Коментари - Илон Мъск: Идва времето на самолетите на батерии | IT.dir.bg
назад

Илон Мъск: Идва времето на самолетите на батерии

До появата им все пак има повече от 5 години

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Илон Мъск: Идва времето на самолетите на батерии | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А земи са гръмни ве!

След пет години ще му напомня,след десет ,ако е жив се още пак ще у напомня! Кога тръгва за Марс последно тоя?

прав е. а като се изтощи батерията по време на полет, самолетът минава на свещи. и пътниците с екипажа- също.

ами ако свърши керосина на въглища ли минават?

нем-на дърва.

Мъск е шарлатанин до доказване на противното

Мъски, такива самолетчета отдавна има! И им викат дронове! Но е едно когато тези летящи дронове превозват един-двама човека на дистанция от няколко десетки километра...И съвсем друго пътнически самолет с по 300-500 човека летящ на по 5000км!! То и ти щеше да си на Марс ей сега още преди 10 години, в твойте измислени анимацийки....Ама не си! ФАКТ!

Определено IQто ти не ти стига за тролене на нещо повече от оръжия. Самолета си е самолет, дрона си е дрон, въртолета си в въртолет. Знам, че ти е трудно, но поне това трябваше да знаеш. А това, че си гледал футуристични картинки не значи че съществува, че и на десетки километри. Видяхме и се посмяхме на руския "дрон" на кабел дето се клатушкаше в халето. То ако слуша човек тебе още щяхме да се в каменната ера като руснаците. Щеше да повтаряш тогава как човека е тежък и не може да лети, че мястото му не е на кораб. как желязото било по-тежко от водата и железни кораби са невъзможни... същите простотии изказа и току що в тоста който издриска тука.

този неФАКТ размаза Роскомикс като им остави едва 5% от бизнеса със пращане на сателити в космоса... ма хич не е факт.

от кога дроновете превозват хора.

идва времето когато тоя мишок тотално ще се ос@ре....

Лошо няма Мъски! Ама само ти си лети с тях! Че видяхме какво се случва с твойте тесли! Горят като факли! А електрически самолети, ще са летящи такива факли камикадзета!

руските самолети не са като факли по пистите в Русия и Сирия... ма хич.

Четете,четете повече...Към този момент има разработени алгоритми на енергийно ефективни софтуери с около 2,5 пъти по-нисък разход на енергия ползвана от съвременните батерии.Схемите се отличават от традиционното захранване и с използване на определен вид ток,т.е. характеризират се с над 2,5 пъти по-голяма плътност.Една от водещите схеми е на българин,млад български учен в САЩ,отличен с награда в областта на енергийната ефективност за най-добра публикация през 2012 г.на конференция в Истанбул.Тази публикация направи възможно удвояване на автономността на традиционните подводници и самолети двойно.Независимо,че е въпрос на време и средства имам резерви ,че точно Илон Мъск ще бъде първия,който ще осъществи полет на самолет със значителен товар с ел.двигател,още по-малко пък до 5 год.Йес!Дааа...Да!

Жив да не бях... Толкова големи глупости само в няколко реда. И на тебе не ти е лесно...

Има още много да учиш!Йес!Даа...Да!

Спри дрогата и си пий хапчетата. Изумен съм какви психопати почнаха да разбират от технологии "токове" и т.н.

Ти си изумен,а ми препоръчваш хапчетата си на мене.Изумени и неразбрали бяха много повече на брой хабилитирани хора ,когато слушаха в подробности презентацията на един по-учен от тебе българин.Йес!Даа...Да!

бе и аз му викам на електромобила ама той със софтуер нече да въри сака си ток)))))

Слезни от него и бутай-ша тръгне софтуера!Йес!Даа...Да!

"съвсем скоро - след около пет години - ще се появят батерии, които могат да задвижват самолети." Такива самолети ВЕЧЕ ИМА. Една словенска фирма - pipistrel aircraft, koqto прави малки двуместни любителски самолети с литиеви батерии. Вярно, че засега са с малка автономия, но пък имат много предимства, особено по отношение на сигурността на двигателите в сравнение с ДВГ.

И?

Много предимства, викаш? А, как се справят с горящите батерии? Защото йонно-литиевите батерии са меко казано рискови в това отношение.

Фен съм му ама вече почва да издиша нещо освен разработката на колите. Другите неща който обеща са в задънена улица, и това че веднъж годишно даде някоя идея нищо не помага за прогреса на компанията му.

