000 долара за 3 часа полет. Иначе ще стане като линията София Скопие.

Има такива хора. Обикновено са разни шефове на компанни за които времето е много ценно.

да, но са единици и не могат да бъдат разглеждани, като регулярен трафик, за да оправдаят икономически отваряне и поддържане на редовна линия... То, точно това провали и Конкорд-а на французите навремето.

Знаеш ли, това хич не е наш проблем. Освен ако лично имаме акции в двете авиокомпании.

Това вече е пробвано с френския Конкорд... Пропадна, точно зартади цените на билетите.

Не пропадна заради цените на билетите (само). Пропадна заради някои други неща: - тези самолети са много шумни и имаха проблеми с хората живеещи около летищата. Много ги бяха натиснали с протести, подписки и т.н. - Инцидентът на Шарл Де Гол, където се разби един Конкорд и всички загинаха. Спряха конкордите от еклплоатация, докато течеше разследването (повече от година). В крайна сметка се оказа, че самолетът се е разбил малко след излитане, заради парче метал, паднало от друг самолет, излетял малко преди това. Но това разследване отне време, през което конкорди не летяха. - .com кризата от края на 90-те, началото на този век намали търсенето за такъв премиум продукт. - доколкото съм чувал, заради невероятната скорост, съответно заради издължената и тясна форма на самолета, вътре е доста тясно и в крайна сметка наудобно.

Това, което си написал е вярно, но е само малка част от нещата, които наляха "масло в огъня" на финала на сагата "Конкорд". Истинската основна причина, обаче е чисто икономическа, самолета харчеше адски много, а поддръжката му беше изключително скъпа, та дори и цените на билетите от по 4-5 хил. долара (по спомен), които пари по онова време бяха доста крупна сума, всъщност не можеха да компенсират и малка част от разходите. Да не споменаваме, че всичко това беше и на фона на много рехавото затоварване с пътници на всеки полет. Ер Франс поддържаше тези презокеански полети, на загуба, поради чисто имиджови и рекламни причини, но когато поредната криза дойде, в крайна сметка решиха да пенсионират Конкорда, който междувременно вече беше и морално остарял. Така че, моля не ми обяснявай, че не е вярно това, което накратко бях изложил по-горе...