Коментари - Китай напредва с алтернативата на Airbus A320 | IT.dir.bg

Коментари - Китай напредва с алтернативата на Airbus A320 | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Часовник от Китай имам и бих си купил пак, обаче на самолет, произведен там - не можете да ме качите!

Със сигурност ще лети поне 10 пъти по бързо, ще има тавн на полета поне 3 000 метра повече. Но след първата година я ще му се отлепят крилете, я двигателя ще стърже като ъглошлайф...

самолета е снабден със СОБСТВЕНА ПАРАШУТНА СИСТЕМА в случай че...освен това с него пътува СОБСТВЕНА САМОЛЕТ-ЦИСТЕРНА, така че...

Хаха, я виж кой се подиграва, едни чушки и домати не можете да произведете а ги внасяте, за прасетата да не говорим. Ако не препродавате китайски стоки с надценка сте загинали.

С какви двигатели са китайските самолети ? За крилата не питам....

Не бих се доверил на китайците ...

Много прилича на Airbus :)

Колебаем се между български и северомакедонски двигатели, крилата със сигурност от завода в Тъпчилещово

Сади си чушките и си трай тогава. Остави технологичните занимания на тия в БГ дето ги умеят. Самолети може да не се правят в БГ, нито в повечето сгтрани по тоя свят, но тук се правят високотехнологични неща които се продават по света успешно конкурирайки всякакви фирми. А ти че ще си врякаш тъпашката тролска песен ще си я врякаш както винаги, разбираемо е дори да си вярваш, че всички останали са негодни за каквото и да е като тебе.

ще пропусна да се кача на китайски самолет.

Да правиш самолет не е като да правиш сувенири. Тук надеждността е на безкрайно високо ниво за стандарта на китайците. Като вземат да падат като круши, тогава ще разберете, че не ви е работа да правите самолети. Не случайно почти всички самолети, които се ползват в белите страни са Боинг и Еърбъс. Не говорим за самолетите на Индиана Джоунс ;)

Принципно е така. Не си мисли, че китайците са глупави. Сигурен съм, че хората, които им проектират и произшеждат самолета в момента, са такива, които са участвали в проекти за Боинг и Еърбъс, но на доста по-високи заплати. Веднъж направят ли си поточната линия и качествения контрол, всичко ще им се нареди. Общо взето, това, което ще правят в началото китайците, за мен ще си е чист дъмпинг, който ще се спонсорира от държавата.

Ми на какво да прилича? На рибарска лодка? Всички самолети си приличат. Нормално. Аеродонамиката и като цяло физиката работи еднакво за всички. Не я интересува дали си китаец или южно македонец.

Крадците в Китай очевидно са по-малко.... почти от нулата го направиха тоя самолет, ще е интересен разрез, кое в него е китайско (едва ли е всичко)

В близките 15-20 години няма как да пробие тоя самолет извън китайския пазар. Той обаче е достатъчно голям за да осигури вътрешни поръчки. След 15-20 години обаче, ако тоя самолет се покаже като евтин и сигурен, вече ще може да е конкурент на А-тата и Б-тата.

какво да кажем за Тухла 737 МАХ 8 ... по-зле са и от "китайците", но затова са сигурни за "приземяване"

Волво и Мердседес. Китай в момента е пред САЩ в строителство на бързи влакове и урбанизирана градове. Пред САЩ е в цифровизация на икономиката. В Китай Телефона е основен документ. С него се пазарува, пътува.

Съмнявам се, че евтино и сигурно вървят ръка за ръка.

Какво като е китайски? Имат много ментета но имат и продукти на световно ниво. Боинг като са толкова добра компания какво стана с тях? След като мине тяхните тестове ще бъде тестван от европейските регулатори и ако те преценят че е ОК пускат да лети и в Европа.

Използват три различни двигателя от Pratt & Whitney,CFM International и AVIC Commercial Aircraft Engine Co Американците от GE Capital Aviation Services са поръчали 10 такива самолета още през 2012 година