Коментари - Чужденци ще видят руския стелт Су-57 на МАКС-2019 | IT.dir.bg
назад

Чужденци ще видят руския стелт Су-57 на МАКС-2019

Финалната версия на най-модерния самолет на Кремъл ще дебютира в края на това лято

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Чужденци ще видят руския стелт Су-57 на МАКС-2019 | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Как ще покажат реален боен образец, при положение, че още не е приет на въоръжение, тоест на бойна служба?!? Гогов, ма чети какво пишеш понякога!

За $2млрд. можеше да закупите 40бр. СУ 57 от пето поколения, вместо 16бр. Ф16 модел от 80-те години, независимо от обновяването на този доста стар модел.

Що ли китайци, индийци и други традиционни пазари не искат този прототип, ако ще без пари да им го дават...Реторичен въпрос...

Цитирам: "Вече има сключен договор за 12 машини и в близко време и в съответствие с договора, ще започне тяхната доставка”, обяснява Криворчуко и уточнява, че първите от тези изтребители ще бъдат доставени през 2019 г.

Китайците си имат техен модел самолет 5-то поколение, а на индийците им е все още скъп, тъй като засега и МиГ-29 им върши нужната работа!

От финансова гледна точка си прав, но като са ни притиснали здраво и не можем да мръднем, правим каквото ни каже големия брат!

Индия ce oттeгли oт paзpaбoтĸaтa нa caмoлeтa. И нe гo иcĸa пoвeчe, защото разбра че срещу Пакистан не става. Kaĸтo ce oĸaзвa и Kитaй нe гo иcĸa. Hищo де, мoжe пъĸ няĸoя cтpaнa дa гo пoиcĸa...

Е и? Това означава ли, че е приет на въоръжение или тепърва ще го произвеждат и доставят?!? А докато не започне активна бойна служба се нарича...прототип!

Нещата не опират само до покупката и цената на придобиване. Голямата цифромания идва после! Строеж и закупуване на наземна инфраструктура и оборудване. При нас това няма да ни струва почти нищо, защото всичко е изградено за руски машини, а не за американски. Обучение на пилоти и тренажори. Имаме опит с руснаците и ще ни излезе в пъти по-евтино. Експлоатация на самите самолети. Най-евтината е на руските. Резервни части и гориво също. Руснаците правят ремонтни бази в държавите, които закупят самолети. Ние нашата си я развалихме, за да угодим на нашите „партньори“ и направихме голямото фиаско с поляците за ремонта, който не се осъществи, но пък хлътнахме със стотици милиони. Някой яко е вземал пари под масата. И разбира се не на последно място е цената на въоръжението. Руското е в пъти на по-ниска цена. Разбира се господарите ни няма да ни разрешат никога да купим нещо от руснаците. Та ние сме окупирана територия и не можем дори гък да кажем. Държавата ни се управлява от американско, турско и израелско посолства!Факт!

Еее много лъжи и надупване към Москва си написал.

Първо - самолета НЕ Е пето поколение, индийците отдавна разкриха това, една от причините да се откажат от съвместния проект. Второ - самолета НЕ МОЖЕ да лети със свръхзвукова без форсаж по много простата причина, че двигателите , с които е проектирано това, ВСЕ ОЩЕ НЕ СА ПРОИЗВЕДЕНИ !!!. Измислени са на хартия, както и всичките му "достойнства и предимства " на това недоносче СУ-57. Засега си лети с двигателите на 35-цата, демек с леко модернизираните на 27. Трето - бахти и поръчката от цели 12 машини за руската армия !!! Абе никой ли не си задава тъпия въпрос - АБЕ АДЖЕБА, ЩО ТОЛКОЗ МАЛКО ??? Мога още бая да напиша, ама мисля, че на всеки нормален НЕрусофил е ясно...

Дали ще доживея господи тия люде алкашките да покажат че са направили нещо иновативно и много качествено и за нормалния, мирен живот, е естествено освен водка белуга и дори по добрите от нея марки, които наистина са чудесни, ама с тях никой неможеш очуди...знаем ги.

