Кои са потенциални купувачи на руските Су-57
Интерес към самолета има не само от традиционните съюзници на Москва
Обратно в новинатаКоментари - Кои са потенциални купувачи на руските Су-57 | IT.dir.bg
Коментари
Че къде се намира това маянмар, Горна Волта, Папуасия... ? Ето това е Путлеровски бизнес. Със само ЕДИН САМОЛЕТ В АРМИЯТА СИ. За това и Индия се отказа от този загробен , скъп и морално остарял проект. През юни, е бил произведен и доставен тристата бройка от сериен изтребител F-35 Lightning II. Следващите 300 изстребителя трябва да излязат от монтажната линия преди края на 2020 г. Общо 66 броя са произведени през 2017 г., а 91 са планирани да бъдат пуснати през 2018 г. От 2023 г. се планира да се произвеждат 160 бройки на година. А мурзилския су-57 все още е на етап макет и не може да бъде завършен, поради няколко фактора- -санкции и ватенките не могат да купуват качествени западни разработки. -Беднотия, няма пари за довършване. -Кражби-ватенките крадат като за световно. -Технология и мозъци. -Алкашите са деградирали и само усъвършенстват стари съветски бракми. В настоящее время, компания, которая делает машину F-35 –Покупки на самолета: Америка: – 2500 Англия: 140 Австралия: 100 Турция: 100 Италия: 60 Канада: 60 Норвегия: 56 Япония: 40 Южна Корея: 40 Холандия: 40 Израел: 30 Дания: 30 а планируется выпускать по 160 истребителей в год. Авиация США уже работает над шестого поколения…
За да бъде успешен един бизнес трябва да се хване някаква ниша в бизнеса. За какъв х-й им е на Русия да прави коли, печки,бойлери и т.н. като цял свят изработва тези продукти за Русия е важно да се развиват в военен и космически аспект както и в развитието на естествения интелект. Това е глобален мащаб които не е за всяка държава. Русия има ресурс и човешки потенциален за това.
Мдам... Особено естественият интелект... Той наистина им е крайно недостатъчен, поради което им е и крайно необходим. Не съм россофил, нито амерофил. Държа си на България и Европа, като цяло, но истината е много болезнена за поклонниците на россиянските технологии. Особено пък тези с военно приложение. Гаспада таваришчи, россиянските технологии са назад поне с 30 години! И това не е моя констатация, а на самите россияни! И, да, именно поради това, наличието на несъвършени ядрени оръжия в ръцете на кремълската върхушка, предизвиква опасения, че е възможна катастрофа! Разберете, че няма как една страна, която не е дори на нивото на Корея, да има претенции за световно лидерство. Само оръжията не са достатъчни!
"потенциалните купувачи" : 1/ страни от Третият Свят , може би като Малайзия ще плащат с кокосово маслко , може и с банани и ориз 2/ всред тях е Индия......странно. Не бяха ли индийците спонсори на програмата и и биха шута като разбраха колко се разминават тия бракми с очакванията им ( явно са се надявали на 5-то поколение,но уви...) 3/ освен че е много проблемен , при наличието на Су-35 въобще не виждам за какво им е тоя дарак даже на руснаците....очаквам от кумова срама да въведат на въоръжение 70-80 бройки , че да се бият в гърдите как и те имат 5-то поколение самальот ( не че е без АФАР,двигатели и СТЕЛТ,ама като за мурзилажа...става т.е не лазер,а лАзар )
Абе те, ватенките не могат един хладилник като хората да направят пък за повече...е-х-е-е-е-е-е-е?!
Защо да правят хладилници, когато германците и корейците ще се скъсат да им правят кой от кой по-добър. Бизнеса на руснаците е да продават това, дето другите нямат, да го пазят и да гледат света как ще се гърчи в бъдеще за суровини и петрол...
Защо американците да правят пилотируеми ракети, като руснаците ще се скъсат да им правят съюзи? Бизнеса на американците е да продават това, което руснаците нямат... твоят аргумент по твоето канче....
корейците с наполовина населението на руснаците, защо правят всичко? Причината е да не го внасят от чужбина, така не са в толкова голяма зависимост от санкции на Китай и Сащ (каквито дори няма), а освен това имат обучените хора които могат да проектират и произвеждат, желанието да имат такива хора и такава икономика е защото имат желание да се развиват и да разполагат с обучено население. Можеха да предпочетат и те да развиват само пиянството на един народ.
