Коментари - Електрическият самолет на НАСА е готов за първите си тестове | IT.dir.bg
назад

Електрическият самолет на НАСА е готов за първите си тестове

Агенцията ще сподели данни от тестовете с производителите на такива летателни апарати

Обратно в новината
| Редактор: Александър Александров

Коментари - Електрическият самолет на НАСА е готов за първите си тестове | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Краварите ни мамят, пак ще ползват анимации и рисунки на Холивуд. Те едни електрически ракетни двигатели не могат да направят, а ползват руските, камо ли пък цял електрически самолет и космически кораб.

Доста ми любопитно каква скоро ще вдигат тези електрически самолети защото един електрически двигател ни най-малко може да се сравнява с един активен или турбореактивен двигател такива самолетчета ще бъдат играчки за богаташите защото нямат никаква практична стойност най-малкото от гледна точка на това че скоростта им ще бъде много по-малка от конвенционалните самолети отделно батериите ще издават багажа много по-бързо съответно трябва да се заменят много често което ще струва също много пари и трето обема на батерията и количеството енергия която отделя са просто несравними със количеството гориво което побират резервоарите при един и същи обем. Поне към сегашния ден човечеството не разполага с толкова ефективни електрически батерии които да имат толкова високо КПД че да им позволява да имат съществено превъзходство над конвенционалните технологии

Ми да НАСА напук на козяците продължава да купува места на руските космически кораби съюз странно защо ли не иска да качва астронавтите на взривяващите се бараки бойлери на Илън Мъск защото корабите на Спейс х имат незавидната способност регулярно да се взривяват

Ам що не виждам кабела за захранване? Той шъ трябва да е много дълъг...

Виж ако беше русссссско-советский ех тогава . . . щеше да бъде недостижим . главното - безаналогов ! НАЛИ ТАКА ? БОЛШОЙ , РУСССССКОЙ , НЕДОСТИЖИМЫ . И главното - щеше да ви докарва до душевен оргазъм !

Не му трябват кабели - тези самолети ще летят ниско над жиците и ще дърпат ток то там.

Да видим кога и руснаците ще сметнат това за добра идея. Те са като амеби - първосигнални. Първото нещо е - НЕ МОЖЕ... ама сега и ние ще почнем да правим ракети за многократно изстрелване... нали така мурзилки?

че не знам къде ще закъсам без ток, камо ли на самолет ...

ама на дизел знаеш.

Минчо, руснаците имат такива разработки каквито лудите крави и до ден днешен нямат. Така че ДА! Руснаците имат оригинални разработки каквито говедариите и другите нямат.

Ракети за многократна употреба руснаците са разработвали още за Енергия на Буран. Въпроса опира до надеждност и финанси, защото ракетата за многократно използване е по скъпа и се амортизира след всеки стартсъответно става и все по опасна след всеки старт. Типичен пример са взривилите се Челинджър и Колумбия.

Глупости! Още Циолковски е направил многократно ползваща се ракета. Палил е фитилчето а после е кацала с парашутче. На пазара обаче, вдигнали цената на парашутчетата, та за това вече не ги ползвал, след изстрелване! Тия американци, пак са крали от руснаците, гадини мръсни!

За съжаление обаче, не само че света не е чувал за тях, ами даже и руснаците не знаят... но пък от друга страна, понеже ти знаеш, значи е вярно!

Само едно ме притеснява... след година, две, като зарежат съюза, каква опорка ще ни мелиш? По добре от сега се приготви, че ще ни липсваш в ролята на форумният идиот...

За всички спорящи на тема Американското против руското. Прочете какъв е двигателят на Atlas V – един от масово изполвани ракета носители в САЩ.

Съюз-1 и Съюз-11... и те ли са били за многократна употреба?

американски на 90% плюс една руска степен която се прави в Алабама.

За всички спорящи на тема Руското против Американското. Прочете какъв е процесора на руските Компютри- ИНТЕЛ и АМД – ДВА от масово изполвани в компютрите на Русия..

значи Съюз 1 и 11 са многократни. Ама админа трие да ти е кеф.

Не става въпрос за спорене а за четене. А русофилите традиционно не четете. Нямате нужда. На вас истината ви я спускат в кваталните кръчмета. Въпросният двигател с преизползване на отработените газове е остатъчк от неуспешната съветска космическа програма. Зарязан като неуспешен. Възроден е от инженер на Боинг, в САЩ с помоща на оригиналните инженери, вече дядовци. Подобрен е също в САЩ, част се произвеждаше в САЩ а част в РФ. Това във времената преди Вовата да реши, че и той, като всеки Велик Диктатор иска да изпраща войници да умират и да си мачка по-слабите съседи. Във времена, коато идеалистите в САЩ се надяваха да са близки съюзници с РФ, за баланс спрямо Азия и Китай. Без да отчитат руският манталитет. Тези времена са в миналото. Санкците си текат. Между РФ и Запада(че и Източна Азия) вече има технологична пропаст, каквато не е имало дори по времената на СССР.

Хубава новина. Хубаво е и че споделят с частния бизнес техническите наработки. Европейците от Еърбъс, сариозно гледат към електрически самолети.

Споко, ще му шибнеш една газова бутилка в багажника.

Руснаците винаги са се гордяли, с бъдещите си научно-тнически постижения.

Ти на маса с приятели, същите ли глупости мелиш? Отделно че си си сбъркал ника. АК 47 е названието на малка партида от опитни образци. Автомата приет на въоръжение е само АК, следват развитията му АКМ, АКМС и АК-74. Толкова за акъла на русофилите.

А педали има ли да въртят пътниците ако нещо стане с батериите?

Айде стига глупости и НЕ не съм русофил. Да ти кажа за пореден път (а и твоя пост го доказава) Американците взимат някакво изобретение и го доработват/патентоват и хоп те са най великите. И НЕ ПОВЕЧЕТО изобретения не са взели от Руснаците а от Европа!!!!