Това е самолетът, който ще лети 1 век (снимки)
Бомбардировачът B-52 полита през 1952 година, като той ще остане на служба до края на 50-те години на този век
Обратно в новинатаКоментари - Това е самолетът, който ще лети 1 век (снимки) | IT.dir.bg
Коментари
Отличный и своевременный ответ. ----- https://master-climat.com.ua/pritochno-vytjazhnye-ustanovki-bez-rekuperatsiej-tepla https://master-climat.com.ua/
https://www.dvidshub.net/news/386500/two-b-52h-bombers-regenerated-active-service-undergoing-simultaneous-maintenance-tinkers-air-logistics-complex
беше казал - правил Любов, а не война. Ама защо ли го е казал, само аз ли съм го чул ... Човекът си е избрал да слуша т.нар. Дявол. И сега ще плаща сметката на избора си. Както и когато е вземал от Дявола, каквото му е обещал. Иначе казано - каквото посееш, това ще пожънеш. Но има и - сееш ветрове, жънеш бури. Лакомията е много голям проблем на хората!
Разбира се В 52 е класика в своя жанр - също като "кукурузника" Ан 2 в неговия. Но не бива и да се превъзнася "чак до небе то"! През Виетнамската война "братята " виетнамци свалиха 48бр. В 52 и това преди 50г. ! След като една нощ свалиха 5 !!! парчета, министърът на отбраната на САЩ Роберт Макнамара каза - "Ако продължава така, след една седмица САЩ ще останат без стратегическа авиация..." След това спряха бомбардировките на Ханой и Хайфон.
хахаааааа пак почнаха да разтягат ластици с платени статии,току виж утре да ни шътнат една ескадрила за 10 милиарда.Тоя самолет при новите ракетни технологиии може да бомбардира само палатка за 20 дололара и то в някоя пустиня в САЩ
Трее си прост и недодялан тролл?? Страдащ от злобоядист и филофобия-фобофилия за да цъкаш минус, ЕМИ ПРЕЛЕТЯХА В БОЕН РЕД НАД БЪЛГАРИЯ А ТИ КЛЕСАВА МАЙМУНО ОЩЕ НЕ СИ БИЛ РОДЕН ДА ЦЪКАШ МИНУСИ КОГАТО ТОВА СЕ СЛУЧВАШЕ.
Main article: List of B-52 Units of the United States Air Force United States United States Air Force 76 aircraft in service as of February 2015[252]
Супер! Да си купум(предплатим) и от този модел няколко бройки. Как не са се сетили нашите управници още, къде дремят?
САЩ навлизат в най-сериозната криза от десетилетия и това ще се отрази във всички сфери, в т.ч. и във военната!
Моли се да грешиш защото ако там кихнат на изток - тук включително - се насират, така работи световната икономика в момента.
за добро или лошо американците освен в генериране на кризи са добри и в излизането от кризи, за разлика от братушките, които в цялата си история не са успели да излезнат от една криза. Ще рече - не им бери грижа :P
А бе 45г. ги вкарвахте в кризи и ги разнищвахте на парчета и победа на комунизма по цялата планета и КО стана бе дебил на който тиквата изобщо не му узря?Айде гледай си старините до като още ти финансираме пенсията,че ако дойде някой и каже баста с тия пари от бюджета ще разбереш коня боб яде ли посерко:)))))))))
Очаквам подобно да е положението и с останалата техника в американската армия. Да не наблюдаваме появата на нови образци на въоръжение, ерозията във въоръжените сили на САЩ да се задълбочава и разширява.
Не си познал братле. Няма ерозия. За справка нова свръхзвукова ракета която прави калибър са изглежда примитивен, нови наземни оръжия. За сравнения Армата дето не върви калибър дето не е нищо особено СУ57 който май още няма двигател пук като проима ще е доста поизостанал, ангара която аха да литне от 20 години я чакаме и т.н. Така че не приемай бляновете си за действителност. B52 е толкова добре конструиран че има много години живот. Не е така с Ту който си е витлова технология от 1952 и се използва още само защото не могат да направят по добър.
