Коментари - Армията на САЩ ще разполага с най-голямата батерия в света | IT.dir.bg
назад

Армията на САЩ ще разполага с най-голямата батерия в света

Гигантският акумулатор ще е разположен в база в Колорадо

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Армията на САЩ ще разполага с най-голямата батерия в света | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Se taia

"...Boeннитe cъoбщиxa, чe 8,5 мeгaвaтoвaтa инcтaлaциятa c мoщнocт 4,25 мeгaвaтa pязĸo щe нaмaли изпoлзвaнaтa oт бaзaтa eлeĸтpичecĸa eнepгия...." Това чий титаничен ум успя да го сътвори? Вие изобщо четете ли какво пишете?

Млад старец седнал прав на дървен камък...

Краварския говедарски слон....Най големия слон в света!!!!

Като чета подобни изказвания, понякога си мисля че Рузвелт е трябвало да остави Хитлер да си свърши работата с СССР, вместо да помага на Сталин с огромните ресурси на САЩ. Ама че черна неблагодарност ...

ПедеРуското джудже... най-голямото джудже на света!!!!

Ако Рузвелт беше оставил Хитлер, сега цяла Европа щеше да говори руски.А лудите крави отдавна да бяха изколяни от нацитата ССовци в Ардените, и издавени в Ла Манша.

Колкото повече тъпи русофили има в една страна, толкова стандарта и на живот е по - нисък. Изцеденото кисело мялко, което гоце, курнина и другите мутанти червени фашисти от бкп са ви шприцовали в кухите кратуни!`

Много просто! Това е първата DC батерия, при която има пълна, активна и реактивна мощност. При cosф = 0,5 се получава толкова!

Se taia

Реактивната мощност не се измерва във ватове май, а? Да си чувал за волт-ампер?

Интегралните микро схеми на ватенките са най-големите микросхеми в света. Най-големото жуже сред жужетата в политиките живее в кремъл. Руските часовници са най-бързите в света. Пидерасы в Раша са най-великите и многочислени педали в света – най-големия в мавзолее, а най-малкия - царь в кремле. Голямо, тежко, скъпо, шумно, грозно и не прави лед... Что ето? Руска машин за лед

Мощност 4.25 МВт, капацитета е 8.5 МВтч вж извадка от оригинала "The 4.25MW/8.5MWh lithium battery energy storage system"

Ама ти сериозно ли? засправка оригинала е "The 4.25MW/8.5MWh lithium battery energy storage system ..."

MW - единица за мощност MWh - единица за енергия (в случая капаците на батерията) Или с други думи както го е отбелязъл и Валери - Батерията е с 4.25MW мощност и може да съхрани (или има капацитет) - 8.5MWh

Мисля, че не си схванал сърказма в изказването. При прав ток практически няма реактивна мощност, освен краткотрайно, при първоначалното включване на (реактивен) товар.

Se taia

Хах, ти не правиш разлика между капацитет и мощност, както и неграмотните джурналя. Значи сппоред теб мегават и мегаватчас са едно и също нещо... Леле...

Ние пък ще инсталираме най-голямата ПЕЦ - Педално електрическа централа. Само трябва върнем наборната казарма, за да има кой да върти педалите.

Алелееее, що глупости са написани в коментарите?!.... Това мощност, това енергия.... хахахаха! Па некои и реактивна енергия пресмятат... Една батерия има капацитет - или е в ампер/часа, или пък е във ват/часа (Ah or Wh), което е едно и също. Освен това важна характеристика на батерията е, какъв максимален ток може да се черпи, без тя да бъде повредена и за колко време. И всичките тези неща трябва да стават при точно определена температура - обикновено 25 градуса или 20 градуса по Целзий.

BajMihal, по-скоро ти не четеш внимателно статията. Цитат: "Boeннитe cъoбщиxa, чe 8,5 мeгaвaтoвaтa инcтaлaциятa c мoщнocт 4,25 мeгaвaтa " Къде тук виждаш да пише пише МВтч?

Ясно. Ще имаме батерия, която ще отдава 8.5MWh и ще е с капацитет 4.25MW. До тук нищо кой знае колко необикновенно. Но как ще намали потреблението на енергия, ако може някой да обясни? От какво ще се зарежда?

Американците решават и правят батерията, проблем нямат. Китайците са насреща. Китай пройзвежда литиево-йони батерии колкото искаш, много са напред в тази работа. В момента 23% от е-автомобилите в Китай са с такива батерии.

Това с отдаването и капацитета е наобратно написали са го ясно.Батерията ще се зарежда от излишното електричество което се произвежда,а ще отдава тогава когато има недостиг.Освен това ще намали загубите рязко.В момента се губят средно 30% при транспорта на електричеството и 22% в домовете.

Така де. Нали това питам. Как ще се елиминират загубите от транспорт?