Франция пенсионира Mirage 2000C

Изтребителят навърши 39 години на служба във ВВС на Париж

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А пък ние си платихме самолетчета слезли от чертожната дъска преди петдесет години.

Това е някаква модифицирна версия на МИГ-21. Отрязали са му опашката и се мъчат с управлвнието. Ама щом ги влече...

я млади пенционери за нашата смела авиация!?

Ф-16 е по-стар. С първи полет по памет 20 януари 1974г. И модификация в средата на живота 1989г. и стартира реализацията 1991г. (F-16 MLU). Преди повече от 30 години са го оценявали за средата на живота. Сега е вече старец тип Байдън. ;)

Остава да почне да се спъва у секи облак, че и да пада.....и да лети накъдето си иска... :))))

Докато не спира да се здрависва с руските самолети ...

Мираж е с неголеми експлоатационни разходи.В сравнение с него МиГ29 е скъпо удоволствие,има два двигателя с ресурс само 350 часа всеки.

Всъщност на новите версия двигатели е 500 часа, но Ненчев избра по-неизгодната оферта на поляците с 350 часа, при нищожна разлика в цената (около 3%). А и кой с Майбах ще си дава колата за ремонт на Чайнатех при такива условия? ;) А и Ненчев най-вероятно потъпка договор, който той самият е подписал. На западните първият ремонт бе на 800-1000 часа ли бе. Те имат по подразбиране 8000 часа живот или 40 години. А част от частите в МиГ-29 направо се сменяли с нови, че така е по-просто. При ГЕРБ продават уж в лошо състояние Су-25 на Грузия на средна цена 101 хиляди лева. Равнява се на цената на под 3 часа полет с Ф-35. За Ф-16 дето взимат с пакета, на бройка цената бе някъде 262.5 милиона лева.

100х по-добър от насрания Миг-29 който има ресурс за 6 полета преди основен ремонт.

Дори нямаш идея, какво пишеш.