За глупаците като Ако47. Русия има 55 Ту срещу 744 работещи В52. Второ Ту е витлов самолет прочут с това че е толкова шумен че противъздушната отбрана няма нужда от радар за да разбере за него. Ту не може да се модернизира защото е стара витлова платформа със характеристиките на витлов самолет. За сравнение в52 не е Витлов и следователно модернизацията е възможна. Тук е стара концепция но ще се използва до 2040 защото по рано не може да се открадне документацията на американски бомбардировач.
Само дето не са работещи всичките 744 ами къде 9 от 10 от тези са в консервация и постепенно ги "канибализират" - демек ползват за части докато остане гол скелет. Летящите са около 70-80 броя, което е смешна цифра в сравнение с въздушните армади от 70-те.
Ту95 му е набор. Също модернизиран през годините с планове са лети още десетилетия. Не е толкоз уникален.
Само защото не са откраднали новата документация. ту е Витлов самолет а B52 не е така че модернизацията на ТУ е пребоядисване но нищо по съществено като подобрение на летателните характеристики. И сега ТУ лети до 9500 мили срещу 14500 на B52.
Това само показва колко са зле нещата в САЩ със самолетостроенето.
Това изказване показва колко си зле със знанията и главата. Поинтересувай се с какви самолети лети Аерофлот. И чудо - всички са боинг и ербус и незначително количество су-100, онзи същия, който се провали тотално и вече НЕ СЕ ПРОИЗВЕЖДА, защото никой не иска да лети на него. Су-57 - 11 бройки, заедно с тези които са за заводски изпитания. Самолети 5-то поколение реално няма. Даже Индия се отказа от традиционното си сътрудничество с руснаците заради остарелите и нещастни технологии. А на теб лично ти остава да сънуваш сънища по отминалата младост и руско величие.
Не се занимавайте с дъртите тролове тук-те саостанали в миналото на светлия комунизъм и така ще си умрат та тук само се опитват да кажат,че още мърдат:))))
Aерофлот лети на Боинг и Еърбус, защото Боря пияницата и неговите министри взеха едни куфари с пари от Боинг и затвориха заводите за пътнически самолети. В момента на мястото дето сглобяваха Як42 има МОЛ. След което закопаха и новите модели на Туполев и Илюшин и вместо да пуснат в производство вече готовите преминали всички изпитания самолети на Илюшин и Туполев, решиха че Сухой трябва да правят нов самолет съвместно със западняците. Да ама в заводите на Илюшин и Туполев остана само персонала дето правеше транспортни и военни самолети. А Сухой никога не е правил пътически самолети. На него специализацията му е във военните. Та затова Аерофлот лети на Боинг и Еърбъс.
Ей това му требе на Мъски Африкански! Не до Марс, ами до НВВСА105825 ще стигне с него! Аре спрете с инфо от Империята, че на цялата Галактика им се повръща от тях...
Тия не са добре нещо с летоброенето..>Един век са 100 години....А Б-52 макар и антика лети от 50 години на миналия век.....2021-1950=71 години...Май нещо им бяга аритметиката на авторите....
A бе не четеш, ще летят поне до 2050.
Тези летят 100 години и ги ремонтират а нас защо ни накараха да ги нарежем и да купим от техните скапани гарги
Тая кръвожадна нация трябва да си вплетат в герба вампир
Интересно как го поддържат. Требва да пазят линии за чаркове в различни заводи на ниво 70-те години. Това е сложно. Опитай се да направиш нещо същото сега , което е правено през 70-те. Например, пералня или хладилник.
По същият начин се пробват руснаците с "Белия лебед". В YouTube има образователни филмите, как се сваля всичко от самолета и остава СКЪПИЯ КОРПУС От алуминиеви и титанови сплави. Корпуса на самолета е най-скъпата част. Мотори и останало комплектоване се изработват по целия свят и се доставят за дни. Не бъркай пералня "Вятка" с пералня "Samsung"!!!
Корпуса на самолета не е част бе, мушморок. Това е интегрален базов структорен компонент. Състои се от стотици части и хиляди детайли. А всеки детайл на стратегически бомбардировач требва да е правен по точна спецификация, от материала за него до допуските в изработката. За да го направиш, 50 години требва да пазиш линията на завода дето го прави.
Сменят му двигатели, електроника, цялата вътрешност, фюзелажа и той се подменя с нови материали.
