Celera 500l: Един от най-секретните нови самолети
Разходът му на гориво е като на лек автомобил
Обратно в новинатаКоментари - Celera 500l: Един от най-секретните нови самолети | IT.dir.bg
Коментари
Ако правиш бизнес самолет го рекламираш, а не го криеш. Отделно бизнес джет с такъв ограничен обзор на пилотите и без никакъв прозорец в пътническата кабина е тотално неглижиране на елементарния комфорт, който е основен приоритет за този сегмент.
МОже в салона да е отниосителнио тихо ама навън с тия перки ще бръмчи бая над градовете.
Интересно! Центъра на подемната сила на крилата е изнесен много назад във корпуса на самолета. Свикнали сме да виждаме самолети със център на подемна сила във средата на корпусите а при воените модели дори много напред във корпусите. Странно е такъв слаб по мощност двигател ,как държи във въздуха самолет при който подемната сила е назад. За такова нещо се изисква доста голяма скорост за да подържа полет без да наведе носът на самолета надолу към земната повърхност.
Странно! За самолетите показателят за икономичност е разхода на гориво на час полет, а не на пролетяни километри. Нормално е при първият час от полета разходът да е най висок, а в снижението преди кацане в "чиста" конфигурация да е най-нисък. Накрая се взима общият разход, полетното време и времето за рулиране.
10 литра гориво разход на 12 цилиндров, 500 коня двигател ми се струва малко ,не по скоро много нереално .
Слагаш му една газова и става още по-икономичен.
ДИР да се саморазпуснат, че станаха за смях. То бива неграмотност, бива, ама такова падение ... не жълт, ами лайнян сайт станаха.
"Celera 500l: Един от най-секретните нови самолети" === Толкова секретен, че има купища негови снимки и подробно са описани характеристиките им. Може би го пазят в тайна, обществена тайна.
Няма как тоя самолет (показан на снимката) да има разход на гориво колкото на автомобил при положение, че разходите и амортизацията са на летателен час, когато се лети. Противоречи на ВСИЧКИ Физични и Земни Закони, освен да са объркали снимката и да са писали за някой делтапланер с двигател.
Гледам в ляво на снимката са сложили в близост до самолета пожарогасител - вероятно се очаква да се самовзриви скоро.
Отново страхотна новина поднесена на СТАХОТЕН БЪЛГАРСКИ ЕЗИК. Неповторими изрази и свободни интерпретации на тема авиация. Браво на Дирника!!!!
А мистър гогов във небето, блести, блести като звезда с лъчите си чак слънцето закрива и остра му е мисълта. На дирника е той детето то и за туй го те търпят че копи пейст да прави във туй е ненадминт цар и със транслейта той се справя донякъде.... но карай да върви Излага се но хич не му и пука заплатата нали върви то смело танковете "къпИ" и бълва ИТ ( оръжейни) новини. Войнолюбец той голям е и му е любима тема т'ва зер казармата пропуснал . но пък к'во от това. Хем калибър той, не знае но пречка хич не е, с всяка "статия' неземна нии се смеем от сърце.
Двигател, който работи един час с мощност 500к.с. не може да изгори само 10 литра гориво.
На мен ми е чудно как " самолетът ще се управлява от V12 двигателят RED A03, който има мощност от 500 к.с.", да се задвижва може , ама да се управлява ?!?!
да бе да..."американската" OTTO може...то и Вернер можеше, и Месершмидт също, за Хьортен ( от който са копирали B-2) тия most, greatest или в краен случай great говедари?, също можеше ...какво могат сами тия е въпрос? много труден въпрос....
пък и ако тия бяха живи неав "нископрофилните))или ничкочели))) щяха да им пообяснят , че 850 км/ч с витлов самолет хич ама хич....
За сметка на това ватата бълва самолети от 18то поколение, летящи чинии и каквото ти дойде на ума.
С това витло и бутален двигател не знам за какви 850 км/час говорите????
Американската компания Otto Aviation била пазела нисък профил... Интензивно дегенерираш, ДИРник! Поне от филмите да беше научил какво значи този израз, Гугъл-преводачът като не го знае...