Aвтoпилoтът нa Теѕlа зaпoчнa пo-дoбpe дa paзпoзнaвa пeшexoдци
Πpeз пocлeднитe двa мeceцa компанията пpeдлoжи няĸoлĸo ъпдeйтa зa cиcтeмaтa зa aвтoнoмнo yпpaвлeниe
Обратно в новинатаКоментари - Aвтoпилoтът нa Теѕlа зaпoчнa пo-дoбpe дa paзпoзнaвa пeшexoдци | IT.dir.bg
Коментари
Значи сега ще ги нацелва още по-успешно! Даже ще има опция - ако не улучи някого, в последния момент ще отваря съответната врата, та да го забърше поне с нея...
Не ми се мисли, ако електрониката се скапе или някой хакне колата, какво може да се случи! Прекалено много се разчита на компютъра!
Аз 30 годни шофирам и още "мразя" велисипедистите, а наскоро "намразих" и тротинеткаджиите. :-) Никога не знаеш участници в движението ли го играят или пешеходци. Както си кара по платното, стига до пешеходна пътека и тръгва наляво през платното по пешеходната пътека. :-) Класическо изпълнение!
то и по тротоара е същото, овцете с тел не знае ни къде отива, нито защо говедото дали е в кола, колело, пеша все тая..
Отдавна, отдавна прекалено много се разчита на АВТОМАТИЗАЦИЯТА. А тя, както всяка друга система, изведнаж може да засече и...конфликта да се припише на компютъра? Дали ще дойде това време безусловно да започнем да се доверяваме и на компютъра и на автоматизацията?
Хубавото е че доколкото познаваме Мъск, в един момент ще даде безплатно софтуера за ползване от всички производители на автомобили. Вече е правил подобни неща. Другото е че нека сме честни - много хора просто не стават за шофьори. Автоматизираните системи ще намалят инцидентите, ще изчезнат задръстванията и ще свалят стреса от всички. Макар че е още малко рано за това.
И при катастрофа с жертви кой ще съдят хардъера на компютъра или програмата. То и двете няма да са от значение при загинал човек. Някой ще каже да съдиш самата компания но инцидента ако е в България ще осъдиш дедовия.
че теслАта ще се справи с пешеходците, велосипедистите и тротинеткаджиите, освен ако не ѝ вградят ясновидски способности...
-Никой не може да пренебрегне 125-годишната история на Автомобилната Индустрия. Какъвто и да е софтуер да се монтира на един автомобил, той си има МЕХАНИКА и тя се прави, произвежда, настройва и се тества от хора- МЕХАНИЦИ, които си разбират от работата. Така, че Елън Мъск и другите прощъпълници от тази революционна нагласа за производството на новите ЕЛЕКТРОАВТОМОБИЛИ са задължени да имат това предвид. МАРТИН ЛИЙЧ
По-интересното в случая е, че вече има 4 дела в сащ, при които съдът е привлякъл като отговорни производителетие на тези "автомобили", защото е доказано еднозначно, че преди и по време на сблъсък с пешеходци или други МПС-та те са били в автономно самоуправление.
Ще включва звуков сигнал с клаксона. Но не когато ги приближава, а когато се изравни с тях. Като допълнителна екстра ще бъдат инсталирана възможност за намаляване скоростта на движение и отправяне на реплика-подкана на език по избор "Хей, маце! Хайде!".
P.S. Предупрежденията за =125-годишната история на Автомобилната Индустрия= са изказани от Анди Палмър, но и Мартин Лийч, навремето, е имал същите помисли.
Според мен ще се справя сравнително успешно. Разбира се не във всички случаи. Някои ще се отърват с уплаха или леки драскотини.
Какъв пророк си само. Много добре се връзва със закона да не бъдат записвани полицаите. Тогава ще стане отопията на новият световен ред, да не си помисляш да си свободен, иначе теслата те гази ;D
Компания се съди много трудно....просто една малка промяна в закона и готово...автомобилът не може да се движи на автопилот в градски условия и готово...при инцидент с автомобил на автопилот компанията плаща обезщетение в минимален размер от 1млн долара....и да видиш как мъскито спира с простотиите и теслите...автономността има смисъл в автомагистрали и за при автоматични товарни превози....например автономни тирове...всичко друго е да гепим повече пари...