СпейсХ смята до края на годината да изстреля бустери за 4 и 5 път, а на клиентите си вече предлага изстрелване с употребяван бустер за 50 милиона. Рапторите почнаха серийно производство и се очаква да правят по 2 на седмица. Работят по нова батерия, която до 3-4 месеца ще е готова. Имат Камион, който също е готов и скоро ще влезне в производтство, но първо ще пуснат Пикап Строежа на тунел в ЛА е вече окончателно утвърден и скоро започва. Продава соларни системи с керемиди и юпиеси Тесла. Та няма нищо в задънена улица. Напротив всичко си върви по график с пълна сила. Разбира се всички искат нещата да стават по-бързо, но си има технологично време.

на "бустерите" у нас им викат ускорители а моеш да бустертваш зад локвата ок?

знам аз, че Дада бичи по материалите на ЦК от байТошово време....

В САЩ се продават ЕДИНСТВЕННО КИТАЙСКИ соларни панели. Както и всички IToys. Всички камиони "на батерии" са с 125 ГАЛОНА танкер за природен газ. Реално тези безумно скъпи и непродаваеми камиони се движат на пропан-бутан. Проблемът обаче е....че В САЩ Е ЗАБРАНЕНО ВЛИЗАНЕТО НА КОЛИ НА ПРИРОДЕН ГАЗ В ПОДЗЕМНИ И НАЗЕМНИ ГАРАЖИ И ТУНЕЛИ. От съображения за безопасност и сигурност. Един камион "Никола" струвал непродаваемата цена от $360000.00 за парчето. Затова Мъск предлага лизинг за 7 години по $5000.00 на месец. Един камион има живот в САЩ ....ТРИ ГОДИНИ. С кои товари и кои шофьори ще ги заработват тези 5000 само за лизинг? А колко ще е ЗАСТРАХОВКАТА на такова дърво? Ще е $30000.00 за година. Кой ще ремонтира тези камиони, като и сега дилърите са претъпкани с камиони за ремонт в гаранция. За 5-ти път от началото на годината трябва да оставя нов камион за ремонт....Защото му текат хъбовете и четирите на 2 и 3 ос. Абсолютни некадърници са дилърите. И то за елементарни ремонти. И с тази база и цени ще ми правиш Революция на батерии?! Ти някога имал ли си собствен бизнес, ве....

5000 на месец не е чак толкоз много при положение че един трак взема 500-1000 литра нафта на ден Тия 5к ще ги избие за 1 седмица, друг е въпроса че няма как тоя камион да мине такъв дълъг път както нормалния. По скоро на някой терминал нещо да товари разтоварва, но 5к е нищо

Трябва да се научите да ползвате Силата която е навсякъде около вас.

тя е в нас тъй викат от козяк)))))

Абе друго ако не превозят самолетите на батерии, барем парите от сметките на баламите в тая на Илончо ша успеят.

БРЦК

Пълни тъпотии. Мъск е инвестирал милиарди в литиеви находища, ма литиевите батерии са отмираща технология. Това е само междинна технология за замяна на зависимостта от петрола. Впредвид горното Мъск е обречен на фалит. Просто и сигурно е.

Ха-ха-ха. Батериите на Тесла изразходват по-малко кобалт и никел от всичките конкуренти. Но всички играчи на пазара полагат усилия в изработката на катода за литиевите йони, а не за замяна на литиевите йони. Това означава че в близките 15 години литиевите батерии ще са основните играчи на пазара. На фалита са обречени вие кретените, но пък вие бизнес не правите, нали сте на тролска заплата.

БРЦК

Максималния капацитет на литиевите батерии на кг. е почти достигнат. В близките 10 години няма да има удвояване на капацитета. За това пък има други перспективни технологии като например водородните клетки. Затова литиевите батерии нямат бъдеще.

Цените на комплекта литиево-йонни батерии, които през 2010 година достигаха средно $ 1160 за киловатчас, миналата година достигнаха 176 долара за киловатчас, а очакванията са през 2024 година цената да спадне под 100 долара, Капацитета е само един от многото компоненти определящи използваемостта на нещо. Водородните клетки, ако ще и 10 пъти по-голям капацитет да имат при 100 пъти по-висока цена са неконкурентни. Затова близкото бъдеше от 10-15 години е на литиево-йонните батерии. Още повече че са построени и се строят десетки скъпи заводи по света.