Че къде се намира това маянмар, Горна Волта, Папуасия... ? Ето това е Путлеровски бизнес. Със само ЕДИН САМОЛЕТ В АРМИЯТА СИ. За това и Индия се отказа от този загробен , скъп и морално остарял проект. През юни, е бил произведен и доставен тристата бройка от сериен изтребител F-35 Lightning II. Следващите 300 изстребителя трябва да излязат от монтажната линия преди края на 2020 г. Общо 66 броя са произведени през 2017 г., а 91 са планирани да бъдат пуснати през 2018 г. От 2023 г. се планира да се произвеждат 160 бройки на година. А мурзилския су-57 все още е на етап макет и не може да бъде завършен, поради няколко фактора- -санкции и ватенките не могат да купуват качествени западни разработки. -Беднотия, няма пари за довършване. -Кражби-ватенките крадат като за световно. -Технология и мозъци. -Алкашите са деградирали и само усъвършенстват стари съветски бракми. В настоящее время, компания, которая делает машину F-35 –Покупки на самолета: Америка: – 2500 Англия: 140 Австралия: 100 Турция: 100 Италия: 60 Канада: 60 Норвегия: 56 Япония: 40 Южна Корея: 40 Холандия: 40 Израел: 30 Дания: 30 а планируется выпускать по 160 истребителей в год. Авиация США уже работает над шестого поколения…
Добре де, сирийците показаха, че ф35 не е това от рекламата - приземиха един без бъзможност за ремонт. С ракета В-880Е, струваща пъти по-малко, произведена преди 30г. така, че да не се интересува това с компоненти на СТЕЛТ ли е или не. какво хвалиш самолет, за който независима от производителя комисия в САЩ се произнесе, че заради конструктивни недомислия не става за водене на интензивни бойни действи -. някъде последно 80 ги описваха. Ако не вярваш, чети как се чустват след полет американските пилоти. Процеса на произвеждане на оръжия за война не е реклама, а изпитания в бойна обстановка. Ти да чу това да стана с ф35, след което да произвеждат масово без дефекти и грешни решения? И последно - нали видя су57 всъщност за какво е на руснаците? Доста повече от това да е само АРК. Когато и Щатите го направят, ще ги адмирирам.
Русофилските смешници - ало колко самолета су57 иамте в армията на кочината ? Знаете ли ? ! самолет -( Един брой ) приет в армията и то не е готов- няма двигатели, не е стелт-Въздухозаборниците не са "S" oбразни и се виждат на радарите, както и турбината вътре. Няма никаква електроника. Първите експонати надхвърлиха цената от 300 МИЛИОНА ДОЛАРА -а резултатът НУЛА.
Двигателят за Су-57 (т. Нар. Продукт 30) ще е готов не по-рано от 2025 г. И именно с него се приемат всички декларирани характеристики. Съществуващият - модернизираният двигател Су-29 (Продукт 117) е по-слаб по тяга с почти наполовина . А относно стелта, големи съмнения и това е доказано. Раскрито е влиянието на санкцийте на США на конструкцията на Су-57. Рускиятизтребител Су-57 от пето поколение ще изисква защита на редица "критични технологии", заяви за "Прес" Дмитрий Корнев, главен редактор на портала "Военна Русия". Според военния експерт можем да говорим, по-специално, за втория етап двигател, радиолокационном корпусе, и композитните материали. „Композитните материали също могат да бъдат критични технологии. Въпреки че след американското ембарго, те подозират, че Су-57 ще бъде изцяло метален. Това може да повлияе на високотехнологичния апарат и да влоши още повече стелт технологията му, която и в момента е проблематична и много лоша.
Хайде русофилски тролчета четет какво пишат руснаците: Скъпи полети. Защо Русия рискува да остане без Су-57 и Армата.Дорогой пролет. Почему Россия рискует остаться без Су-57 и «Арматы». https://lenta.ru/articles/2018/08/09/deadweapons/ 1. Перспективы новейшей российской боевой техники, прежде всего истребителя пятого поколения Су-57 и тяжелого танка Т-14 «Армата», многим экспертам представляются сомнительными. В настоящее время эти машины с приписываемыми им характеристиками фактически существуют исключительно на бумаге, а те немногие образцы, которые иногда демонстрируются общественности, далеки от завершения. Ситуация, складывающаяся вокруг Су-57 и Т-14 «Армата», очередной раз демонстрирует вероятное отсутствие у государства средств на новейшие вооружения. 2. Бумажный тигр. В конце июля 2018 года вице-премьер Юрий Борисов, курирующий в правительстве России военно-промышленный комплекс, посчитал Т-14 «Армата» дорогим танком и пообещал продолжить выпуск советских Т-72.
