Коментари - Какво знаем за най-модерния автомат през Втората световна война и неговия наследник | IT.dir.bg
назад

Какво знаем за най-модерния автомат през Втората световна война и неговия наследник

Това не е карабината StG 44 и сходният визуално автомат "Калашников"

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Какво знаем за най-модерния автомат през Втората световна война и неговия наследник | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Най-доброто, най-разпространено и използвано реално на всички континенти е автомат Калашников, предпочитан да бъде проиведен в България навремето. Всичко друго в публкацията е тролене с наколенки пред САЩ.

Научният, приложният, технологичният продукт, създаден от и за нуждите на Третия Райх, че даже медицинския научен и приложен продукт на страховитите практики в концлагерите на Третия Райх, са жадно погълнати и използвани от всичките победители на същия този Райх и фактически се ползват и днес, включително онзи "чудовищен", антиморален - но ненадминат и незаменим, анатомичен атлас, който - с "погнуса" … Ирония? Ирония ...

Като гледам колко са се захласнали по западните технологии без да мислят. Само ще спомена леко, има само ЕДНА държава която качва хора в МКС, всички други са в режим ЩЕ от бая години. И това не е Германия, САЩ дори Анаглия и Франция. Боравете с ФАКТИ не с измислици и пропаганда!!! п.п. и трябва да са благодарни, че има МКС, а не МИР 2

Картечницата MG беше на въоръжение в Гранични войски до 1959г. Създадена е в 1933 г. Беше страхотно оръжие.

Темата е като три лисици и един заек решават каква да е вечерята. Лошото е, че ние сме заека, но някои не го разбират. Ако Хитлер беше спечелил, сега щяхме да сме на тръстиката и изобщо да не знаехме да четем и пишем. Почетете малко нацистка идеология и тогава сепревъзнасяйте. Относно автомата е ясно едно. Бил е вече необходим и са се правили много разработки. Включително и Маузер.

Ако говорим за нацисти , представете си света сега под тяхна власт , пълен с технологий и модерни оръжия вероятно и космически изследвания на място... Знам , знам всички тачите социализма защото не че е велик а пренебрегвате факта че сте били в своята младост и с нея свързвате и немотията на социализма.. Така , има много примери за силата на германската нация дори до сега (Босш - всеки има поне един техен продукт и със сигурност не е недоволен от него) , представете си и след разрухата от Първата Световна , Третия Райх успява да се извиси в много отношония , не съм привърженик на убийствата на евреи но в сталининските гулаг са умряли много пъти вповече хора... Скоро бях срещал модерна онлайн пропагандна игра наречена Wolfenstain , но дори и в нея се намеква докъде би могъл да се развие светът ако беше в тяхни ръце , както и това че има един диктатор ще намали проблемите като войни и бавни взимани на решения . И в личен план на България , погледнете територията от Втората Световна , отново на три морета , а 1945 , малко сателитче на СССР... и после 9 май бил празник . Незабравайте и благодарение на коя личност в момента Добруджа е на българска територия (1943) , и Добруджанската епопея в която братушките почти не ни я откраднахте и докато сте сигурни че си говоря глупостите потърсете книгата Нови Екове на Патриарха на Българската литература - Иван Вазов и защо има само едно издание...

и ти щеше да си на сапун. "Технологии" не се пише с Й бе неграмотем дебил жалък!

съветски басмачи разграбват германски трофеен склад в Румъния. За да оправдае грабежа, ПОЛИТКОМИСАРЯ на басмачите измисля че на сапуна за немските войници пише че е произведен от човешки мазнини. Оттам тръгва Баснята за сапуна. Точно както в българския комунистически филм "Кит" ....половин килограм уловена цаца в Черно море се докладва по политическата партийна верига в София като ....КИТ. Другарю, чети за зверствата на полувоенните отряди на Моше Даян в Палестина - там е геноцид. В палестинския Батак - селото Деир Ясин евреите изколват жителите от старци , жени и деца. Бременните жени са разпорвани...

Първия автомат в света конструира руския конструктор Фьодоров в 1913 г. За тъпунгерите пишешти глупости от злоба - Хуго Шмайсер ,никога не е бил конструктор за да създава нещо си. Той е бил финансов директор на фабриката на баща му Алоис Шмайсер в Зул. На негово име няма нито един патент. StG 44 , който глупаците мислят за първообраз на АК е дело на конструкторите Хйонел и Валтер . Техния автомат повтаря 1:1 автоматиката на АВС-36 на Симонов. В 41г. Много такива листовки попадат в ръцете на немците при нападението над СССР. По вероятно е немците да са "взаимствали" . Впрочем нито Хйонел, нито Валтер сй били някога в Русия. Само неграмотни дибили вярват че Калашников бил копирал. В Германия едва в 21 век се появиха оръжия с газов двигател.

