Facebook затяга правилата за политическа реклама

Рекламодателите трябва да получат одобрение от правителството

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Заподозрените руски сайтове са платили реклами за 4800( четири хиляди и осемстотин) долара а английската Кеймбридж аналитика е влияла на над 200 изборни процеса по света, конкретно в САЩ се е бъзикала с 70 милиона американски гласоподавателя, по примера на Кеймбридж аналитика американски компании са пускали реклами във Фейсбук за над 200 000 000 милиона долара по време на междинните избори за конгреса на САЩ... а Фейсбук е рязал рекламите на тези кандидати които не харесва и е толерирал рекламите на кандидатите които харесва, и затова сенатската комисия която разследва изборните манипулации на Фейсбук глоби компанията и я задължи да въведе правила които да осигуряват реална политическа равнопоставеност на рекламодателите;)

Гугъла нали сами си признаха за Индия преди 2-3 години? Само с показвания на един от двамата кандидати, в началото с търсачката и му се вдига рейтинга. Даже се и похвалиха... Евреина от ФБ се мазни на началството. Че нещо напоследък много го настъпиха от тук-таме.

Да повлияят на изборите с 4800 долара. Трябва да са някакви много добри специалисти по меметика и психология за да го направят. Ако се занимават с реклама в частния сектор ще изкарат много пари.