Коментари - Край на една легенда: Последният 747 напуска завода на "Боинг" | IT.dir.bg
назад

Край на една легенда: Последният 747 напуска завода на "Боинг"

Компанията планира да подготви друга производствена линия за самолета си 737 MAX през втората половина на 2024 г

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Край на една легенда: Последният 747 напуска завода на "Боинг" | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Красив самолет, с идентичност. Но времената сега са на ефтиджоса.

Не времената са на пътуване от точка до точка , а не на големмите хъбове. Иначе това е самолета който направил Бионг лидер в големите пътнически самолети за десетилетия.

И самолетите са като хората,преди какви самолети правеха ...а сега какви смешни хора...всичко тече,ама надолу....

Този самолет може да лети срещу слънцето ,а също и в дъжд и вятър без да се намокрят пътниците вътре...супер е ..също сервират и топла храна и раздават одеала да ти е топло ако някой е отворил прозорчето по време на полет..няма такъв подобен

Беше приличен самолет за времето си. После се появи Еърбъс и авиацията премина в двайсет и първи век. A Макдоналд изтакова 737 MAX.

Не беше приличен! Беше най добрия и най луксозен граждански самолет до 2005 година! Всички катастрофи с този самолет са или атентат или пилотска грешка. Но всичко с времето . 737 MAX не може да се сравнява с 747. 737 по своята същност са бюджетни самолети - нещо като Чавдарките при социализма.

777 беше планиран като заместител на 747, ама вече има и 787, които също са доста оптимизирани и могат да летят на дълги разстояния, въпреки че са значително по-малки от 747 и 777. Разстоянието, честата, комфорта при турбуленция и сигурността са ненадминати при 747. За 777 и 787 не може са се каже същото - там всичко е оптимизирано до предела на възможностите и ако нещо се случи (когато се случи) създава проблеми и то големи. Веднъж един полет със 747 на КЛМ преди години много закъсня от Америка и пилота каза - спокойно, ще летим над открития океан (а не покрай Исландия), защото самолета е с 4 двигателя. И наистина, така го наду на макс, че от 2.5-3 часа закъснение, кацнахме навреме, най-краткия полет беше това от Ню Йорк до Амстердам - около 5 часа. Турбуленция - никакъв проблем на 747. Инциденти има много малко с този самолет - предимно са от човешка грешка, а не от техническа.

Пълни глупости. Всеки съвремеенем голям самолет е сертифицирен поне за ETOPS 180,( 3 часа полет с един двигател) и може да лети по всеки маршрут над Атлантика. Най-прекия е покрай Гренландия и брега на Канада . Всчики съвременни самолети за големи разстояниея са двудвигателни, защото подръжката на 2 двигателя спрямо 4 е много по-малка , и консумацията на гориво също.

Тези самолети сами си падат, без някой да ги сваля.

Няма паднал Боинг 747.

Пада ви на вас оная работа в кочината, като пийнете боряшник

Мда, качеството пада. Три пъти съм се возил на Боинг-777. На три различни авиокомпании. Ами направен е като за превоз на добитък. А това е самолета, дето трябва да замени Боинг-747. Ами не е същото. А Боинг-747 е просто друга машина, с друго ниво на комфорт. Не знам колко им е разликата в икономическите показатели, че се налага да ги махат. Ако някой ми каже, че е технология от преди 50 години - ами не е. Последните модели на Боинг-747 са с нови двигатели, нови крила, нов флюзелаж - това си е нова машина, следваща идеологията на модела.

В България летим на чертежи! А Шкембето на балон!

Страхотна машина! Може би най-добрата с която съм летял преди години от Сайгон до Бангкок с Air France. Излетната му скорост стига 270 км/ч и на съвсем малко разстояние машината се издигна.

легенда колко да е легенда тоя модел е в топ 1 по катастрофи...

къде, бе тъпак?

Като бях дете свързвах самолетите точно със 747 заради тази гърбица. Емблематичен дизайн. КАто ми подариха играчка самолет се разочаровах, че не е 747. Другите модели и на Боинг и на Еърбъс са безлични и скучни летящи тръби.

Жалко. Това беше най-хубавият самолет във времената, когато суровините бяха много по-достъпни. После започнаха да се стремят да пестят гориво по всеки възможен начин и новите самолети са по-леки, съответно не толкова стабилни във въздуха, а вътре в икономичната класа пътниците са така натъпкани, че почти не могат да мръднат. При дълъг полет, за каквито са предназначени големите самолети, това е много неприятно. Има шанса веднъж да летя със 747 и май повече няма как да се случи.

Това беше най-добрият самолет на Боинг. Може да лети без проблем на 2 двигателя само. Ама днешните самолети за дълги разстояния са подчинени на оптимизацията - 777, 787 както и 737 Мах не могат да се мерят с този. Летял съм няколко пъти със 747-400 и два пъти с 747-8. Ще ги има още известно време поне 5-10 години из някои авиолинии, докато не ги бракуват поетапно. В Европа остана само Луфтханза със 747-400 и 747-8. Друга няма авиолиния с тези.

Поне като преписвате от руски сайтове, правете превод.

Шило

дано на 737 МАХ са му оправили дефектите.

Излезе му лошо име. А в тоя бизнес излезе ли ти лошо име...

Няма да минем на руски самолети. Особено на такива дето ги няма.

ПИПО

Еърбъс?

Е какъв кеф е не знам.....или ти летиш първа класа?? Летят редовно на 380 Франк-Хюстън, около 90 мин качване и слизане , отвисиш си

Така е, прав си! Но пък, ако летиш от и към бананови републики, като мен, без значение от самолета, 90 минути ще ти се сторят миг! Последният път чаках багажа си 2часа, защото има режим на тока, а и няма гориво за генераторите! Друг път пък полета се забави доста, защото самолета летя до съседна държава да зареди с гориво :)))

Боинг, на фона на Москва-Сити!:)

chavdarlk

Няма летище на това място, колаж е ;-)

Вече не е изгодно да се купуват големи самолети. Май и А-380 го спират. Но пък си е кеф да се возиш на такъв самолет! Но така или иначе, последните бройки има да си хвъркат поне още 30-40 години.

А380 го спряха преди 2 години

Колко смешно. Точно сега за самолета има много голямо търсене, но Боинг повече немогат да ги произвеждат, защото вече няма квалифицирани работници, нужните машини са амортизирани, а всичките основни части от титан и алуминий се произвеждаха в Русия.

Ъхъ. Избягаха в росия квалифицираните работници. Да правят китайски москвичи.

Точна така Боинг не могат да живеят без Русия, От къде ви вади такива тъпаци пАсолЯ

Къде са путинопитеците, да обяснят, колко старя е тая технолагия в сравнение с аналоГовнетната?

ЧАКАМЕ ТЕ ДА ЗАРЕДИШ ЛАЙНОМЕТА ...ЛАЙНОЛИЗЕЦО ХРАБЪР .