Не е Федотов и не е през 1913 а е италиански конструктор през 1900. Федоровката се появява през 1915.

Най модерният автомат е ППС на Судаев,така че глупавите коментари са излишни.

ПП - пистолет пулемьот или картечен пистолет. Така, че ППС няма как да е най-модерния автомат.

Абе, някой ще ми обясни ли защо тоя мръсен комунистически предател Хуго Шмайзер за нула бройки направи в Русия най-успешния автомат в историята АК-47, а за цял живот в Германия издруса само отдавна забравения провал StG-44?

Ако 4 години работа за тебе е нула време. Ок. А ше ни кажеш ли как 14тото дете в семейство (сещай се сам за какво семейството говоря) за по-малко от година тотално преработва пълния си провал ак-46 който няма нищо общо с 47 и то защото чистил печката на Хюго му хрумнали всички идеи.

Колко години си носил автомат бе педал гнусен та толкова ги разбираш нещата? Всяко путенце е компетентно.

Защо разпъвате думи минало заминало ако сега Нацистите са на власт в сегашно време ще се зарадват много на Бежанците.

Първия автомат е немски от първата световна а не някакъв руски боклук.И ака е копирано от щурмгевер

Руски е, от 1913 та мисля, от там нататък и Шмайзер, и Суоми, и Густав са копия мисля, като най успешни са финландците

Не е руски а италиански от 1900. Руския е от 1915 а през 1918 се появява Американския Браунинг който служи до 1970 а през 1936 руския Симеонов който е копировки на Браунинг. АКМ е пърлен провал което води до разработката на АК74 за да отговори на М60

Ти кога си видял през жалкия си животец автомат бе джендър? И в казармата не ходите вече бе безмислени организми елементарни! Само лъскате пишленцата на дивана ама сте големи разбирачи.

Първия автомат е немски от първата световна а не някакъв руски боклук.

Боклук имаш в кратуната

Който пише или препечатва тези стати, наситина е слабоумен! Какъв най-модерен автомат ве дебита! Знаете ли каква е разликата между автомат, картечница, картечен пистолет , винтовка и т.н?! Основната разлика е първо в автоматиката и второ НЕ ПО МАЛКО ВАЖНО< В ТИПА ИЗПОЛЗВАНИ БОЕПРИПАСИ!!! При карабините и автоматичните пушки е е винтовъчния патрон, при автоматите е МЕЖДИНИЯ ПАТРОН, и при картечните пистолети е пистолетния патрон! FG-42 няма как да е автомат, защото не съответства на второт, не ползва междинен боеприпас който е посредата между винтовъчния и пистолетния патрон. Истински автомати са ПЪРВИЯ В СВЕТА руския автомат Фьодоров който използва облекчени 6,5мм японски патрони и Щурмгевето. А това немско чудо юдо не е и картечница, защото не се захранва от лента с по 1-50-100-200 патрона или от пълнител с 30,47 или повече патрна. Най близкото до което е английската лека картечница Брен, но всъщностъ е аналог на американския Browning Automatic Rifle (BAR) или руските автоматични винтовки АВС-36 и СВТ-38/40 които швабите копират.

Ха ха, за първи път чувам, че германците били копирали от някой и най интересното, че този някой били гламавите руснаци. Ти изби рибата, бе каскет!!!

Абе ти прекалено много неща не си чувал, но поне да си мълчеше !

Не е вярно. Първия в света автомат е италиански през 1900 година. Федоров копира от този за неговия автомат през 1915 а Симеонов копира през 1936 модела на Браун.

Кат АК47 няма втори Тъй могъщ на света Той е нашата опора Той е наща висота!

Фау 2 щеше да се превърне във Фалкон 1 и да лети в орбита. САЩ и Русия щяха да са кукурузни предатъци на ИНДУСТРИАЛНИ Европа и Япония. Не че и днес не е така, но печалбите на Европа и Япония изтичат навън. Месеци преди капитулацията Германия атакува Лондон с реактивни бомби. Какви автомати, какви диверсанти?