ти някога правил ли си сделка с индийски контрагент? Когато продадеш стока или услуга на индиец....ела да споделиш. Руснаците нямат нужда от смяна на авиопарка със СУ57. Имат предостатъчно самолети 4++ поколение и тези самолети вършат работа за опазване на руското въздушно пространство. Русия се развива към Арктика и създаде Арктически войски. Северният морски път е бъдещето на световната търговия и Русия поддържа тотално радио и въздушно мълчание в Арктика. Втечнения газ от Ямала, който американците препродават на ЕС се охранява напълно достатъчно от съществуващата база самолети. Досега нито 1 Ф35 не е участвал в реален бой. Но са продадени няколко стотин....на изнудени "партньори". Израелските Ф35, подарени от САЩ, стреляха с ракети по Сирия "ЗАД ЛИНИЯТА НА ХОРИЗОНТА" от Ливан. Т.е. Ф35 е летящо далекобойно оръдие. Същата дейност, но десетки пъти по-евтино и качественно, извършиха руските малотонажни корабчета от Каспийско море чрез крилати ракети. P.S. не споделям нито руската, нито американската, нито китайската имперски политики. Който и да е.....еднакво боли....там.

ИНтересно как си ПРОСПАЛ бойното използване на две Су-57 в Сирия. Летяха почти 2 месеца и ги използваха.

Иванчо, не си в час мойто момче. По няколко причини. Първо, трябва да знаеш,че "СУ-35" е самолетът с най-добра аеродинамика в света.Той може такива неща, за които другите могат само да мечтаят. Точно затова едно клипче от 6 минути с демонстрационен полет на "СУ-35" беше забранено за излъчване в САЩ. Двигателите на "СУ-35" бяха използвани на "СУ-57" само в първите варианти на самолета. Това отдавна не е така. Казваш, че "СУ-57" не е самолет от пето поколение. Сериозно?! Имаш ли идея, че на него няма кой да му противостои, защото превъзхожда всички по тяговъоръжение, аеродинамика, и бойна товароносимост. Да не говорим, че наличието на МИКРОВЪЛНОВ ФОТОНЕН РАДАР ВЕЧЕ ГО ПРАВИ БЕЗ КОНКУРЕНЦИЯ. ТАКЪВ РАДАР Е МАЛЪК, КОМПАКТЕН И НЕ СЕ ВЛИЯЕ ОТ ЕЛЕКТРОННИ ВЪЗДЕЙСТВИЯ.ТОЙ БЕЗ ПРОБЛЕМ ЗАСИЧА ЛЕТАТЕЛНИ АПАРАТИ ПРОИЗВЕДЕНИ ПО ТЕХНОЛОГИЯТА "СТЕЛТ". Просто за него " невидимки няма. Открива целите на голямо разстояние/ до 400 километра/, а за ракетите му, това разстояние не е проблем. И "СУ-35" и "СУ-57" благодарение на своята свръх маневреност, без проблем могат да избягват изстреляните срещу тях ракети. При това, модерният радар дава възможност за откриването им на голяма разстояние. Чети, ограмотявай се и не пиши глупости!

Кое е лъжа? Че всеки, който има пари гледа да купи най-доброто. Това ли е лъжа? Я кажи защо Ердоган упорито иска "С-400", а не "Пейтриът"? Що тъй? Хайде обяснявай? Май нещо файтонът заскърца ,а?!

Бай ставри...като те чете човек , без малко да повярва, че ти сам самия си вярваш ))) Само с четене не става, мойто момче . Ако само четеш по руските сайтове и СМИ , отдавна да си повярвал, че от рассията по-щастливо и безпроблемно общество няма, че русските самальоти са най-самальоти в мире, и все такое... Самио че ГОЛАТА истина изобщо не е такава, каквато ти я четеш . Трябват ти и няколко гънки в мозъка, за да вденеши две и две и сам да си направиш изводите. А не някой да ти ги напише , а ти да ги прочетеш ... Само да те попитам . Казваш, че стари двигатели са ползвани в първите варианти на 57. ТИ КОГА ВИДЯ ВТОРИТЕ ВАРИАНТИ, че аз нещо не вдявам ??? По официални данни има само няколко произведени прототипа, които още ги тестват. Даже наскоро летяха заедно до путинския самальот....Ми и 12-те машини, които руската армия ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ купи , ми тях още ги няма бре, мойто момче...

