Celera 500l: Един от най-секретните нови самолети
Разходът му на гориво е като на лек автомобил
Обратно в новинатаКоментари - Celera 500l: Един от най-секретните нови самолети | IT.dir.bg
Коментари
"...пази нисък профил.." - ми не, Джони. Нисък е профилът на челото ти, неграмотно селяндурче:))) Седни си, слаб 2. И следващият път, обратно в 3-ти клас да научиш български.
Американската компания Otto Aviation била пазела нисък профил... Интензивно дегенерираш, ДИРник! Поне от филмите да беше научил какво значи този израз, Гугъл-преводачът като не го знае...
да бе да..."американската" OTTO може...то и Вернер можеше, и Месершмидт също, за Хьортен ( от който са копирали B-2) тия most, greatest или в краен случай great говедари?, също можеше ...какво могат сами тия е въпрос? много труден въпрос....
пък и ако тия бяха живи неав "нископрофилните))или ничкочели))) щяха да им пообяснят , че 850 км/ч с витлов самолет хич ама хич....
За сметка на това ватата бълва самолети от 18то поколение, летящи чинии и каквото ти дойде на ума.
На мен ми е чудно как " самолетът ще се управлява от V12 двигателят RED A03, който има мощност от 500 к.с.", да се задвижва може , ама да се управлява ?!?!
Двигател, който работи един час с мощност 500к.с. не може да изгори само 10 литра гориво.
Отново страхотна новина поднесена на СТАХОТЕН БЪЛГАРСКИ ЕЗИК. Неповторими изрази и свободни интерпретации на тема авиация. Браво на Дирника!!!!
Всичко е точно: скорост 800 км/час; разход 10 л гориво на 100 км, дано Ви се изясни...
Гледам в ляво на снимката са сложили в близост до самолета пожарогасител - вероятно се очаква да се самовзриви скоро.
Няма как тоя самолет (показан на снимката) да има разход на гориво колкото на автомобил при положение, че разходите и амортизацията са на летателен час, когато се лети. Противоречи на ВСИЧКИ Физични и Земни Закони, освен да са объркали снимката и да са писали за някой делтапланер с двигател.
"Celera 500l: Един от най-секретните нови самолети" === Толкова секретен, че има купища негови снимки и подробно са описани характеристиките им. Може би го пазят в тайна, обществена тайна.
ДИР да се саморазпуснат, че станаха за смях. То бива неграмотност, бива, ама такова падение ... не жълт, ами лайнян сайт станаха.
Добре че отидоха до Париж да гледат самолета на Сантуш-Дюмон, че тоя ден немският посланик се беше запил от заранта.
10 литра гориво разход на 12 цилиндров, 500 коня двигател ми се струва малко ,не по скоро много нереално .
Странно! За самолетите показателят за икономичност е разхода на гориво на час полет, а не на пролетяни километри. Нормално е при първият час от полета разходът да е най висок, а в снижението преди кацане в "чиста" конфигурация да е най-нисък. Накрая се взима общият разход, полетното време и времето за рулиране.
А мистър гогов във небето, блести, блести като звезда с лъчите си чак слънцето закрива и остра му е мисълта. На дирника е той детето то и за туй го те търпят че копи пейст да прави във туй е ненадминт цар и със транслейта той се справя донякъде.... но карай да върви Излага се но хич не му и пука заплатата нали върви то смело танковете "къпИ" и бълва ИТ ( оръжейни) новини. Войнолюбец той голям е и му е любима тема т'ва зер казармата пропуснал . но пък к'во от това. Хем калибър той, не знае но пречка хич не е, с всяка "статия' неземна нии се смеем от сърце.
Интересно! Центъра на подемната сила на крилата е изнесен много назад във корпуса на самолета. Свикнали сме да виждаме самолети със център на подемна сила във средата на корпусите а при воените модели дори много напред във корпусите. Странно е такъв слаб по мощност двигател ,как държи във въздуха самолет при който подемната сила е назад. За такова нещо се изисква доста голяма скорост за да подържа полет без да наведе носът на самолета надолу към земната повърхност.
МОже в салона да е отниосителнио тихо ама навън с тия перки ще бръмчи бая над градовете.
Ако правиш бизнес самолет го рекламираш, а не го криеш. Отделно бизнес джет с такъв ограничен обзор на пилотите и без никакъв прозорец в пътническата кабина е тотално неглижиране на елементарния комфорт, който е основен приоритет за този сегмент.