Темата за този сценарий е развита в книга, а вече има и сериал- "Човекът във високия замък"

Не знам за този сценарий, но знам фактите от историята: арабите и тюрките са съюзници на Хитлер. Днес нямаше да има фабриката-мастодонт Китай и "арабски революции" с "мигранти" на основа ислям. В Дубай араби щяха да работят на нефтените рафинерии а аз щях да съм висококвалифициран инжинер по комуникации програмиращ на немски ....а не с 2 комунистически дипломи преведени на английски, каращ камион в англосаксонския свят днес.

Ако нямаше още 10 години без война, СССР вече щеше да е целия свят! Ако си мислиш че САЩ и СССР не са имали технологии, в много случаи които са били много по напред от немските, си наистина мнооого тъпичък. А това че не си успял, си е изцяло твой проблем. Никой не ти е крив че не струваш като специалист.

СССР и технологии е като дървено желязо.

Другарю, с лозунги не става. Ако Сталин не беше си поделил Европа с Хитлер, който Хитлер никога не е искал да води война а единственно обединение на германците, шефа на КГБ товарищ Ежов, 151 см. височина, щеше да разстреля целият не руски а съветски елит и втори ешалон. Любимо занимание на Ежов е да спи с мъже, особенно с ликвидатора на царското семейство, както и да изтръска пепелта от цигара върху 5 копейки и да се състезава с Товарищи по оръжие....кой пръв ще изпърди пепелта. Колкото и гнусно да е, но това е съветското ръководство. През това време, на пърденето, Германия създава Siemens, VW, Bosch, дръжките за хляб, марцепана, АУТОБАНИТЕ, до днес германците живеят в жилищни блокове строени от нацистите на Балтийско море. За ракетните и космически програми създали Ростехника и НАСА ....няма да говоря. Ще ти напомня обаче, че през 1943г в Казанлък, в държавната вече Капрони-България, се сглобява вторият реактивен самолет в света. Месер. Главния конструктор италиански комунист бяга при чекистите и изведнъж се появява съветския МИГ. Тогава България 2 пъти по-голяма и има ДВЕ ФАБРИКИ ПРОИЗВЕЖДАЩИ САМОЛЕТИ. Основно с италиански мотори. Аз израснах срещу бившата Капрони-България и майка ми работеше там....от самолети смениха производството на конци и канапи.

Тва чифте няма нищо общо с Калашник, освен, че има дървен приклад... забравихте да споменете, че е дело на легендарния Мъск

Ми то си го пише ама чукча писатель...

Аре стига бе Гогов. Писна ми с твоите оръжия. Оръжията не са ИТ. Набий си го в кухата кратуна и ПРЕСТАНИ С ОРЪЖИЯТА В ТОЗИ РАЗДЕЛ !!!!

Става въпрос за картечницата МГ 42,наричана от съветските войници косторез Гитлера. Преводът от руски е правен от някой който не знае за какво става въпрос. . Тъпотията на неграмотните автори на DIR. RU е без аналог в света.

Коко, да ме прощаваш, но единствената неграмотност тук е твоята. MG си е стандартна картечница и няма нищо общо с това! Това е рядко и иновативно за времето си оръжие специално за парашутистите!

Прав си, грешката е моя, не знаех за тази картечница. Но за това че тук се публикуват лошо направени преводи от руски съм прав.

:) А пък на мен са ми интересни 18-те плюса към коментара на "коко", за който дори написалият го се извинява за допусната грешка! Господи, колко мъка има по този свят... и неграмотност! :)))

""От автоматът са произведени едва 2000 бройки"" ---- наемете си грамотен редактор! Пълен и неплън член се учи в 4 клас

"от него са произведени едва 2000 бройки" ... замяната с него е удачна, значи - НЕпълен член!

Като ученик съм говорил с много участници и в двете фази на нашата армия във ВСВ. Нямаше участник който да не говори със страхопочитание за точно това оръжие (картечницата) Винаги го споменаваха по най-различен предлог и въобще всички признаваха, че в лекото стрелково оръжие немците са били ненадминати в онова време. С нежелание, ама признаваха и то без да ги кара някой да го правят.

При само 2000 бройки и то дадени на германските спецчасти едва ли някой от българската армия е виждал или чувал за подобно оръжие. По-скоро са ти говорили за "костореза", другата им легендарна картечница, която си е била масово оръжие.

Прав си ! Извинявам се. Явно са говорили за MG 42 (съкратено от немски Maschinengewehr 42) е 7,92 мм универсална лека картечница разработена от Нацистка Германия влязла на въоръжение във Вермахта през 1942 г. И двете имат силен звук (лай на картечница) а и сигнатурата е близка. Абсолютно си прав !!!!