Много грешиш за индийците !! Те не бяха контрагент в сделка, а бяха ПЪЛНОПРАВЕН партнор в разработката на СУ57. Най-важното - те бяха ФИНАНСИСТА ! Така че , повярвай ми , поне в началото са имали реален и пълен интерес от проекта !. Няма толкова тъп инвеститор да си хвърля милионите на вятъра. Само че като разбраха по средата, че нищо от зададените по проект показатели няма как да стане , и се дръпнаха. Отказаха се де... рашките после обясняваха че, видите ли , Индия щала да им вземе секретните технилогии и затова проекта се осра. Само че Индия официално показа защо се отказаха - едно на хартия, ама друго в реалността

Продавал съм на индийци и да, тегава работа е, но когато им продаваш нещо, което те не могат да направят сами (в случая беше измервателна апаратура) и в крайна сметка трябва да изберат да платят ли за да получат каквото искат (около половин година опитваха да го получат преди да са платили, ако бях по-зелен можеше и да се бях хванал) или да се откажат в крайна сметка купуват щом им трябва.

Ами, понеже радарната сянка на СУ-57 е 0.35м² и според западните "ескперти" не бил достатъчно "стелт". Щом не са го видели на радарите, значи според тях не е летял. Е, друг е въпроса, че на американски спътникови снимки на военната база Хмеймим в Сирия самолетите се появиха ... за малко ... Нито се разбра кога са пристигнали, ни кога са си тръгнали. Но, иначе тия самолети не били "стелт" и за нищо не ставали ...

Как ше го видят, като той е невидим бе , хахаха

идно фърчило 50 каймета за 1800 колко ще вземем?! А на нашти балъци искат да набутат за 2300 каймета 8? Идиоти!

Към: Смешко Щом има сключен договор, значи цялата производствена документация е налична и машината е облетяна и тествана в тази си конфигурация! А прототип мой мили ми смехурко се нарича устройство което е все още с неуточнени и непълни параметри - обикновено са единични бройки. Самата думичка "прото" означава преди типичното серийно производство! За него не може да се сключва договор за серийно производство и доставка. Хайде лека вечер и чети малко повече книжки от библиотеката!

много красива машина.

Съмнявам се с Вас да доживеем и "нещо иновативно и много качествено" за военни цели от руснаците. Дори и в пропагандата и фалшивите новини изостават. Су-57 е един от многото примери.

А бе бай Ставри ще напълниш потурките от вълнение бе брато, недей така се пали. Аз пък четох, че Пути ходил на Слънцето и забил байрака на КГБ, да ги е яд мръсните кравари. Отделно в Русия имали по - бързи кораби и от Хилядолетния сокол - кораба на Хан Соло. Дааа, така чух, даааа.

Цвета е малко скучен. Червено рейсинг с бели ивици по дължина на корпуса много ще му тича. Може и черен покрив с двуцветни джанти.

Тоя самолет никога няма да влезе на въоръжение!! Имат 12 тестови , повече няма да има.

тежък изстребител правен някога. Пукайте се от яд бг-шибани-хейтърчедта, ха, ха, ха,........

Дори руснаците разбраха че този самолет става само за авиошоута и за нищо друго!! Су-27 е по добър от него, а су-27 е много зле спрямо американските самолети.

Най добрата мишена правена някога е!! Ф-16 блок 70 ще го скъса от бой!! И на какво се базира мнението ти?? Някакви факти??

Мда ... 50 млн бройката ... друго си е да купим 2 поколения по-стар Ф16 за 150млн! (Ф-16 е с 2 годин по-стар от МИГ-29) Нещо като да си купиш тунигован гоуф 4 на цената на 3 Авентадора! Ама друго си е като "гоУфа" е на твоите хора, а и като не го плащаш с твои а с народни пари.

Ти да не взе някоя статия за F35 спрямо f16 и да смени имената?

Имат 8 тестови!

Всичко е лъжа. Да почнем от това че за ремонтите дадохме десет милиона, а не стотици милиони. Да продължим с живота на руските боклуци от хиляда часа, срещу 8 хиляди часа на американските. никаква наземна инфраструктура не трябва повече от наличната. Американските машини излитат от къси писти за разлика от руските. Кое е по евтино? Да купиш 8 руски самолета или да поддържаш един 8000 часа?

Само като прочете човек за Фотонен радар и му става ясно колко прост елемент си. Пак-Фак бил с голяма товароносимост. Може, може, само че външно, а с такива оръжия няма как да е Стелт. Ако можеше едно от нещата които пишеш нямаше да има нужда да го правят, а направо щяха на Су-27 да сложат радар и ракети

