Искате ли да започнете да печелите от социалните мрежи?
Всеки може да се превърне в инфлуенсър, а Instagram е идеалното място за това
Инфлуенсър е една от думите, които е трудна за превеждане на български, но която започнахме да чуваме все по-често. Произходът ѝ е от глагола на английски Influence - влияя, оказвам въздействие. Тогава кои са инфлуенсърите? Казано на кратко, това са хора, имащи голям брой последователи в социалните мрежи. Такива са филмовите звезди, спортистите, модните икони, но не само. Най-добрата част е, че всеки може да стане инфлуенсър - майки с деца, тийнейджъри, спортисти, фотографи и много други.
Предпочитаното от инфлуенсърите място е Instagram. Там липсват споровете, караниците и злободневните неща, с които започна да се препълва Facebook. Вместо това ударението е поставено на силното визуално съдържание - нищо повече, нищо по-малко. А такова е способен да създаде всеки, благодарение на своя смартфон и вградени в Instagram филтри.
Натрупате ли достатъчен брой потребители, то вие вече сте инфлуенсър, а от това може да се изкарат пари. Как става това?
Осъзнавайки "силата" на инфлуенсерите, брандовете в цял сват виждат в тях средство, за увеличаване на популярността и продажбите на продуктите си. Разполагащи с армия от последователи, лидерите в социалните мрежи оказват огромно влияние както на имиджа на бранда, така и на приходите му.
Всичко това превръща обикновената препоръка на продукт в успешно сътрудничество между рекламодател и инфлуенсър.
Според броя на последователите си, инфлуенсърът може да получи отстъпка от компанията, безплатен продукт или "суров" кеш.
Най-сладкото е, че всичко става лесно, без натоварване, а последователите също не биват дразнени от препоръката на даден продукт, защото не това е основното съдържание, което им се предлага.
Тънкостите
Не всичко е толкова лесно, а ако искате да започнете да печелите от съдържанието и популярността си в Instagram, трябва да знаете някои тънкости.
Тук идва ролята на RevTag - първата инфлуенсър маркетинг агенция. Компанията представлява обединение от инфлуенсъри, които знаят най-големите детайли за това как успешно да капитализирате от социалните мрежи. Агенцията се занимава не само с кампании на различни продукти и услуги в профилите на инфлуенсъри, но и с цялостно развиване и управление на маркетинг и криейтив стратегии - както за брандове, така и за отделни лица. Все пак обаче инфлуенсър маркетингът остава тяхна сила, а от там се поражда и идеята за обучителен курс за бъдещи инфлуенсъри.
Обучението "Instagram Essentials" е предвидено да продължи няколко месеца, а не да бъде еднократна среща, тъй като по този начин се обръща по-специално внимание на различни теми и тънкости. Участват гост-лектори, които обикновено са инфлуенсъри с около 100 000 последователи или повече. Има и уъркшопи, за да се тренира наученото.
"Не искаме да е просто поредната лекция, която изслушваш, но реално не прилагаш. Именно тази дългосрочна отдаденост у хората ще им помогне да изградят профилите си в Instagram по най-добрия начин. Много често виждам, че хората копират вече установените инфлуенсъри у нас и по този начин не изпъкват. Стараят се, правят хубави снимки, пишат описания... Но не са себе си. Затова прецених, че най-добре би било в рамките на един такъв курс те да осъзнаят как да "построят" своята "къщичка", а не да копират тази на съседа...", заявява Лора Добрева, експерт и инфлуенсър от RevTag.
Специалистката по инфлуенсър маркетинг споделя, че за постигането на популярност в Instagram винаги трябва да стои желанието последователите наистина да спечелят нещо от съдържанието.
"По време на първото събитие се фокусирахме на това какво всъщност значи инфлуенсър. Идеята ми беше хората да проумеят, че това не са просто последователи и лайкове (най-малкото знаем, че в днешно време тези неща вече можеш да си ги закупиш дори). Не, да бъдеш инфлуенсър значи да изградиш своя общност от хора, които истински вярват в теб и които истински се влияят от твоето мнение и твоите решения", разкрива Лора Добрева.
Освен обучения и семинари RevTag поддържа доста любопитен блог, в който също може да откриете любопитна информация за превръщането ви в инфлуенсър и проследяването на най-новите тенденции сред успелите в социалните мрежи.
От RevTag са специалисти в изготвянето на маркетингови стратегии в социалните мрежи, които са от полза не само за набиращите популярност потребители, но и за всеки, стремящ се към успех бизнес. Освен на своя сайт, първата инфлуенсър маркетинг агенция в България може да бъде намерена в Instagram - тук >>>
НАЙ
Първият румънски космонавт: Полетът на Георги Иванов в Космоса беше героичен (снимки)
Бивш инженер на НАСА твърди, че е изобретил двигател, който не изисква гориво
Кои са незабележимите ангели-хранители на скъпата техника?
Xiaomi 14 и Xiaomi 14 Ultra в комплект с часовник или слушалки на супер цена предлага А1
Китай прави свръхзвукови подводници, задвижвани от лазер
Първият румънски космонавт: Полетът на Георги Иванов в Космоса беше героичен (снимки)
Бивш инженер на НАСА твърди, че е изобретил двигател, който не изисква гориво
Китай прави свръхзвукови подводници, задвижвани от лазер
Илон Мъск критикува Австралия заради заповед за скриване на видеа от нападението над свещеник в Сидни
Сондата "Вояджър 1" отново предава данни за първи път от месеци