Защо Русия няма да спечели „състезанието за невидимост“ със Су-57. Изтребителят вероятно ще бъде изключително скъп за руския военен бюджет. В МОМЕНТА цената на един самолет СУ-57 надхвърли 300 милиона долара. Цената му при сериино поизводство може да достигне 100-110 милиона долара за брой. Не толкова отдавна Индия отказа планираната покупка на самолети поради факта, че „авиониката, радара и сензорите с руски дизайн не отговарят на стандартите на самолети от пето поколение“. Има достатъчно въпроси и за стелта на изтребителя – оказва се, че радарният отпечатък на Су-57 (който уж е проектиран да е стелт) е 45 пъти (словом четиридесет и пет пъти) по-голям от този на F-35 . А все още не е направен нов двигател, който да отговаря на същите стандарти. Проектът Су-57 е отчаян опит да настигне САЩ в „надпреварата за невидимост“. Опитът, между другото, е по-вероятно успешен, отколкото не. Въпреки това експертите прогнозират спада на изтребителите от пето поколение до 2023-2025 г. Около това време Су-57 ще бъде приведен в стандарт.
За мурзилките ще е много по-евтино да си купят Ф-35, вместо да се мъчат да крадат технологиите от Америка. Но има само два проблема- алкашите нямат пари. Ще трябва отново да продават някоя провинция -Чукотка, или Якутия, както направиха с Аляска... И вторият проблем - американците ще покажат на путя среден пръст, както направиха с ердоганчо.
ГЕРБ платиха за всеки Един от 47 годишните бараки Ф-16 ...цената за ТРИ 5то поколение ...СУ-57 ! Без съмнение ГЕРБ ще бъдат Осъдени за това .
Нашите още не са произведени, а цената е за наземната инфраструктура, въоръжението, абучението на пилотите, база за ремонти на наша територия, включително на двигателите и половин ескадрила. След началната инвестиция ще е много по-евтино придобиването на още машини, а и ще ги модернизираме у нас. Например Гърция има споразумение да модернизира своите Ф16 до последна версия (Блок 70) на своя територия. Така ще правим и ние, а не като сега да чакаме с години руснаците да ни ремонтират два двигателя ...
От колко години са в серийно производство и колко бройки са произведени, че вече и за износ се предлагат? Видях потенциалния клиент - великата сила Мианмар и щях да се задавя с бирата от смях.
са обичайните купувачи и клиенти на руски стоки и оръжие и самолети ,вярно е че са некачествени но поне са ефтини! Един B-2 струва 2 милиарда долара, дори Русия няма пари за такива оръжия а какво да говорим за третия свят!
Някои карат мерцедеси а други и на москвичи и лади се радват...….всичко зависи от височината на камбанарията а нашите ватенки са гледали само от земята та няма новина
Цялата статия е в стил "теория на вероятностите".
освен Турция (която едва ли ще закупи самолета!), останалите държави са от третия свят. Ако Китай купи (което е малко вероятно!), то ще е единствено с технологична цел... Абе те една ютия, една пералня, един телевизор и един хладилник не могат да направят, самолет от 5 поколение ще правят....
Индия и Турция предпочитат сами да си произвеждат въоръжението... та ако решат да купят те ще си купят лиценз за производство, междувпрочем някой случайно да си спомня какво се крие зад абревиатурата Ф-21;)
се научиха да си купуват ефективно и по евтино оръжие,а не само скъпи оръжия които даже залежават по летищата
50м$ за бройка. А ние Фките по колко ги платихме?
Едното е реален самолет, а другото, поне за сега, е на фаза прототип, чието развитие искат да финансират като се опитват да продават голи обещания. Д ори и да успеят да продадат нещо, пак нямат много шансове. Въпреки ниското заплащане в Русия, парите няма да стигнат до разработчиците, а ще се окрадат по пътя и ще отидат я за английски футболен отбор, я за някоя петкилометрова яхта.
На изложението Ердоган попита може ли да бъде закупен, отговорът на Шойгу беше ,,по-натам,, Самолетът не е преминал испитания с новият двигател, не е ясно какво е положението с АФАР радарът, изобщо самолетът не е готов. Сегашният вариант със старият двигател ,преработен от су35 и същият радар с нищо не превъзхожда Су-35. За това и Турция се е насочила към 35.
а ердоган съгласи ли се да предплати накуп една две дузини докат ги оправят за след пет години ...или викаш той не тъпанар от Банкя и мисли за странат си?
Су-57 трябваше да е самолет 5-то поколение, ама се оказа, че има само външен вид на такъв. Нито оборудването му, нито въоръжението, нито двигателят му, а пък за анти-радарното му покритие да не говорим, не са от 5-то поколение. А пък сега Русия направила скопена експортна версия версия на този калпав самолет, която да продава на бедни клиенти :)
Най-много ми хареса това, че Китай щял да използва Су-57 за учебни цели :)))
Я веднага пратете списика на "Козяк", че веднага да ги санкционират... П.П. Вместо 8 Ф-ки модел '74, за паритем които дадохме, можехме да си вземем 2 ескадрили свръх модерни Су-шки...