17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сигурно този разход ще е при спускане от МКС обратно до Земята :)

измислил го руснака бе!

Ако правиш бизнес самолет го рекламираш, а не го криеш. Отделно бизнес джет с такъв ограничен обзор на пилотите и без никакъв прозорец в пътническата кабина е тотално неглижиране на елементарния комфорт, който е основен приоритет за този сегмент.

МОже в салона да е отниосителнио тихо ама навън с тия перки ще бръмчи бая над градовете.

Интересно! Центъра на подемната сила на крилата е изнесен много назад във корпуса на самолета. Свикнали сме да виждаме самолети със център на подемна сила във средата на корпусите а при воените модели дори много напред във корпусите. Странно е такъв слаб по мощност двигател ,как държи във въздуха самолет при който подемната сила е назад. За такова нещо се изисква доста голяма скорост за да подържа полет без да наведе носът на самолета надолу към земната повърхност.

Добър аероплан. Кога ще се появи на нашият пазар?

А в този секретен аероплан дали има тоалетна с биде и шкафчета заредени с памперси?

Странно! За самолетите показателят за икономичност е разхода на гориво на час полет, а не на пролетяни километри. Нормално е при първият час от полета разходът да е най висок, а в снижението преди кацане в "чиста" конфигурация да е най-нисък. Накрая се взима общият разход, полетното време и времето за рулиране.

10 литра гориво разход на 12 цилиндров, 500 коня двигател ми се струва малко ,не по скоро много нереално .

Аз от връх Шипка до град Шипка се спускам с разход 0 (нула).

с тРабант може ианче спирачки ойк гаче ли )))))

Volkano

Слагаш му една газова и става още по-икономичен.

БРЦ пък ако е Виале...)))

ДИР да се саморазпуснат, че станаха за смях. То бива неграмотност, бива, ама такова падение ... не жълт, ами лайнян сайт станаха.

"Celera 500l: Един от най-секретните нови самолети" === Толкова секретен, че има купища негови снимки и подробно са описани характеристиките им. Може би го пазят в тайна, обществена тайна.

Няма как тоя самолет (показан на снимката) да има разход на гориво колкото на автомобил при положение, че разходите и амортизацията са на летателен час, когато се лети. Противоречи на ВСИЧКИ Физични и Земни Закони, освен да са объркали снимката и да са писали за някой делтапланер с двигател.

Гледам в ляво на снимката са сложили в близост до самолета пожарогасител - вероятно се очаква да се самовзриви скоро.

а, бе ние що не си купим от тия самолетчета, вместо мезонетчета

Отново страхотна новина поднесена на СТАХОТЕН БЪЛГАРСКИ ЕЗИК. Неповторими изрази и свободни интерпретации на тема авиация. Браво на Дирника!!!!

А мистър гогов във небето, блести, блести като звезда с лъчите си чак слънцето закрива и остра му е мисълта. На дирника е той детето то и за туй го те търпят че копи пейст да прави във туй е ненадминт цар и със транслейта той се справя донякъде.... но карай да върви Излага се но хич не му и пука заплатата нали върви то смело танковете "къпИ" и бълва ИТ ( оръжейни) новини. Войнолюбец той голям е и му е любима тема т'ва зер казармата пропуснал . но пък к'во от това. Хем калибър той, не знае но пречка хич не е, с всяка "статия' неземна нии се смеем от сърце.

Двигател, който работи един час с мощност 500к.с. не може да изгори само 10 литра гориво.

Всичко е точно: скорост 800 км/час; разход 10 л гориво на 100 км, дано Ви се изясни...

На мен ми е чудно как " самолетът ще се управлява от V12 двигателят RED A03, който има мощност от 500 к.с.", да се задвижва може , ама да се управлява ?!?!

...ще се задвижва от пилота

да бе да..."американската" OTTO може...то и Вернер можеше, и Месершмидт също, за Хьортен ( от който са копирали B-2) тия most, greatest или в краен случай great говедари?, също можеше ...какво могат сами тия е въпрос? много труден въпрос....

пък и ако тия бяха живи неав "нископрофилните))или ничкочели))) щяха да им пообяснят , че 850 км/ч с витлов самолет хич ама хич....

Пък и с тия прави крила , съвсем .

За сметка на това ватата бълва самолети от 18то поколение, летящи чинии и каквото ти дойде на ума.

Добре че бяха братята Райт та да има тия шваби какво да развиват....

Добре че отидоха до Париж да гледат самолета на Сантуш-Дюмон, че тоя ден немският посланик се беше запил от заранта.

Е то швабите се едно не са имали Отто Лилентал

С това витло и бутален двигател не знам за какви 850 км/час говорите????

Забравили са да уточнят, че това е скорост при пикиране

Американската компания Otto Aviation била пазела нисък профил... Интензивно дегенерираш, ДИРник! Поне от филмите да беше научил какво значи този израз, Гугъл-преводачът като не го знае...

Може ли да ми преведеш какво е искала да каже лирическия герой, сайтаджия, в случая?

Разходът на самолетите не се мери в литри на километри, а в литри на час.

"...пази нисък профил.." - ми не, Джони. Нисък е профилът на челото ти, неграмотно селяндурче:))) Седни си, слаб 2. И следващият път, обратно в 3-ти клас да научиш български.