Конкурсът “Сайт на годината” прави карта на българския уеб бранш | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Конкурсът “Сайт на годината” прави карта на българския уеб бранш
Снимка: bgweb.bg

Конкурсът “Сайт на годината” прави карта на българския уеб бранш

Записването за тазгодишното издание на конкурса е до края на септември

0 501

Първата по рода си карта на българския интернет бранш ще създаде екипът на конкурса "Сайт на годината". Тя ще включва разнообразни уеб разработчици и дизайнери, фирми за дигитален маркетинг, както и други компании от бранша, участвали в надпреварата през годините.

Припомняме, че регистрацията за тазгодишното четвърто издание на най-престижния уеб конкурс е отворена до 30 септември на адрес https://bgweb.bg/s/registration/.

За всички участници конкурсът предлага най-качественото и достъпно менторство в уеб бранша. С участието си в надпреварата те ще получат не само шанс да бъдат отличени, а и ценни съвети от едни от най-опитните специалисти в бранша, които са част от експертното жури. Сред тях има експерти по програмиране, уеб дизайн и дигитален маркетинг и те ще дадат изчерпателна обратна връзка за оценените от тях проекти. А след края на конкурса участниците ще имат възможност допълнително да им пишат за повече информация.

Не на последно място, участниците в конкурса "Сайт на годината" ще имат възможност да станат част от най-голямата уеб общност, включваща онлайн предприемачи, блогъри, уеб разработчици, творци, маркетинг специалисти и др. Всички участващи проекти ще получат и линк от авторитетния сайт на надпреварата.

"Целта ни и тази година е да отличим най-стойностните проекти в различни области, както и да промотираме работата на талантливи български дизайнери и програмисти. След тежката 2020 г., в която значението на интернет сегмента се увеличи значително, сега забелязваме сериозен напредък и голяма конкуренция сред участниците в различните категории" - коментира Жюстин Томс, създател на конкурса "Сайт на годината".

През 2021 г. надпреварата включва 11 категории: Корпоративен сайт, Сайт на стартъп или малка фирма, Електронен магазин, Институционален сайт, Медиен сайт, Продуктов сайт, Сайт за онлайн услуги, Сайт на събитие, Сайт на кауза / НПО, Личен сайт, както и мобилно приложение. Най-много регистрирани участници има в категорията Електронен магазин, което показва нарастващото напоследък значение на този тип уеб проекти.

Церемонията по награждаване ще се състои на 4 ноември. Победителите ще получат престижното отличие "Сайт на годината" за съответната категория, уникална статуетка и грамота. Журито присъжда и ежегодна специална награда за принос в развитието на българската уеб среда.

Конкурсът “Сайт на годината” прави карта на българския уеб бранш

Конкурсът “Сайт на годината” прави карта на българския уеб бранш

Записването за тазгодишното издание на конкурса е до края на септември

0 501 Снимка: bgweb.bg

Първата по рода си карта на българския интернет бранш ще създаде екипът на конкурса "Сайт на годината". Тя ще включва разнообразни уеб разработчици и дизайнери, фирми за дигитален маркетинг, както и други компании от бранша, участвали в надпреварата през годините.

Припомняме, че регистрацията за тазгодишното четвърто издание на най-престижния уеб конкурс е отворена до 30 септември на адрес https://bgweb.bg/s/registration/.

За всички участници конкурсът предлага най-качественото и достъпно менторство в уеб бранша. С участието си в надпреварата те ще получат не само шанс да бъдат отличени, а и ценни съвети от едни от най-опитните специалисти в бранша, които са част от експертното жури. Сред тях има експерти по програмиране, уеб дизайн и дигитален маркетинг и те ще дадат изчерпателна обратна връзка за оценените от тях проекти. А след края на конкурса участниците ще имат възможност допълнително да им пишат за повече информация.

Не на последно място, участниците в конкурса "Сайт на годината" ще имат възможност да станат част от най-голямата уеб общност, включваща онлайн предприемачи, блогъри, уеб разработчици, творци, маркетинг специалисти и др. Всички участващи проекти ще получат и линк от авторитетния сайт на надпреварата.

"Целта ни и тази година е да отличим най-стойностните проекти в различни области, както и да промотираме работата на талантливи български дизайнери и програмисти. След тежката 2020 г., в която значението на интернет сегмента се увеличи значително, сега забелязваме сериозен напредък и голяма конкуренция сред участниците в различните категории" - коментира Жюстин Томс, създател на конкурса "Сайт на годината".

През 2021 г. надпреварата включва 11 категории: Корпоративен сайт, Сайт на стартъп или малка фирма, Електронен магазин, Институционален сайт, Медиен сайт, Продуктов сайт, Сайт за онлайн услуги, Сайт на събитие, Сайт на кауза / НПО, Личен сайт, както и мобилно приложение. Най-много регистрирани участници има в категорията Електронен магазин, което показва нарастващото напоследък значение на този тип уеб проекти.

Церемонията по награждаване ще се състои на 4 ноември. Победителите ще получат престижното отличие "Сайт на годината" за съответната категория, уникална статуетка и грамота. Журито присъжда и ежегодна специална награда за принос в развитието на българската уеб среда.