Изобщо не си наясно. И този който цитираш и той. Електроавтомобилите нямат Двигател свътрешно горене, нямат съединител. това значи че всичките му там помпички, валове, бутала, свещи и т.н. не им трябват на електро колите. Има един мотор, батерия и честотен ретулатор и всичкото друго е електроника и софтуер.
Аха, точно така. Моторът не е един, имат редуктори, полуоски (с карета) имат спирачна система, имат кормилна уредба, окачване, купе, отоплителна система, осветление, стъкла, гуми. Изобщо софтуер до софтуера мила моя майно льо ! :D
ти си голем идиот! ХОРАТА СИ КУПУВАТ АФТОМОБИЛИ ЗАРАДИ ТРЪПКАТА-УДОВОЛСТВИЕ ОТ ШОФИРАНЕТО! Ако я нема: край с купуването. А това никоя администрация нема си позволи. ЩОТО КРАЙ СЪС ЗАСТРАХОВКИТЕ, ВИНЕТКИТЕ, ДАНЪКА, ГЛОБИТЕ И Т.Н. Ше изчезнат толкова пера за рекет и изнудване, че....по-скоро ше смафжат Мъск, отколкото другите. Некой вика: споделено пътуване, кат ти требва си викаш кола през смартфонът И ПЛАЩАШ ЗАСТРАХОВКА, ДАНЪЦИ И Т.Н. ВКЛЮЧЕНИ В ЦЕНАТА НА ПЪТУВАНЕТО! ОБАЧЕ! Поне напалавина ше спаднат тез такси, щото се плащат само при нужда, а не на калпак и безполезно. ТЪЙ ЧЕ - ЧЕКАЙ УДЪР ВЪРХУ ЕЛЕКРОМОБИЛАТ, АФТОНОМИАТА И ПРОЧЕЕ ГЪЗАРИИ
Автопилотът и в момента е достатъчно надежден и успява да избегне инциденти по-успешно от човешката реакция. In the 3rd quarter, we registered one accident for every 4.59 million miles driven in which drivers had Autopilot engaged. For those driving without Autopilot but with our active safety features, we registered one accident for every 2.42 million miles driven. For those driving without Autopilot and without our active safety features, we registered one accident for every 1.79 million miles driven. By comparison, NHTSA’s most recent data shows that in the United States there is an automobile crash every 479,000 miles.
Сто и кусур история автомобилостроене нанайци. Още малко да я барнем системката и ви слагам само като куфарчета .Само да си бъркате в нослето и нищо по колата да не барате тъпаци. Моем да ви инсталирам вътре по една тесличка да си чукате орехчета и лешник. Ще ми се правят на шофьорчета те ай сиктир......
се разпознават пешеходците като чуеш едно "тудуп-тудуп" и колата леко подскочи два пъти. С кучетата е същото ...
Част от решенията се оказват лоши. Като прибиращите се дръжки за отваряне на вратите. Така при едно запалване на Тесла, никой не е могъл да извади човека от вътре, просто защото дръжките са били прибрани, е нямало какво да дърпат, да отварят вратата.
"Oбнoвявaниятa oпpaвят зaбeлязaнитe бъгoвe " вече така ли викат на прегазените пешеходци... заради което в САЩ забраниха на Тесла да рекламира автопилота на колите си.
Проблеми с кормилния лост, проблеми с окачването водещо до ПТП, айретен че китайските батерии се самозапалват... не случайно Тесла има най-голмемият процент на върнати за доизкусуряване автомобили в света.
Докато не я научат да го наругае задето е пресичал на червено, няма да се котира в България! В крайна сметка такива заплеси трябва да бъдат наказвани вербално, нали? ... дали?
stankow , stankow напразно се хабиш, все повече хора си мислят, че всичко им е ясно след като са прочели една две стаии или са гледали няколко клипа в тубата.
И естествено, никой не се е сетил да счупи прозореца, нали? Щото при катастрофа, на хората ако не им отвориш вратата, отказват да излязат... аман от тъпи путинофилски легенди. Тоя човек, къде ви бръкна толкова, че такава злоба и простотии бълвате срещу него и компаниите му?
Заобикаля боклуците... Не вярвам в щатите да има боклуци по улиците. Или визирате негрите?