Как F-35 можеше да дебютира още в края на Студената война
САЩ са били в напреднала фаза на разработка на палубен стелт изтребител
Обратно в новинатаКоментари - Как F-35 можеше да дебютира още в края на Студената война | IT.dir.bg
Коментари
Какво бяха казали сърбите когато свалиха F-117 ? - Извинявайте, че го гръмнахме. Не знаехме, че е невидим!
да,две-три седмици хиляди полети на стотици самолети на НАТО - свалени един Ф-117 и 1-2 Ф-16 , а цялата сръбска авиация , ПВО и всякаква стратегическа инфраструктура - леш. Голяма пАбеда :))) Уж развенчали мита за Ф-117 , а американците си го позват още 8 години и го пенсионират след 25 год. експлоатация , като вече от няколко години е въведен Ф-22 и предстои това на Ф-35 т.е Ф-117 си е пенсиониран за това че вече е морално остарял , а не щото с малко късмет са светнали една бройка във Сърбия
Истината е, че Пентагонът е предвиждал F-117да се превърне в основния стелт изтребител на САЩ.След свалянето му над Сърбия тези планове са провалени и проектът е закрит. Що се отнася до F-35 един от неразрешените до сега проблеми е летенето със свръхзвукова скорост. Според публикация на Defense News когато F-35 достигне скоростта на звука, радиопоглъщащото покритие на тялото започва да се подува и отлепва, а антените, разположени в опашната част , се разрушават. Проблемите с лющенето и антената са типични за версии B и C на F-35 , които са предназначени съответно за морската пехота и американския флот. Наблюдавани са дефекти по време на полети със скорост от порядъка на 1,3 - 1,4 Mach. Въпреки че инженерите на Lockheed Martin вече са разработили нова версия на радиоабсорбиращото покритие, проведените изпитания показват, че на този етап тя не решава проблема. Поради тази причина Пентагонът е идал заповед съгласно която се ограничава максималната скорост за изтребителите F-35 от версии B и C на 1,2 Маха. Освен това в заповедтта се предвижда F-35 B / C да не се използват за свръхзвуково прихващане.Това е причината преди време един Ту 160 да се отдалечи така бързо от правещите опит да го съпроводят два F-35.
пълни глупости......нито са мислили да бъде основен Стелт-изтребител , нито пък свалянето на една бройка в Сърбия променя нещата. По това време предстои въвеждането на ВЪРХОВНИЯТ Ф-22 , а вече текат и планове за Ф-35 , за него може да се каже че го мислят евентуално за основен !!! Ф-117 си е тухла, летяща със дозвукова скорост , какъв изтребител те гони , че той в бой и от МиГ-21 ще яде бахура. Замислен си е точно за това за което е и използван........нощни , неочаквани удари по стратегически обекти , основно ослепяване на ПВО , благодарение на СТЕЛТ-характеристиките си се промъква зад фронтовата линия ( показното е в "Пустинна Буря" 1991 год. )
Що за глупости е писал авторът, като програмата АТА е добре известна като най-големият скандал на Пентагона? За няколко милиарда направили 2 дървени макета (един сега е в музея) и толкоз. Как да не я закриеш?
На тоя свят сичко материално се вижда. Невидимо го правеше мистър Сенко и Астор за балъците. Сърбите и те не виждаха .....
400 самолета, докато проекта F-35 е за 4000 самолета и 60 години експлоатация. Нормално е да е доста по-скъп
Да се надяваме,че до най много шес-седем години и България ще поръча една ескадрила.А също и хеликоптери ,,Апачи” и поне още двадесет и два F-16 и F-18.
Можело, ама не станало... Точно както и на Луната можеха да идат "владетелите на света и доставчици на демокрация", ама само го заснеха... Айде стига вече нереализирани мечти, такива се наричат простичко - кражба от парите на данъкоплатците... Поне едно им се признава - от тях се научиха останалите, дори и "нашите"...
Това са глупости!Може и да е имало подобна поръчка ,но да не забравяме че наименованието на проекта е "Единен ударен боец"1Самолет ,който ще замени "Хериър",ф16,и ф/А18.
Докато пишете за нещо, дето "щяло да съществува", прегледайте Horten Ho 229. Летящо крило е, има серия изпитателни полети, произведен и съществуващ. Просто не им е стигнало времето с няколко месеца.
Почти всичко е взето от Третия Райх....барабар с немските учени и инженери.