17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Голая киска хочет ласки - www.BG17.club

- Купих си тесла, от ония, дето сами се карат. - И къде е? - Ми де да я знам, преди малко замина нанекъде.

В статията пише за Германия. Не виждам защо веднага се опитвате да намесите нашата клета страна. Та по темата: Tesla доказаха, че да караш по виртуална GPS карта или картографирани улици е ужасно скъпо удоволствие. При най-малка промяна в околната среда, различаваща се от картографираното, може да доведе до сериозни инциденти. Трябва си реално временно, визуално ориентиране с камери и ултразвука на парктрониците.

_stankow

Няма автономни коли, които да разчитат на GPS. Основно разчитат на лазерни скенери, с които да разпознават конкретната обстановка, появата на препятствия и т.н. GPS навигацията им е нужна както и на управляемите коли - да си построят маршрут, по който да се опитат да преминат и да достигнат зададената точка. Ако някоя от улиците е прекопана, изобщо не значи, че ще паднат в дупката, защото вярват само на картата ... :)

1. Маркировката по улиното платно е от съществено значение за автономното управление на автомобил. 2. У нас липсва правилна маркировна върху 95% от пътната мрежа. ИЗВОД: При нас това няма да се случи в близките 80 години. В безопасност сме - безпилотните автомобили ще са се разбили още на старта.

Какво общо има маркировката на УЛИНОТО платно с GPS позиционирането? Няма как да се маркират всички пътища със стандартната маркировка. Отделно имаше проблеми с Тесла, която при сгрешена маркировка беше предизвикала ПТП с жертви. Та маркировката може до известна степен да помага, но не би трябвало да е единственото.

няма как кола да разчита само и единствено на GPS. пределната точност на GPS е около 3-4 м, с толкова да вкараш колата в пътя си е чист късмет. дори като я комбинираш останалите сателитни системи за навигация получаваш точност от около 1 м, не е лошо но да паркираш успешно ще е чиста случайност. разчита се на множество всевъзможни камери, датчити ... включително сателитна навигация, но тя е повече за определяне на глобаната позиция на колата не конкретното управление.

точно поради твоята точка 2 безпилотните коли се правят да не разчитат много на пътна маркировка нали се сещаш, щом ти можеш да се оправиш без пътна маркировка защо безпилотната кола да не може?

абе бая си е прав човека. Дори на колата на жената дето е 2013та чак има маркировка асистенция която пищи като мръдне леко в ляво или дясно. Реално 80% разчита на нея, ГПСа и радарни устройства за другите автомобили къде са.

Едно е асистент, съвсем друго е автопилот.

Да ти имам безопасността в България. Половината шоф;ори са полу идиоти другата половина завършени такива. Убеден съм че ако пусат само автономни коли колкото и да са несъвършенни ще има по малко жертви отколкото с тия малоумници .