Въпроса е защо да го правя, освен ако вместо глава си имам медна каска. Само със смяната на произведения ми през 1995-та хладилник с такъв произведен 2014-та ми отлетяха 15 лева от сметката за тока. При положение, че бях сменявал по стария хладилник уплътненията, кутията не беше ръждясала и въобще си работеше като нов. В авиацията разликите се виждат още по-ясно - само сравни разхода на тази ламя с разхода на един съвременен самолет, дето вдига подобни тонажи. Само си помисли - всичките тези осем двигателя могат да бъдат заместени от два. Архивния КС135 поне му подмениха моторите и нещата придобиха друг вид, а този още е съвсем "ориналдъ" - няма да се учудя ако е още с ламповия си полетен компютър проектиран къде 50-те години.
Интересно ми е дали е останал поне един самолет в търговска експлоатация, дето последно е произведен 1968-ма. Май няма да намериме. Защото при търговската експлоатация е много важно да се прави печалба. Тази ламя с двигатели като на "Боинг 707" гори яко, пуши много и шуми като за последно. И една авикомпания с такъв динозавър би я бъркало всичко -разхода на гориво, глобите за шум и забраниите заради екологията. Затова там се предпочитата нови самолети. Една армия обаче нищо от това не я бърка. Затова летят още и едни други набори на този самолет KC-135 - последния от серията е произведен 1965-та. Междувременно бяха създадени и бракувани доста други бомбардировачи, та не е като да не може да се направи, но явно на някой хич не му се ще да си отвори работа.
Американците дотам са стигнали с технологиите че им се налага да плашат света с някаква каруца от 1952 година. И самолети ф16 на хартия.
Чак пък век. Б 52 не са ли от времето на Виетнам?..
Луната е само 3-4 пъти по-малка от Земята, както всеки знае. Докато разликата в средното разстояние до хоризонта между реалната Земя и Аполо-Луната е десетки до стотици пъти!
Виждам, че и с геометрията си зле! За съжаление нямам времето и нервите да ти го обясня. Начертай окръжност с някакъв диаметър и после в нея втора окръжност, с 4 пъти по-малък диаметър. Ако имаш поне малко акъл, ще видиш разликата!
попреразгледах снимките от множеството кацания на Луната (Аполо, че и руски и китайски). не ми изглеждат както се изразяваш "всичко е на 20-30 метра разстояние макс". огледай ги пак, може някоя конкретна снимка да те е подвела. това за хоризонта с малко тригономертия се смята много лесно. Разликата в разстоянието до хоризонта на Земята и Луната (ако си на относително равно разбира се) е само около 2-2,5 пъти не "десетки до стотици пъти". На Земята излиза около 5 км на Луната към 2,4 км, пак това е ако си на равно примерно на брега на морето, ако се качиш на планина разбира се хоризонта ти може да е на стотици километри.
Това го обясни за запетайката, не на мен. Аз нали точно това му казвах: че е редно разликата да е 2-3 пъти в полза на Земята - не повече. А на практика на всички Аполо снимки (фалшиви и заснетио в студио до една) - Луната изглежда ДВАДЕСЕТ ПЪТИ по-малка от Земята, а не два пъти, както би трябвало да е.
виж явно имаш някаква антипатия към мисиите Аполо, няма проблем забрави ги. Има достатъчно руски и от скоро и китайски снимки от повърхността на Луната. Гледам ги, гледам ги ... ще ме прощаваш, но хоризонта при тях е на километри. пък ако все пак се понасилиш и ги сравниш с тези от аполо, нещата са горе-долу същите. от колко още чешми трябва да ти се донесе вода, че да повярваш че въобще има вода?
Нанайси, коментарът ми е изчезнал, затова пак ще ти го пиша, накратко. Начертай две окръжности една в друга, кото имат една обща точка. На тази точка си ти. На едната окръщност диаметъра е четири пъти по-малък от този на другата. Погледни извиването на едната и на другата окръжност. На голямата (Земята) е по-плавно, на малката (Луната) е по-рязко. Ако можеш да си го представиш реално, когато си върху сферите, ще схванеш колко ти е глупав довода. Опитах се да го обясна лаишки, дано си го схванал!