Сергей Симонов, „Каспаров.ру“• Сергей Симонов, „Каспаров.ру“ Ако утре засвири тръбата Представете си как няколко слепи, тромави Су-57 се вдигат срещу стотици самолети пето поколение. Които ще получат цялата необходима информация от спътници още при излитането на противника, ще ги засекат на 200 километра, оставайки невидими и ще ги следят (по 60 въздушни цели от един „Раптор”), след което ще ги гръмнат с десетки ултрамодерни ракети. Оръжие и техника на вероятния противник Су-57 е твърде далеч от параметрите на пето поколение „Чудото“ Су-57 „Тъй като производителите намалиха с 20 % цената на Су-57, за същите пари ще можем да купим пет пъти повече самолети“, израдва се някакъв дилетант от правителствено равнище. За първи път видях Су-57 (тогава еще Т-50) на Международната изложба на космическа и авиационна техника през 2011 г. Загърнат, зачохлен под колесника. Строго секретен. С трепет го изкараха на полосата за пробен полет. Ех, най-сетне! Ето го, дългоочакваният изтребител пето поколение. На фона на високоманеврения съветски ветеран Су-27, „свръхмодерният” Т-50 приличаше на хипопотам с дизелово гориво. Запуск, вой на двигатели, сбъднатата мечта описа тромава „палачинка” над летището и след три минути се приземи. Не видях скорост, не видях маневреност. Преди него старичък F-15 („Ийгъл”) се изстреля към висините като ракета, бързо се изгуби на километри от очите ни, като премина звуковата бариера на минимална височина. На другия ден при запуска на Су-57 нещо в двигателя заклини. Дотук добре. Изводи: 1. Су-57 не е самолет от пето поколение. Първото, което отличава модерния самолет от представителите на четвърто поколение, е високата степен на „невидимост“. Тоест, технологията „Стелт“. Чиято най-важна характеристика е ефективната разсейваща площ (ЕРП). ЕРП на летателния апарат участва в уравнението за далечината на радиолокационно засичане и определя разстоянието, на което самолетът може да бъде открит от РЛС на противника. ЕРП зависи от формата на планера (ъглово съотношение, обтекаемост на отразяващите повръхности и качество на материалите, които ги изграждат). ЕРП на Су-57 е тайна, крита зад седем врати със седем катинара. Защо ли? Защото при Су-57 няма и помен от „Стелт”-технология. ЕРП на американския F-22 („Раптор”) е величина, изписвана като 0,0001 кв. м. Докато при Су-57 същият параметър представлява 0,5 кв.м! Забелязвате ли разликата? По този показател руската летяща табуретка отстъпва дори на китайския J-20. Индийците, които се правиха на гламави цели 9 години, купуваха руски самолети и даваха заявки за новото чудо на руското самолетостроене, след като видяха Су-57, категорично заявиха, че не отговаря на критериите за пето поколение и пратиха руските оръжейни търговци на майната им. Като му гледам силуета, имам чувството, че е дялан с брадва. Защото го конструираха на коляно, без сериозни изследвания и изпитания. Към предишнитне модели на Су добавиха няколко нови детайла, колкото да заприлича поне малко на F-22. И това беше. F-22 „Раптор” Без сериозни изпитания за прототипите. Дилетантство и профанация. „Стелт” е изключително скъпа технология. Само разработката на „Раптор” струва 65 милиарда долара! При използване на наличния научен и технически потенциал, свръхмодерни технологии и огромния опит в тази област. В проекта Су-57 вложиха около 4 млрд. долара. От тях откраднаха половината. Работата над изтребителя започна върху чист бял лист. При фалирали авиационни конструкторски бюра и 50 % разрушена научна база. Погледнете стърчащите, непокрити двигатели с огромни кръгли сопла. Каква маскировка и невидимост а ла „Стелт”? С грамадната си топлинна следа самолетът ще бъде открит по инфрачервеното излъчване от далеч по-стари противници. Подобна цел с лекота ще може да засече и да ликвидира даже F-16. Сравнени със новата руска надежда, F-22 и F-35 изглеждат като космически кораби от филма „Звездни войни”. 2. Скорост и маневреност Нашето изделие е определено като „свръхманеврено”. За смях и на малките деца. Снабден е с два двигателя АЛ-41Ф1 с управляем вектор на тягата. Тягата на всеки двигател е 8 тона (сумарно 17 тона, което е явно недостатъчно за тежък изтребител). Отсреща имаме двигател Pratt & Whitney F119 при F-22 с тяга 10 тона (сумарно 21 тона) с управляем вектор на тягата и плоски стеснени сопла, които значително намаляват топлинната следа. Двигателят е „скрит” и надеждно защитен

