Коментари - Facebook очаква спад в ефективността на рекламите си | IT.dir.bg
назад

Facebook очаква спад в ефективността на рекламите си

Apple ограничи информацията, която социалната мрежа притежава за потребителите на iPhone

Обратно в новината
| Редактор : Кристиан Антонов

Коментари - Facebook очаква спад в ефективността на рекламите си | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

някъде бях чел статия за за първия рекламен банер сложен някога. революционно ново нещо, хиляди щтраквания на него още в първите дни ... днес статистиката показва, че потребителите щтракват на реклама веднъж на няколко десетки показвания и то 99% от тези щтраквания са по погрешка. дори да не ползваме адблокер, отдавна сме си създали рефлекс просто да не гледаме рекламите, да не щтракаме на тях. да си кажа честно дори не ги виждам по сайтовете вече. в смисъл да разбира се има ги в зрителното ми поле, просто мозъка ми явно вече не ги отчита че съществуват.

Хак да им е на сурат тефтера. От няколко години само с глупости се занимават и не се напечелиха, а реално почти няма разлика между Фейсбук преди и сега. Да не говорим, че новият интерфейс, който те задължават да го приемеш е отвратителен, но нямаш избор понеже ти казват, че сегашния няма да се поддържа след Септември месец. Ега фалират дано! Тогава и броя на загиналите в опит да си направят селфи както и броя на коврите (и мъжки и женски) дано да намалее.

хора ползвайте Adblockplus и всичко ще е шест ))

Рекламите във Фейсбук от около 2 години работят само и единствено за голеи корпорации и компании, дребния и среден бизнес не може да си ги позволи.

10 долара за 6000 потребителя и то избрани от теб по дадени признаци. Това не може да го предложи никой друг.