Коментари - Boeing 737 MAX извърши първия си тестови полет | IT.dir.bg
назад

Boeing 737 MAX извърши първия си тестови полет

Самолетът бе приземен след две фатални катастрофи

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Boeing 737 MAX извърши първия си тестови полет | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Всички, който са в темата знаят за конкруктивния дефект, породен от ниско разположените крила и големия диаметър на новите по-икономични двигатели. Въпросът е, какви подобрения са предложили от Бойнг, защото е интересно как се преодолява чисто механична слабост при вече няколкостотин произведени самолета? последното решение, за което четох е разбира се...софтуерно. За да изгжлежда, че се прави нещо и по конструкцията се обсъжда прелокирането на кабелни снопове, но от контролния орган са скептични, че това е необходимо. Така се налага виждането, че основно се работи по софтуер който да компенсира конструктивни грешки. Важно е потребителите да го знаят, когато избират превозвач и машина, защото, понякога от това зависи доста. Скептичен съм относно качествата на вече произведените самолети. Каквото и да направят с тях, ще си останат по-рискови, а вече имат и лоша слава.

Със сигурност, няма да се кача на такъв самолет, па каквато и ще да е цената на билета за него.

Всъщност проблема с двете паднали машини е чисто софтуерен, а не заради конструктивен дефект.

Двете паднали машини показаха че Боинг са излъгали за много неща... поредицата от инциденти извади на бял свят букет от недомислия, като проблема със софта е най-рекламиран защото най-лесно може да бъде замазан.

Какво, като крилото е низко? На всички 737 e там. Двигателите LEAP са с два инча по голям диаметър на входния апарат, отколкото е на CFM и какво от това? Каква е връзката въобще и що за "конструктивен" визирате?

Така става като решаваш конструктивен дефект със софтуерен "workaround". Лошото е, че дори софтуерното решение не е било изпълнено съгласно безопасните практики. А още по-лошото е, че от Боинг са знаели за рисковете и са ги прикрили. Това последното трудно може да се поправи с нови тестови полети...

на катастрофиралите пилоти са казвали, че носът на самолета отива към земята преди да се разбият. Изкараха го софтуерен проблем, но и така да е личи, че в най-критичния момент -излитане все едо подемната сила не е достатъчна.

Дисбаланса не винаги е недостатък. Пример най-нестабилният и на практика неуправляем дори в полуавтоматичен режим Ф16. Именно това го прави и един от най-обезопасените от човешки грешки изтребители. 737макс ще се превърне в легенда за сигурност точно заради недостатъците си.

Дисбаланса не винаги е недостатък. Пример най-нестабилният и на практика неуправляем дори в полуавтоматичен режим Ф16. Именно това го прави и един от най-обезопасените от човешки грешки изтребители. 737макс ще се превърне в легенда за сигурност точно заради недостатъците си.

Може би легенда в БЕЗОПАСНОСТТА! Определено, да! Този самолет е легенда и ще си остане легенда. Убеден съм, че го чака много работа.

Ватникът сложил ти минус явно не знае че Су27/35 също е динамично нестабилен и това не е 'недогледан недостатък'.

Изнасянето на софтуер в Индия съсипва животи. Както и алчността на мениджърите, които първо съсипаха Макдоналд Дъглас, а сега съсипват Боинг.