Boeing 737 MAX извърши първия си тестови полет

Самолетът бе приземен след две фатални катастрофи

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Изнасянето на софтуер в Индия съсипва животи. Както и алчността на мениджърите, които първо съсипаха Макдоналд Дъглас, а сега съсипват Боинг.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Дисбаланса не винаги е недостатък. Пример най-нестабилният и на практика неуправляем дори в полуавтоматичен режим Ф16. Именно това го прави и един от най-обезопасените от човешки грешки изтребители. 737макс ще се превърне в легенда за сигурност точно заради недостатъците си.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Може би легенда в БЕЗОПАСНОСТТА! Определено, да! Този самолет е легенда и ще си остане легенда. Убеден съм, че го чака много работа.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Така става като решаваш конструктивен дефект със софтуерен "workaround". Лошото е, че дори софтуерното решение не е било изпълнено съгласно безопасните практики. А още по-лошото е, че от Боинг са знаели за рисковете и са ги прикрили. Това последното трудно може да се поправи с нови тестови полети...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Всички, който са в темата знаят за конкруктивния дефект, породен от ниско разположените крила и големия диаметър на новите по-икономични двигатели. Въпросът е, какви подобрения са предложили от Бойнг, защото е интересно как се преодолява чисто механична слабост при вече няколкостотин произведени самолета? последното решение, за което четох е разбира се...софтуерно. За да изгжлежда, че се прави нещо и по конструкцията се обсъжда прелокирането на кабелни снопове, но от контролния орган са скептични, че това е необходимо. Така се налага виждането, че основно се работи по софтуер който да компенсира конструктивни грешки. Важно е потребителите да го знаят, когато избират превозвач и машина, защото, понякога от това зависи доста. Скептичен съм относно качествата на вече произведените самолети. Каквото и да направят с тях, ще си останат по-рискови, а вече имат и лоша слава.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Със сигурност, няма да се кача на такъв самолет, па каквато и ще да е цената на билета за него.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Всъщност проблема с двете паднали машини е чисто софтуерен, а не заради конструктивен дефект.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Двете паднали машини показаха че Боинг са излъгали за много неща... поредицата от инциденти извади на бял свят букет от недомислия, като проблема със софта е най-рекламиран защото най-лесно може да бъде замазан.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Какво, като крилото е низко? На всички 737 e там. Двигателите LEAP са с два инча по голям диаметър на входния апарат, отколкото е на CFM и какво от това? Каква е връзката въобще и що за "конструктивен" визирате?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

на катастрофиралите пилоти са казвали, че носът на самолета отива към земята преди да се разбият. Изкараха го софтуерен проблем, но и така да е личи, че в най-критичния момент -излитане все едо подемната сила не е достатъчна.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Дисбаланса не винаги е недостатък. Пример най-нестабилният и на практика неуправляем дори в полуавтоматичен режим Ф16. Именно това го прави и един от най-обезопасените от човешки грешки изтребители. 737макс ще се превърне в легенда за сигурност точно заради недостатъците си.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ватникът сложил ти минус явно не знае че Су27/35 също е динамично нестабилен и това не е 'недогледан недостатък'.

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.