2.......Отсреща имаме двигател Pratt & Whitney F119 при F-22 с тяга 10 тона (сумарно 21 тона) с управляем вектор на тягата и плоски стеснени сопла, които значително намаляват топлинната следа. Двигателят е „скрит” и надеждно защитен вътре в корпуса. Предимството на американския самолет е 25 % при равна маса при излитане. При напълно зареден Су-57 масата е 30,5 тона (по обективни данни е доста повече, понеже Су-57 е с по-голяма площ от „Раптор” и в производството му са вложени по-малко композитни материали). При F-22 аналогичната маса е 29 тона. Тоест, американският изтребител е с една трета по-мощен. И далеч по-маневрен, като се имат предвид формата и електрониката за управление на полета. При нашия самолет електрониката е изградена върху процесора „Елбрус“, което само по себе си е тъжно. Или смешно. Никаква свръхзвукова скорост, заявена от конструкторите, няма как да бъде постигната без форсаж. Докато при F-22 това е работният режим (1,2 Мах без форсаж). 3. Електроника и средства за наблюдение Радиолокационната станция (РЛС) на F-22 е AN/APG-77 с 241 км далечина за откриване на цели с ЕРП от 1 кв. м. Тоест, нашият Су-57 със сигурност ще бъде открит на не по-малко от 120 км при заявена ЕРП от 0,5 кв. м. Су-57 притежава перспективна, все още в процес на разработване РЛС Н036 „Белка”, с предполагаема далечина за откриване на цели с ЕРП 1 кв. м цели 400 км! Не е истина, разбира се. Приемно-предаващите модули са с 25 % по-малко от американския самолет и с далеч по-лошо качество. При ЕРП на „Раптор” 0,0001 кв. м РЛС „Белка” няма да свърши никаква работа. Летецът по-скоро ще види противника с очите си, преди да го засече с радара. Но защо конструкторите са заложили на „перспективна, все още в процес на разработване РЛС Н036 „Белка””, вместо да използват напълно готовия радиолокатор Н035 „Ирбис”? Поради несъответствие в габаритите. Както винаги. 4.Въоръжението Нашите „творци” се гордеят с 30-милиметровото оръдие 9А1-4071. Оръдие на самолет от пето поколение?! Моля ви се! Та това е атрибут на изтребителите от Втората световна. Всъщност Су-57 е гол. За него така и не бяха подготвени нито съвременни ракети „въздух-въздух”, нито „въздух-земя”. Даже макети не са нахвърляни. С какво разполага ли? С ракета Р-77, приета на въоръжение през 1994 г.!! С пределна далечина 110 км. Срещу AIM-120D на F-22 с пределна далечина 200 км. И с подготвяната ракета NCADE, предназначена за прехващане на балистически ракети с малка и средна далечина в активната и възходяща част от траекторията в пределите на атмосферата и извън нея. Подобно въоръжение гарантира, че Су-57 ще бъде открит и унищожен от разстояние, което е извън пределите на оръжията му. 5. Електрониката Тук нещата са още по-ясни. Процесорът „Елбрус“ се състезава с американския пилотски шлем, който има 360 градуса кръгов обзор, сякаш летецът се носи във въздушното пространство извън кабината. 6. Серийното производство От първия полет през 2010 г. до днес са произведени 10 (десет!) действащи прототипа на Су-57. По един годишно. Подобна е и перспективата за серийно производство: по един на година. Нека да са два. В такъв случай заявените от министерството на отбраната 76 броя ще бъдат готови към 2057 г. Когато ще цъфнат ябълки на Марс. Според мен двешна Русия не е в състояние да организира серийно производство на истински авиационни бойни машини. Дотам сме я докарали. В САЩ вече са произведени 200 (двеста!) броя F-22. Няма нужда от повече. Няма срещу кого да воюват. До 2050 г. извън държавите от НАТО на хоризонта не се виждат настоящи или потенциални конкуренти във въздушното пространство. Да не забравяме F-35 с вертикално излитане от палубите на самолетоносачи и 600 броя многоцелеви бойни самолети ”Юрофайтър-Тайфун” (поколение 4+), неизброимото количество дронове и огромния брой шпионски и комуникационни спътници. Извод Су-57 е боклук, още непуснат в серийно производство. Представете си как няколко слепи, тромави, откриваеми от пределна дистанция и въоръжени с 30-милиметрови оръдия Су-57 се вдигат във въздуха, за да „разгонят фамилията” на американците. Срещу стотици самолети пето поколение, които ще получат цялата необходима им информация от спътници още при излитането на противника, ще ги засекат на 200 километра, оставайки невидими и ще ги следят (по 60 въздушни цели от един „Раптор”), след което ще ги гръмнат с десетки ултрамодерни ракети. Ала на нашите герои не им пука. Те напират да влязат в близък бой и да разстрелят врага с музейните си пушчици. Покришкин и Кожедуб ряпа да ядат. Ура. Победа…

Значи двигателя на Раптора бил ''скрит'' а?