Не вярвам Мъск да не се е замислял за технологията на Никола Тесла - за извличане на енергия от пространството. Най-вероятно няма дастътачно връзки във ФБР, от където може да вземе информацията за откритието.

Имаш предвид енергията която е в пространството ли и засега само джедаите могат да я контролират?

има предвид това дето "гениалният2 айнщайн е назначен за такъв от съплеменниците му....и дето жена му Милева Марич му написала всичко)))

ниоо па че му разреши някой акои да е пета графа)))

Тия данни са пълна лъжа. Керосина има около 12000 ватчаса енергия на килограм.

А колко е КПД на електромотора и на двигател на бензин / керосин / дизел ?

Както вече са писали преди мен - 30-70%. Значи става 3600-8400 ватчаса ефективна мощност. Не мислиш ли, че е доста далеч от лъжата за 400 ватчаса??????????

Авиационен двигател Аs 10C 8 цилиндров, разход 0,32 кг за кВтч или килограм гориво дава малко над 3кВтч Авиационен Двигател АШ-62 ИР 9 цилиндров, разход 0,37 кг авиационен бензин 91/115 за кВтч или килограм гориво дава малко под 3кВтч. Разбира се съвременните турбовитлови двигатели имат по добро КПД, но сравнението трябва да е със старите. В случая обаче в сметката влизат още компоненти - като тегло на двигателя, различните системи за обсужване, акумулатори, системите за пълнене на двигателя, генераторите и т.н. Всички тези компоненти и съответно им тегло отпадат или се редуцират до много по-ниско тегло при батерии, затова Мъск говори за условно изравняване при 400 вт на килограм. Мислиш ли че инженерите не са проучили всички варианти, за да може Мъск да каже това?

Тия сметки какви системи ще махнеш са чудесни, но не включват системите, които ще се наложи да разработят и да сложат. При пробит резервоар, керосинът просто изтича. Пробвай да пробиеш батерия, особено йонно-литиеви и гледай шоу. Помня, че една запалена тесла с 10 тона вода не можаха да я изгасят. Та, Мъск не е престанал да говори глупости последните години. Като започнеш от Hyperloop и стигнеш до тунелите под Лос Анжелис.

нещо е сбъркал сметките авиационния керосин дава енергия към 10-12 кW/кг, реактивните двигатели в зависимост от условията имат ефективност от 30-70% средно 50%. Значи към 5-6 кW e реалната полза от кило керосин при летене с реактивен двигател. ел двигателите действително имат много по висока ефективност 90-95% да бъдем щедри нека са 100%. С батерия 0,4 kW каквато Мъск предлага за повратна точка си точно за никъде. Аналога на всеки 1 килограм керосин ще е 10-12 кг батерии. Пълна смешка. Бойнг 737 един от най-масовите пътнически самолети в света в последните си варианти има максимална маса на излитане към 88 тона, от които към 26тона гориво. Ако му сменим 26те тона гориво с 260тона батерии какво ли ще стане? и това е в пожелатена форма за светло бъдеще. ел.самолети които да заместят съвременните на изкопаеми горива са все още далеч далеч в бъдещето.

защо смяташ новия Бойнг. Защо не смяташ 50 годишен самолет. Когато разходите и ефективностите са били други. Веднага се мяташ на това дето е тунингвано 50 години до максимална ефективност. Почни по полека. Ан 24 например. След 10 години ще са 2х по-ефективни, след 20 4х...

Защото "Ан 24" е имал съществени предимства, които друг транспорт не е предлагал. Батериите не са съществено предимство. Най-малкото защото в момента над 50% от електроенергията се произвежда от ТЕЦ-ове. А, след 20 години изглежда, че дялът на ТЕЦ-овете, всъщност, ще е нарастнал.

ако днес трябва да избирам дали да правя стандартен или ел. самолет какво ме интересуват какви са били самолетите преди 50 г.? интересува ме само какви са техническите възможности днес!

аха... ако висчки мислиха като тебе никога нямаше да има кораби с двигатели с вътрешно горене. Щяха да карат на платна. Все пак няма нужда се носи нафта. По-бързи са и екологични... Първите кораби на пара дали са били по-бързи и по-добри от фрегатите? Та за това... малко по полекичка със сравненията. Едната технология е на 60-70 години, другата още на чертожната дъска.

тоа няма ли да го прибират вече в психото или в затвора

Що бе, компания ли искаш?

Да, но едно прасе ще е по-подходящо да му прави компания.

Значи джа17 ще ходи да прави компания на ккк в психото на затвора.