Тъпаци, вижте дори само колко е близък хоризонтът на всяка от Аполо снимките (в съседната статия, за парцала уж носен от Армстронг)... Това само човек, който не е излизал от къщата си (или идиот) може да повярва, че НЕ е снимано в студио! Излезте, разходете се извън града и специално погледнете какво огромно видимо разстояние има до хоризонта във всеки един момент и локация. Докато на Луната - според Аполо - всичко е на 20-30 метра разстояние макс, защото толкова е радиусът, а може би и диаметърът на снимачното студио.
- Ало, ДОКТОРЕ, намерих избягалия ви пациент. Идвайте бързо, че лекарствата изглежда са изгубили ефекта си.
Странно, ама на китайските снимки също е близо! Сигурно и те са снимали в Мохаве... :))) А да ти е хрумвало, че Луната е по-малка и хоризонтът ѝ е по-близо? Или още куп причини, които не ми се изброяват пак. Писал съм ти ги под другия пост, в другата статия.
"Възможно е той да ги изстрелва на повече от 1000 километра от целта си." Двусмислие малко ... Ама Гогов...
Хахахахаха - айде ЗАМИНА основната опорка на тукашните НАСА-зомбита! Значи: Аполо-тата още 70-те били фатално и невъзвратимо остарели - и затова вече половин век НАСА не могат да отидат на Луната, колкото и да искат. Но иначе можели, нали... ;) (Което е супер странно за толкова МАГИЧЕСКИ успешна технология - извършила невъобразими и неповторяеми подвизи още в каменната ера на авиацията, без нито една авария! - да я пенсионират по непригодност още през 70те - обаче, хей, щом така ни убеждават: няма да ни лъжат, я? Кога евреин е лъгал в човешката история?) Докато този самолет си лети повече от половин век - и ще си лети още толкова - и изобщо не му пука, че има хиляди по-добри и съвременни модели! Машината си лети и това е. Обаче Аполотата точно - дето НЯМАТ никаква друга възможност и алтернатива - САКЪН някога да летят пак!! :) Там трябва наново всичко да се прави и ще отнеме векове... :) Логика на макс!
Всеки минус е поставен от умиращо от злоба в момента НАСА-зомби, което си дъвче устните до кръв - и не може да измисли какво по същество да каже... :)
Чети тъпако, чети. Самолета е евтин и затова се ползва. Сатурн 5 е скъпа и правят нова да е по-евтина. И Б-52 се ползват непрекъснато и съответно специалиастите и заводите си съшествуват. Сатурн 5 е ползвана преди 50 години, а специалистите са пенсионери или умрели, а заводите и машините са изчезнали безвъзвратно. Защо да почваш старо и скъпо отначало, като можеш да направиш нещо ново и по-евтино?
"а в условията на тотално въздушно превъзходство необходимостта от стелт технологията изчезва." ХАХАХАХАХХА тея верно имат нужда от мнооооооооого сериозна медицинска помощ. И аз така като си пусна хартиената ракетка са чуствам един мощен
"тотално въздушно превъзходство" означава, че вече са избомбили всички елементи от ПВО-то плюс инфраструктура и затова могат да хвърчат с Б-52 и да хвърлят бомби връз каквото е останало. Не е нормално да реагираш така, когато срещнеш непознато понятие, приятел. По-добре отвори гугъл и прочети малко. Няма всеки път да съм тук да ти обяснявам като на малоумен.
Няма да е този самолетът летял 1 век. DC3 все още се използва и ще се използва, а е разработен през 1935-а. Има и българска следа там. ;)
ами не е новина, ретро модели летят още и на възстановки. А са доста по-дърти от тоя.
кво стана с великите американски гении? от 1952 не могат да измислят 1 самолет да сменят, най-вероятно тоя е правен от бившите нацистки учени и затова
да си измислиме друг евтин самолет ще си летим на старите гробници поради това че нямаме пари за нов а имаме пари за гласуване по пощата
Много забавен коментар! :))) Сещам се за твърденията, че Роскосмос не разработват нова ракета, защото тази работела безотказно и нямало смисъл от нова. Но когато този самолет работи безотказно, нямало пари и затова щели да летят тези "гробници". :)))
Путинофил и логика са две несъвместими понятия. Виж путинофил и целувач на руски задници - това вече е друго нещо.