През 1992г 2 УЧЕБНОТРЕНИРОВЪЧНИ Су27 и 1 ИЛ86 преминават от Чукотка през Аляска до Вирджиния във базата на САЩ Ленгли. Братско посещение. Още с пристигането на руснаците, американците вдигат уж за разходка в областта 1 Су и Ф-ките започват да пробват да "захванат" су-то. Да ама не....и ядат дървото от учебен самолет - руснака инстиктивно усеща опита да го захванат и форсира до pedal to the metal. След спиране на форсажа се оглежда и вижда пред себе си Ф и го захваща. Оказва се, че захванатия Ф е съпровождащият правещ снимки. Чак след това ги достига Ф-а пробвал захват. Руснака му прави кобрата и го заколва изотзад. До днес американците гледат насрано при споменаване на тази Братска визита на the Russians.хо.хо.хо.

Мича, бре майсторе! Сериозна информация, взета от някоя компютърна игра!

такааааа , поредна година - поредно авиошоу , на което руските безаналогови ще се фръцкат , ще покажат кобри-мобри и така......а след това още някоя държава ще си поръча още Ф-35 и .......продължаваме напред. Русия ще обяви че е готова за серийно производство , но освен собствените ВВС едва ли ще се намерят други купувачи. Накрая ще обявят,че ще модернизират наличните МиГ и Су , но ще продъжат да правят салта по авиофорумите.Зрителите че ахкат и ръкопляскат...и дотам. Предполагам ще пратят , този път 4-6 бройки в Сирия ,отново...на "бойно дежурство",а ВВС России ще поръча 20-тина парчета , поне за една ескадрила.

Абе то и самолетите са като всяка друга техника - едно пише на етикета, ама на практика ... Във всеки случай това са переспективни самолети, както при американците переспективата е съмнителна. Докато СУ-57 е замислен да се управлява от робот, то Ф-35 се страхува да излита при дъжд и докато му презаредят софтуера руснаците ще измислят самальот 6-то поколение.

Ще купя 2 бр... ;-) :-)

хахахаха , пореден напън на червен трол , дами и господа.Признавам си , тези опорки досега не ги бях чел , явно са нови :))) Значи : - Су-57 е бил замислен да се управлява от робот. Кой ? Вариант ЕДНО - робота Борис ( мисля че така се казваше ) дто показаха по телевизията човек в костюм , вариант ДВЕ - оня робот-говорител по ТВ , с пиянският поглед , вариант ТРИ - тепърва ще го мислят този робот и вероятно след 20-тина години може и да купят някой китайски ( хем и с червена звезда ще бъде ) - Ф-35 се страхува (?) да излита при дъжд - защо ? Пада му СТЕЛТ-боята ? Или чистачките му не работят добре. А софтуера защо го "презареждат" ? Забива му процесора ли ? Ми като не е "Елбрус"....... - руснаците щели да измислят самолет 6-то поколение - може , ама първо да изчакат американците да измислят , после брой 20 години и ще изкарат прототип , другият вариянт е пак като Йотафоня да брандират нещо китайско

се рекламира от руснаците.

Истината винаги боли, нали????

с Бояришник.

Като прочетох "спътници" и ми стана ясно, че тоя с хвалебствията за Ф22 е играл много на компютърни игри... Циркаджия, спътниците са едно от първите неща, които ще отнесат плувката при масов конфликт между най-големите и тия "невидими" Ф22 ще бъдат разкъсани в по-близък бой от Су-тата, даже не е нужен Су-57, той е повече за реклама в момента. Су-35 е царят в небето, питайте пилотите на Ф22, които се изнизаха като бити ...с подвити опашки, когато над небето в Сирия, Су-35 им влязоха отзад...не ги видели... За Ф35 няма какво да говорим, тоя барутник става само срещу талибани и кози...когато лети... А за Су-35 специалистите казват - "лети не като самолет, а като НЛО". Су-57 е на неговата платформа. Стелт е рекламен трик за продажби и плашене на талибани.

От къде това? От Раша Тудей, Раша Бейонд, Мосфилм или братя Грим?